صفحه اصلی / عمومی / پرداخت حق السکوت کریستیانو رونالدو به شاکی پرونده تجاوز جنسی

پرداخت حق السکوت کریستیانو رونالدو به شاکی پرونده تجاوز جنسی

ad banner

در خواست کریستیانو رونالدو برای محرمانه ماندن جزییات پرونده تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ ،توسط دادگاه رد شد ولی به نظر می رسد وکیلان او با پرداخت غرامت و توافق با شاکی از شکایت خود صرف نظر کرده اند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 سو استفاده از نام کریستیانو رونالدو یا داستانی واقعی!

ماجرا از این قرار است که در دو سال اخیر چند بار اتهام تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی در سال ۱۳ ژوئن ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس توسط نشریات مطرح شد و اولین بار نشریه اشپیگل این موضوع را به چاپ رساند. آخرین باری که این موضوع مجددا مطرح گردید به هنگامی بر می گردد که کریستیانو پارسال در حال ملحق شدن به تیم یوونتوس بود که این قضیه ۱۵ درصد روی ارزش سهام این باشگاه ایتالیایی تأثیر گذاشت. در آن موقع وکیل شاکی طی شکایتی رسما نامه ای را تقدیم دادگاه کلارک کانتی کرد و اعلام داشت که بنابر گزارش پزشک قانونی آن ها علائم و شواهد را بر روی خانم مایورگا بررسی کردند و تمامی علائم تجاوز دیده شده است.

کریستیانو رونالدو
حتی گفته شد تیم یوونتوس از ترس این که او را دستگیر نکنند برای اردوی پیش فصل به آمریکا سفر نمی کند که این خبر به شدت با واکنش سران یووه مواجه شد و آن ها این اتهامات را رد کردند و تغییر کردن برنامه تیم ها را در کشور های مختلف بعد از چندین سال امری عادی دانستند.
در آن زمان قاضی پرونده رونالدو در لاس وگاس با دستور حکمی به دادگاهی در تورین ایتالیا خواهان گرفته شدن تست DNA از رونالدو شدند تا معلوم گردد آیا این نمونه گرفته شده از رونالدو با نمونه‌ای که روی لباس خانم کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ بوده و پلیس به آن دست پیدا کرده، مطابقت دارد یا خیر.
هم چنین ماه گذشته شاکی به صورت ناگهانی اعلام کرد که از شکایت اش صرف نظر کرده است و خبرگزاری اسوشیتد پرس نوشت که وکیل کاترین مایورگا در روز جمعه از رضایت موکل خود در دادگاه صحبت کرده است و در همین حال پیتر کریستیانسن، وکیل رونالدو ترجیح داد سکوت کند و در این خصوص چیزی را نگوید. هر چند در ادعاهای قبلی او مدعی شده بود که در سال ۲۰۰۹ هیچ تجاوزی در کار نبوده است و این کار با رضایت خود خانم مایورگا انجام شده است و همه این قضیه دروغ است و آن ها فقط برای مطرح شدن نامشان از نام کریستیانو استفاده می‌کنند تا دیده شوند و بر سر زبان ها بیفتند زیرا راهی جز این ندارند.

2 2

رونالدو هم ضمن تایید حرف وکیلش گفته بود که من یک مرد بسیار خوشحال هستم و فقط افرادی برای صدمه زدن به شهرت من و مطرح شدن خودشان این کار را انجام می‌دهند. حال که شاکی رضایت داده به نظر می رسد که وکیل های رونالدو با پرداخت غرامت و دادن حق السکوت ۳۷۵ هزار دلاری او را از شکایت منصرف کردند و او نیز با دریافت این مبلغ رضایت خودش را تقدیم دادستانی لاس وگاس کرده است. در این بین کریستیانو رونالدو که درخواست داده بود تا جزییات مربوط به این پرونده کاملا محرمانه باقی بماند با جواب منفی از دادگاه مواجه شد و انتظار می‌رود به زودی اخبار جدیدی در این خصوص شنیده شود ولی ماجرای پرداخت حق السکوت و مبلغ آن به صورت دقیق منتشر نگردد و بین طرفین محرمانه باقی بماند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار sobhan

    in hame sal azash khabari nabude taze yadeshoon miad bade 10 sal shekayt konan 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *