صفحه اصلی / عمومی / جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز دوم مرحله یک چهارم نهایی

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: پیش بینی بازی های روز دوم مرحله یک چهارم نهایی

ad banner

در بازی های روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه شهر سوئز تیم ملی الجزایر مقابل تیم ملی ساحل عاج قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه بیستم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ الجزایر – ساحل عاج

وضعیت و نکات آماری تیم الجزایر

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • تیم ملی الجزایر برای این دیدار هیچ بازیکن غایبی در لیست بازیکنان خود ندارد.
  • با توجه به در دسترس بودن تمام بازیکنان بنظر می رسد جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر با همان ترکیب دیدار قبلی برابر گینه مقابل ساحل عاج صف آرایی کند. دیداری که با سه گل به سود الجزایر به پایان رسید.
  • عدلان قدیوره هافبک الجزایر و تیم ناتینگهام فارست انگلستان تنها یک کارت زرد با محرومیت از نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ فاصله دارد.
  • پس از انجام چهار بازی الجزایر تنها تیم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ است که در تمامی دیدار های خود صاحب برد شده و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را از خود بجای گذاشته است.

وضعیت و نکات آماری تیم ساحل عاج

  • تیم ملی ساحل عاج برای این دیدار همچنان سرژ اوریه هافبک باتجربه تیمش را در اختیار نخواهد داشت.
  • با ادامه مصدومیت اوریه، مامادو باگایوکو همچنان در ترکیب تیم ملی ساحل عاج حضوری ثابت خواهد داشت اما این بازیکن تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارد و باید مراقب باشد تا در صورت صعود ساحل عاج به مرحله بعدی بازی آینده تیمش را از دست ندهد.
  • ویلفرد زاها که در بازی مرحله قبلی برابر مالی تک گل صعودی بخش کشورش را به ثمر رساند، به احتمال زیاد کارش را در ترکیب اصلی ساحل عاج و در خط حمله این تیم ادامه خواهد داد.
  • ساحل عاج از چهار دیدار قبلی در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹، سه دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تنها باخت فیلها در این جام مقابل تیم ملی مراکش بود که باعث شد صدرنشینی دور گروهی را از دست بدهند.

 

در بازی های روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، در ورزشگاه السلام شهر قاهره تیم ملی ماداگاسکار مقابل تیم ملی تونس قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه بیستم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ ماداگاسکار – تونس

وضعیت و نکات آماری تیم ماداگاسکار

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

  • مارکو ماهاریترا هافبک تیم ملی ماداگاسکار بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت برابر جمهوری کنگو، بار دیگر برای تیم کشورش در دسترس خواهد بود.
  • حضور تاریخی ماداگاسکار در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ همچنان ادامه دارد. در مرحله قبلی ماداگاسکار در ضربات پنالتی موفق شد جمهوری کنگو را شکست دهد تا همچنان پس از چهار بازی بدون شکست در این جام کارش را ادامه بدهد.

وضعیت و نکات آماری تیم تونس

  • بنظر می رسد تاها خنیسی بعد از ارائه عملکرد مناسب در دیدار برابر غنا، در این بازی نیز در ترکیب اصلی تیم ملی تونس جای داشته باشد.
  • وهبی خضری به دلیل مصدومیت جزئی در نیمه دوم دیدار مقابل غنا به میدان آمد اما به احتمال زیاد در بازی مقابل ماداگاسکار از ابتدا برای تیم کشورش در دسترس خواهد بود.
  • یوسف المساکنی و دیلن بران تنها یک کارت زرد تا محرومیت از بازی بعدی فاصله دارند.
bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *