صفحه اصلی / عمومی / پیروزی تیم آژاکس برابر تاتنهام در نیمه نهایی لیگ قهرمانان؛ نگاهی به آمار، کنفرانس مربیان و مصاحبه بازیکنان دو تیم

پیروزی تیم آژاکس برابر تاتنهام در نیمه نهایی لیگ قهرمانان؛ نگاهی به آمار، کنفرانس مربیان و مصاحبه بازیکنان دو تیم

ad banner

قدم اول بازیکنان تیم آژاکس برای صعود به فینال

بازی شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که شاگردان اریک تن هاگ یک قدم برای رسیدن به فینال فراتر رفتند. در چارچوب این رقابت ها تیم آژاکس با یک گل توانست تیم تاتنهام را از پیش رو بر دارد. این بازی در ورزشگاه خانگی تاتنهام در لندن برگزار شد و شاگردان پوچتینو نتوانستند از امتیاز میزبانی خود در مقابل ۶۰۲۳۴ هزار نفر از طرفداران خود استفاده کنند و بازی را واگذار کردند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

تک گل بازی را دانی فن‌ دی‌ بیک هافبک هلندی آژاکسی ها بر روی پاس گل حکیم زیاش در دقیقه ۱۵ با یک بغل پا نه چندان محکم به ثمر رساند. دانی فن بیک با نمره ۸.۳ بهترین بازیکن زمین بود. داور بازی آقای آنتونیو متئو ۴۲ ساله اسپانیایی بود که در طول بازی دو کارت زرد به نیکولاس تاگلیافیکو و یوئل ولتمان نشان داد.

آمار بازی به شرح زیر می باشد:

سسس

اریک تن هاگ سرمربی تیم آژاکس بعد از بازی و پیروزی تیم اش با تلگراف هلند مصاحبه ای انجام داد و گفت:

تاتنهام هم مثل ما موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ما در طول نیمه دوم بیشتر تلاش کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم و از دروازه خود دفاع کنیم زیرا طبیعی است چون ما در خانه حریف بازی کردیم و برتری با همین حداقل گل برای مهم بسیار ارزشمند بود و امیدوارم در هلند بتوانیم کار را با قاطعیت به پایان برسانیم و به فینال این دوره لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.ما مثل شیر در زمین جنگیدیم.ولی هنوز کار تمام نشده است زیرا تیم حریف هم بخاطر این باخت انگیزه مضاعفی خواهد داشت و قطعا آن ها در ورزشگاه ما قصد جبران کردن نتیجه را دارند.ولی به همان اندازه که آن ها تلاش می کنند ما هم برای صعود راه درازی همراه با انگیزه در پیش داریم.

خبرنگار در مورد عملکرد فن دی بیک سوال پرسید و هاگ در ادامه افزود:

او بازیکن بسیار خوبی است و مهره مهم و کلیدی برای ما محسوب می شود و توانست بهترین عملکرد خودش را به نمایش بگذارد.نه فقط در حیطه گلزنی بلکه در بخش دفاعی هم او بازیکن موثری است و به تیم کمک زیادی می کند. او در همه بخش های زمین حضور دارد و حتی در زمان لازم، پاس حریف را قطع و موقعیت را از حریف سلب می کند. فن ده بیک معمولا در گرفتن توپ های دوم موفق است. همه بازیکنان ما در این بازی تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند و نتیجه اش را هم دیدند زیرا این بازی که در خانه حریف بود برای ما خیلی دشوار بود.مالکیت توپ تاتنهام مقداری از ما بالاتر بود و از این حیث بازیکنان مجبور شدند تلاش بیشتری کنند.اگر می توانستیم ماکلیت توپ را کسب کنیم نیاز به صرف این همه انرژی نبود و بازیکنان کمتر خسته می شدند. ولی بهرحال توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم ولی این کافی نیست و باید در هلند تلاش خود را دو چندان کنیم.

تیم آژاکس تیم تاتنهام

دیدار برگشت سخت برای تیم تاتنهام و پوچتینو

سرمربی آرژانتینی تیم تاتنهام مائوریسیو پوچتینو هم بعد از بازی با مصاحبه با فوتبال لندن در خصوص روند کلی بازی گفت:

نیمه اول که بخاطر دریافت گل نیمه خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم ولی با این حال موقعیت های گل زیادی ایجاد نشد.سعی کردیم در نیمه دوم بیشتر ریسک کنیم که این کار به نظر من موفقیت آمیز بودیم و نشان دادیم می توانیم در بازی برگشت به بازی برگردیم.ما به دفاع حریف می رسیدیم ولی راهی برای ایجاد موقعیت گل پیدا نمی کردیم. امروز بازی خوبی نداشتیم و نباید بازی را به این شکل شروع می کردیم تا گل زود هنگامی دریافت کنیم.قطعا در بازی برگشت و در خانه حریف همه چیز متفاوات خواهد بود.

بازی برگشت بسیار سخت و دشوار خواهد بود و لحظات پر فشاری در انتظار ماست ولی من بسیار امیدوارم و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. چون در بازی رفت شکست خوردیم نباید خودمان را ببازیم .ما تنا یک گل دریافت کردیم که می توانیم آن را در هلند جبران نماییم. حالا باید خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم و سعی کنیم در این دیدار به پیروزی برسیم. شاگردان من می دانند برای حضور در فینال باید سخت تلاش کنند و بتوانیم پیروز شویم.

همانطور که قبلا نیز گفته ام کار تیمی و گروهی در تیم ما وجود دارد و مظمئن هستم بازیکنان ما تمام توان خود را به کا ر خواهند بست.درست است که ما دیشب نامنظم و شلخته بازی کردیم ولی من چند بازیکن اصلی از جمله هری کین و سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت و محرومیت را نیز در اختیار نداشتیم و مجبور به  استفاده از بازیکنان جایگزین شدم. موسی سیسوکو که به جای فرتونگن که به زمین آمد قدرت تیم بیشتر شد ولی برای کل تیم کافی نبود.من مسئولیت باخت را قبول می کنم و می پذیریم که اشتباه کردیم.

نظر شما در مورد فرتونگن؟

نبرد هوایی که بین فرتونگن و توبی آلدروایرلد پیش آمد واقعا برای بازیکن ما ناراحت کننده بود.متاسفانه در همان نیمه اول فرتونگن را از دست دادیم.من برای سلامتی او نگران شدم ولی بعد از آن سعی کردیم به بازی تمرکز کنیم.خوشبختانه او خودش ورزشگاه را ترک کرد ولی امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

من آن موقع در جریان معاینات نبودم. پزشکان تیم تصمیم گرفتند که او بازی نکند و به همین دلیل من او را از زمین مسابقه بیرون کشیدم که این نکته بسیار حائز اهمیت است. کادر پزشکی تیم از مقررات موجود پیروی کرد.آن ها باید فرتونگن را زیر نظر داشته باشند و مطمئن هستم همین کار را خوااهند کرد. چون ضربه سختی به سرش برخورد کرد. بهتر است در این مورد همه چیز را به پزشکان تیم واگذار کنیم.در کل، مهم ترین چیز، سلامتی یک بازیکن است و به آن خیلی اهمیت می دهم زیرا می توان بازیکن مناسب را جایگزین کرد.من کلا در این مواقع فقط صحبت های تیم پزشکی را اجرا می کنم و حتی هیچ سوالی نمیپرسم و اگر آن ها تشخیص بدهند بازیکن باید تعویض شود همان لحظه این کار را می کنم.

هافبک تیم تاتنهام موسی سیسوکو که به جای بازیکن مصدوم شده تاتنهام فرتونگن در نیمه اول به بازی آمد در مصاحبه ای گفت:

متاسفانه روند بازی و تیممان مثل همیشه نبود و ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام بدهیم. من با ورود به زمین سعی کردم روی سبک و سیاق بازی تاثیر بگذارم و به نظرم تا حدودی جریان بازی تغییر کرد و در نیمه دوم توانستیم بهتر ظاهر شویم ولی کافی نبود و متاسفانه بازی واگذار شد.اما هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم چون نتیجه ۱-۰ قابل جبران است. در کل ما در وهله اول از آژاکس ترسیده بودیم که این کار را برای ما سخت کرد. بالاخره تیم آژاکس حریفان بزرگی مثل تیم رئال مادرید و تیم یوونتوس را حذف کرده است و بازی برگشت در خانه آن ها می باشد .من امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت پیروز میدان شویم.

tot2

کاپیتان آژاکس ماتیس دی‌لیخت هلندی نیز پس از بازی مصاحبه کرد و گفت:

همان طور که دیدید در مقابل حریفان قدر خود از قبیل تیم رئال مادرید و تیم یوونتوس بسیار پر قدرت ظاهر شدیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی هم می‌دانستیم کار و بازی سختی در پیش داریم. در کشور هلند بعضی وقتها تاتنهام را یک تیم درجه دو حساب می کردند که شکست دادنشان کار راحتی خواهد بود ولی آن ها دیشب ثابت کردند که حریف سختی برای ما بودند. در نیمه دوم مجبور به حفظ بازی شدیم چون نتیجه ۱ بر ۰ نتیجه مطمئنی نبود و باید برای حفظ این نتیجه می جنگیدیم.بنابر این تمرکزمان را برای حفظ نتیجه گذاشتیم نه زدن گل های بیشتر.هرچند می توانستیم یک گل دیگر بزنیم ولی فوتبال همیشه آن چیزی نیست که شما تصور می کنید.

این بازی تازه مرحله رفت بود و ما هنوز یک بازی مهم و سخت دیگر در پیش داریم و باید همه تمرکز خود را برای بازی برگشت متمرکز کنیم همان کاری که در بازی با رئال و یووه نیز انجام دادیم.ولی این را بدانید با تمام قوا بازی خواهیم کرد همان طور که انتظار می رود تیم تاتنهام نیز این کار را انجام دهد.امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت نیز عبور کنیم و به فینال صعود کنیم

هافبک دانمارکی تیم تاتنهام کریستین اریکسن نیز که بعد از بازی از بازی تیم اش ناراضی بود مصاحبه کرد و اذعان داشت:

من خیلی از این موضوع ناراحت هستم. ما به هیچ عنوان بازی خودمان را نکردیم و خودمان مسبب باخت شدیم.ما کمتر از حد همیشگی خودمان ظاهر شدیم تا دقیقه ۲۰ که به جز نگاه کردن به مسیر توپ هیچ کار دیگری نکردیم. این وضعیت غیر قابل تحمل است و باید برای بازی برگشت با آژاکس تدبیر دیگری بیندیشیم وگرنه اگر به همین ترتیب ادامه بدهیم قطعا حذف خواهیم شد.

ما خودمان با دست های خودمان کاری کردیم آژاکس بهتر از آنی که بود دیده شود.ناگفته نماند که آنها تیم خوبی هستند ولی همانطور که گفتم ما خیلی بد بودیم تا باعث شویم آن ها خیلی خوب و بزرگ جلوه داده شوند. نمیدانم چرا این طوری شد ولی باید بتوانیم ورق را برگردانیم.ما به هیچ عنوان نتوانستیم از چند موقعیتی که خلق کردیم استفاده کنیم.زیرا انگاری توان بازی کردن را نداشتیم.ما در حد خودمان ظاهر نشدیم و من بر روی این مسئله تاکید دارم.امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت همه چیز را تغییر بدهیم و بتوانیم با یک بازی زیبا به فینال صعود کنیم.هنوز برای جبران وقت داریم و اگر تاتنهام همیشگی باشیم به راحتی می توانیم یک گل را جبران کنیم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *