صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس میامی ؛ اشلی بارتی – کیکی برتنز

پیش بینی تنیس میامی ؛ اشلی بارتی – کیکی برتنز

ad banner

تنیس زنان میامی به دور چهارم رسیده و در یکی از این بازی‌ها، ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۵ فروردین ماه (ساعت بازی تقریبی است)، اشلی بارتی مقابل کیکی برتنز بازی خواهد کرد. با بالاتر رفتن گرمای پیش بینی تنیس میامی، ضرایب بازی‌ها هم بالاتر خواهد رفت. هر دو این تنیسورها از دور دوم وارد مسابقات شده‌اند و تاکنون دو بازی انجام داده‌اند و هیچیک بیش از دیگری استراحت نکرده است. آخرین تورنمنتی که هر دو ورزشکار در آن شرکت کردند تنیس ایندین ولز بود و هر دو در دور چهارم مغلوب حریفان خود شدند: اشلی بارتی مغلوب الینا اسویتولینا (رنک ۶) شد و کیکی برتنز هم بازی را به گاربینه موگوروزا (رنک ۲۰) واگذار کرد. سایت بتکارت برای برد اشلی بارتی ضریب ۱.۴۸ و برای برد کیکی برتنز ضریب ۲.۴۵ را تعیین کرده است.

پیش بینی این بازی در بتکارت

اشلی بارتی؛ پیشرفت روزافزون

اشلی بارتی تنیسور ۲۲ ساله‌ی استرالیایی در سال‌های اخیر خوب پیشرفت کرده و رنک ۳۲۵ سال ۲۰۱۶ را در پایان سال ۲۰۱۸ به ۱۵ رساند  و در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ هم به رنک ۱۱ رسیده است. او در سال ۲۰۱۹ تاکنون ۱۲ برد و ۳ باخت ثبت کرده و در اوپن استرالیا ۲۰۱۹ برای اولین بار به یک‌چهارم نهایی یک گرنداسلم رسید. بارتی تاکنون ۳ عنوان قهرمانی در مسابقات WTA کسب کرده که همه‌ی آنها در ۲ سال اخیر رقم خورده‌اند: اوپن مالزی، اوپن ناتینگهام و الیت تروفی. او در سال ۲۰۱۹، در سه تورنمنت شرکت کرده است که در تور سیدنی در فینال مغلوب کویتووا (رنک ۸) شد؛ در یک‌چهارم نهایی اوپن استرالیا بازی را باز هم به کویتووا باخت؛ و در دور چهارم ایندین ولز هم از اسویتولینا (رنک ۶) شکست خورد. او در همین مسابقات توانسته بود سیمونا هالپ (رنک ۱)، کیکی برتنز (رنک ۹) و ماریا شاراپووا (رنک ۳۰) را شکست دهد. او در دو دور قیلی تنیس میامی، حریفان خود را ۰-۲ برده است. همین درخشش‌ها باعث شده، سایت‌های شرط‌بندی شانس برد او را از شانس برد برتنز که رنک و افتخارات بالاتری دارد بیشتر بدانند.

پیش بینی تنیس میامی بارتی

کیکی برتنز؛ قدم‌های غیراستوار

سال ۲۰۱۹ برای کیکی برتنز هلندی سال خوبی بوده است. او که در انتهای سال ۲۰۱۸ رنک ۹ دنیا را داشت در سال جدید ابتدا به رنک ۷ و حالا به رنک ۸ دنیا رسیده است. او حتی در مسابقات نه‌چندان مهم سن‌پترزبورگ هم به قهرمانی رسید. با این حال او در این سال آمار چندان درخشانی به جا نگذارده و ۱۲ برد و ۶ باخت ثبت کرده و در بریزبین، در دور دوم مغلوب رنک ۳۴ شد، در مسابقات سیدنی در نیمه‌نهایی از اشلی بارتی باخت و در اوپن استرالیا مقابل رنک ۴۴، در دوحه مقابل رنک ۲۱، در دوبی مغلوب رنک ۴۶ و در ایندین ولز مغلوب رنک ۲۰ دنیا شد. با این‌حال او با ۲۷ سال سن در اوج دوران ورزشی خود است و ۸ عنوان WTA دارد و تاکنون حدود ۶۳٪ بازی‌های دوران حرفه‌ای خود را برده است و قطعا از انگیزه‌ی بالایی برای انتقام‌گیری دارد. او در دور قبلی مسابقات میامی، دو حریف خود را به‌ترتیب با نتایج ۰-۲ و ۱-۲ شکست داده بود.

پیش بینی تنیس میامی

پیش بینی تنیس میامی به مراحل حساس خود رسیده و شرط‌بندی روی آنها باید با مطالعه انجام گیرد. این دو تنیسور در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ سه بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که برنده‌ی هر سه اشلی بارتی بوده است. از آنجا که ۲ تا از این ۳ بازی به ست سوم کشیده شده در کنار برد یکی از این دو بازیکن شاید شرط‌بندی روی تعداد ست‌های زیاد هم منطقی به‌نظر برسد.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *