صفحه اصلی / عمومی / استراتژی بازی رولت جیمز باند + آموزش سیستم رولت 007

استراتژی بازی رولت جیمز باند + آموزش سیستم رولت 007

ad banner بازی رولت جیمز باند

با وجودی‌که در چند فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند، وی را مشغول بازی باکارات می‌بینیم، اما آنهایی که کتاب‌ها را خوانده‌اند می‌دانند که وی یک طرفدار مشتاق بازی رولت بوده است. در کتاب‌ها، می‌توانید جزییاتی از فلسفه او برای بازی رولت را پیدا کنید. مانند هر سیستم دیگری این روش هم بی‌نقص نیست و مزایا و معایب مختص به خود را دارد.

استراتژی بازی رولت جیمز باند

از نظر اصولی، استراتژی بازی رولت جیمز باند به چیزی که شرط فلت (Flat betting) گفته می‌شود تکیه دارد. این یعنی بازیکن در هر چرخش چرخ رولت شرط یکسانی می‌بندد. با این حال یک نسخه تصاعدی هم وجود دارد که در ادامه توضیح داده می‌شود. در هر چرخش شما به عنوان بازیکن سه شرط زیر را می‌بندید:

  • ۱۴ دلار روی ۱۹ تا ۳۶
  • ۵ دلار روی ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ شرط خطی
  • ۱ دلار روی صفر

در مجموع میزان شرط شما روی هر چرخش ۲۰ دلار خواهد بود.

استراتژی بازی رولت جیمز باند

به‌طور خلاصه این سیستم ۲۵ خانه را پوشش داده و ۱۲ خانه را برای باخت بازیکن خالی می‌گذارد. در نتیجه، ۴ خروجی محتمل برای هر چرخش وجود دارد:

  • قرار گرفتن توپ روی هر یک از خانه‌های بین ۱۹ تا ۳۶ که برای بازیکن به معنی یک برد ۸ دلاری است.
  • قرار گرفتن توپ روی ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ یا ۱۸ که برای بازیکن به معنی یک برد ۱۰ دلاری است.
  • قرار گرفتن روی صفر که برای بازیکن به معنی یک برد ۱۶ دلار است.
  • قرار گرفتن توپ روی خانه‌های ۱ تا ۱۲ که منجر به باخت ۲۰ دلاری برای بازیکن می‌شود.

نیازی به داشتن نبوغ ریاضی نیست تا پی ببرید که این استراتژی همه احتمالات ایجاد شده در بازی رولت را پوشش نمی‌دهد. اگر قرار باشد ۳۷ دور بازی کنید و توپ یک‌بار در هر یک از ۳۷ شماره قرار بگیرد نتیجه بدین شکل خواهد بود:

  • یک چرخش، برد ۱۶ دلاری با شرط روی صفر
  • ۶ چرخش، برد ۱۰ دلاری با شرط خطی، در مجموع ۶۰ دلار سود
  • ۱۸ چرخش، برد ۸ دلاری با شرط روی ۱۹ تا ۳۶، در مجموع ۱۴۴ دلار
  • ۱۲ چرخش، باخت ۲۰ دلاری در صورت آرام گرفتن توپ روی خانه‌های ۱ تا ۱۲، در مجموع ۲۴۰ دلار

استراتژی بازی رولت جیمز باند

استراتژی بازی رولت جیمز باند – فلسفه پوشش میز رولت

بدیهی است که هر چه میز رولت بیشتر تحت پوشش شرط‌های بازیکن قرار بگیرد احتمال برد بیشتر می‌شود. به همین دلیل، برخی از افراد تصور می‌کنند که با پوشش دادن میز رولت با چندین شرط قطعاً برنده می‌شوند. با این‌که این فرضیه درست است اما همه‌ی احتمالات برد بازی را پوشش نمی‌دهد. پوشش دادن کل میز و سود بردن از هر چرخش غیرممکن است. اگر چنین بود که کازینوها خیلی سریع از گردونه تجارت خارج می‌شدند.

درحالیکه می‌توانید به سادگی با شرط بستن روی قرمز و مشکی و خانه صفر در هر چرخش برنده شوید، اما همیشه بیش از آن که برنده شوید می‌بازید. اگر روی قرمز، مشکی و صفر شرط ببندید با هر چرخش یکی از این شرط‌ها را برنده می‌شوید، اما دو شرط دیگر را از دست می‌دهید و به همین دلیل بیش از آن که برنده شوید بازنده خواهید بود.

با این توضیح، شش روش مختلف برای پوشش میز در حین تلاش برای حداکثر بهره‌وری وجود دارد:

  • شرط‌بندی روی ۳۵ عدد – این روشی نسبتاً مخاطره‌آمیز برای پوشاندن بخش بزرگی از میز است. اگر روی هر یک از ۳۵ خانه ۱دلار شرط ببندید مجموع شرط برابر ۳۵ دلار خواهد بود. در این حالت شما شرط‌های بیشتری را برنده می‌شوید تا ببازید اما مشکل این‌جاست که هر برد تنها ۱ دلار سود دارد ولی هر باخت ۳۵ دلار ضرر به همراه خواهد داشت. پس برای این‌که در بلند مدت برنده باشید به ازای هر باخت نیاز به ۳۶ برد دارید که چندان محتمل نیست.

 

  • شرط بستن روی ۱۷ اسپلیت – شرط اسپلیت شرط روی دو عدد است که در میز رولت مجاور هم هستند. اگر شرط ۱۷ اسپلیت ببندید ۳۴ خانه را پوشش داده‌اید که یک عدد کمتر از شرط ۳۵ است. مزیت این شرط این است که شما با ۱۷ دلار ۳۴ خانه را پوشش می‌دهید و سود شما در صورت برد هم‌چنان ۱ دلار است. ریسک کمی بیشتر است، اما هزینه کمتر از ۵۰% است.

 

استراتژی بازی رولت جیمز باند

  • شرط بستن روی ۱۱ استریت – این شرط عبارت است از شرط بستن روی سه شماره که تشکیل یک استریت می‌دهد. برای مثال، ۱، ۲ و ۳. اگر از ۱۱شرط استریت استفاده کنید ۳۳ شماره را پوشش داده‌اید.

 

  • شرط بستن روی ۵ دابل استریت (خطوط) – شرط دابل استریت که به اسم شرط خطی  هم شناخته می‌شود شرط بستن روی دو شرط استریت باهم (شرط ۶ تایی) است. اگر به‌صورت همزمان پنج شرط ببندید ۳۰ شماره را پوشش داده‌اید.

 

  • ۱ تا ۱۸ و دوجین سوم –برای انجام این شرط ۳ دلار روی ۱ تا ۱۸ با شرط برابر و ۲ دلار رو دوجین سوم شرط می‌بندید. با این روش در صورت برنده شدن در هر یک از شرط‌ها، ۱ دلار برنده می‌شوید. در حالی‌که ۳۰ شماره را پوشش داده‌اید. حال می‌توانید همین شرط را معکوس کرده و روی دوجین اول شرط بسته و روی شماره‌های ۱۹ تا ۳۶ شرط برابر ببندید. هیچ تفاوتی بین این شرط و پنج دابل استریت وجود ندارد زیرا در هر دو حالت ۵ دلار شرط می‌بندید و در کل ۳۰ شماره را پوشش داده و ۱ دلار سود می‌کنید.

 

  • ۴ اسپلیت و ۲ ردیف – این یک روش جالب برای پوشاندن بخش بزرگی از چرخ رولت است. شما یک شرط ۵ دلاری روی دو ردیف و یک شرط ۱ دلاری روی ۴ اسپلیت متفاوت از ردیف‌هایی که رویشان شرط نمی‌بندید قرار می‌دهید. در این صورت هر بار ۱ دلار سود روی ردیف‌هایی که برنده می‌شود می‌برید و در صورتی‌که یکی از شرط‌های اسپلیت‌تان برنده شود ۴ دلار سود می‌کنید.
bomb 5 بازی رولت جیمز باند
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *