صفحه اصلی / عمومی / زلاتان ابراهیموویچ: من حیوان سیرک نیستم؛ دوست دارم برای تیم خود مفید باشم

زلاتان ابراهیموویچ: من حیوان سیرک نیستم؛ دوست دارم برای تیم خود مفید باشم

ad banner

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن ۳۸ ساله سوئدی، درجه یک و البته پر حاشیه فعلی لیگ MSL آمریکا و تیم لس آنجلس گلکسی که سابقه حضور در تیم های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را در کارنامه خود دارد، در جدید ترین مصاحبه خود در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که از مهم ترین آن می توان به بازگشت احتمالی وی به سری آ ایتالیا و تیم ناپولی اشاره کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا زلاتان ابراهیموویچ به سری آ ایتالیا باز می گردد؟ مقصد احتمالی او ناپولی خواهد بود ؟!

این بازیکن سوئدی سابقه حضور در تیم های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد را نیز در سابقه خود دارد و در هر تیمی که به میدان رفت آمار خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او در تیم فعلی خود نیز آمار خیره کننده را ثبت کرده است و بعد از رفتن او از تیم منچستر یونایتد به لس آنجلس گلکسی او هم چنان در اوج قرار دارد. در سال ۲۰۱۸ او در ۲۷ بازی ۲۲ گل و ۶ پاس گل را به نام خود ثبت کرد. هم چنین در فصل جاری با رکورد ۲۹ مسابقه ۳۰ گل و ۷ پاس گل آمار خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. آخرین بازی زلاتان ابراهیموویچ برای تیم فوتبال لس‌ آنجلس گلکسی مقابل تیم هیوستون دینامو می ‌باشد. این بازی با نتیجه هیوستون دینامو (۴ – ۲) لس‌آنجلس گلکسی به پایان رسید. زلاتان ابراهیموویچ در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد، ۱ گل به ثمر رساند و نمره ۸.۰ کسب کرد.
بد نیست بدانید تیم لس آنجلس گلکسی با ۵۱ امتیاز از ۳۴ مسابقه هم اکنون در رتبه هشتم جدول لیگ آمریکا قرار دارد و ۱۶ برد، ۳ مساوی و ۱۵ باخت حاصل کار آن ها بوده است. گلکسی با تیم اول جدول لس آنجلس اف.سی ۲۱ امتیاز فاصله دارد و به نظر می رسد جبران و حتی نزدیک شدن به صدر جدول برای آن ها حتی با وجود گلزنی های متعدد زلاتان ابراهیموویچ کار بسیار دشواری می باشد و به نوعی شانس این تیم را یاری کرده که جواهر گلزنی را به نام ابراهیموویچ در ترکیب داشته باشند.
زلاتان ابراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچ پس از جدایی از منچستر یونایتد بود که به آمریکا رفت و تا دسامبر امسال نیز با این تیم قرارداد دارد ولی او قصد ندارد به فوتبال خود در آمریکا پایان دهد و رویای بازگشت به سری آ را در سر می ‌پروراند. از مقاصد احتمالی او که این روز ها زیاد مطرح می شود تیم ناپولی است که گفته می شود کارلو آنجلوتی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.
ستاره سوئدی ۳۸ ساله که سابقه بازی برای هر سه تیم بزرگ ایتالیایی یعنی یوونتوس، اینتر و میلان را دارد، در مصاحبه جدید خود با نشریه گاتزتا دلو اسپورت از تمایل خود برای بازی در ناپولی نیز خبر داد.
زلاتان ابراهیموویچ در خصوص تصمیم برای آینده و ملحق شدن به یک تیم ایتالیایی دیگر گفت:

فعلا با تیم گلکسی قرار داد دارم و زمان مناسبی است تا بتوانم همه جوانب را بسنجم. دو ماه برای فکر کردن در مورد آینده و اتخاذ یک تصمیم درست وقت دارم. وقتی زمان آن برسد، به همه پیشنهادات فکر خواهم کرد. اگر به ایتالیا برگردم، هدف ام فتح اسکودتو خواهد بود و دوست دارم فاتح سری آ شوم. نمی خواهم صرف زلاتان بودن به یک تیم بپیوندم. من حیوان سیرک نیستم که مردم هر هفته برای تماشای آن بیایند. هنوز می توانم تفاوت ها را رقم بزنم و فصلی ۲۰ گل را تضمین کنم.

اشتیاق برای گلزنی ؟

همان طور که می دانید من ۳۸ سال سن دارم ولی واقعا می توانم همانند یک بازیکن تازه کار اشتیاق و میل گلزنی را در خودم حس کنم و البته می توانم با توجه به تجربه خود این کار را انجام دهم و از پس گلزنی بر بیایم. هنوز هم می توانم به میدان بروم و تفاوت ها را رقم بزنم.

آیا در آینده شما جایی برای مربی گری هست؟ تا کی بازی خواهید کرد؟

تا جایی که بدنم اجازه دهد و بتوانم، بازی خواهم کرد. می توانم مربی شوم ولی استرس آن خیلی بالا است. ممکن است در یک سال ده سال پیر شوید. ضمن این که نمی توانم وارد زمین شوم و تفاوت ها را رقم بزنم که از نظر من مهم ترین داستان تفاوتی بازیکن و مربی این است و من بازیکنی را بیشتر دوست دارم.

dc
نظر شما در خصوص پیشنهاد میهایلوویچ سرمربی بولونیا برای پیوستن به این تیم؟

از پیشنهاد سینیشا میهایلوویچ تشکر می کنم ولی می خواهم به تیمی بروم که شانس قهرمانی داشته باشد اما اگر نظرم تغییر کند، با او تماس خواهم گرفت. هنوز هم تشنه چشیدن قهرمانی هستم و دوست دارم به تیم های برتر بپیوندم.

زلاتان در خصوص تیم های ایتالیایی ادامه داد:

از نظر من تیم اینتر با آنتونیو کونته متحول شده و ناپولی هم می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا هدایت این تیم را کارلو آنجلوتی بر عهده دارد. از مستند اخیر مارادونا لذت بردم و این همه عشقی که مردم ناپولی به دیگو دادند، من را تحت تاثیر قرار داد و مرا ترغیب می کند تا برای ناپولی بازی کنم. تکرار موفقیت های دیگو در ناپولی، فوق العاده خواهد بود. البته تصمیم نهایی به مسائل زیادی بستگی دارد ولی اگر به ناپولی بروم، می دانم که ورزشگاه هر هفته پر خواهد شد. ضمن اینکه کارلو آنجلوتی بزرگ هم مربی ناپولی است و این موضوع را بسیار دوست دارم.

روز گذشته پس از پیروزی تیم ناپولی مقابل ورونا، از کارلو آنجلوتی درباره زلاتان پرسیده شد و او چنین پاسخ داد:

زلاتان گفته است دوست دارد برای تیم من بازی کند؟ من این موضوع را پیگیری خواهم کرد و امشب به او زنگ می ‌زنم و می‌گویم منتظرت هستیم! علاقه و صمیمیت زیادی میان من و زلاتان وجود دارد. دیدم که در mls در ۳۰ بازی موفق به زدن ۲۹ گل شد. فردا که تماس‌ من و او به پایان رسید، شما را در جریان محتوای مکالمه‌ خود قرار خواهم داد و از همین طریق نتیجه را به شما اعلام خواهم کرد. من همواره از این موضوع استقبال زیادی می کنم.

بهترین هم تیمی شما در دوران بازیگری چه کسی بود؟

دوست دارم از این بابت صحبت کنم که هم تیمی را دوست داشتم که به سبک بازی من نزدیک تر بود نه این که کیفیت بسیار بالایی را داشت. از نظر خودم و از جنبه ای که به شما گفتم پاتریک ویرا و گتوزو به من نزدیک تر از همه بودند و من سبک آن ها را بسیار می پسندیدم.

dc 5
نظر شما در خصوص پپ گواردیولا؟

دیگر او را ندیده ام یعنی از زمانی که از بارسلونا رفتم دیگر با او ملاقات نکردم. باید به شما بگویم که او از لحاظ حرفه ای و مربی گری بسیار خوب است ولی از نظر انسانی نمی توانم او را تایید کنم زیرا در تلویزیون به یک صورت است و در دنیای واقعی و برخورد با آدم ها بسیار عجیب و باور کردنی. واقعا با او هیچ ملاقاتی نداشتم و علاقه ای هم به این موضوع نداشتم و از نظر من این تقصیر خودش است. حتی می توانم مثالی برای شما بزنم که یک بار برابر تیم او بازی داشتیم و پس از بازی به رختکن رفتم تا او را ببینم ولی خودش را در اتاقی مخفی کرده بود و دیدم که دستیار وی به او گفت” زلاتان رفت و حالا می توانی بیرون بیایی” . واقعا هنوز هم متوجه این نشدم که برای چه چیزی از من می ترسد یا خود را از دید من مخفی می کند؟! فقط این موضوع را می توانم بگویم که او شخصیتی نیست که همه در تلویزیون می بینند.

آیا از ترک اینتر و پیوستن به بارسا در سال ۲۰۰۹پشیمان هستید؟

اگر منظور شما سه گانه ای است که بعد از جدایی من اینتر به دست آورد بله خب چه کسی بدش می آید که سه گانه یا فاتح اروپا شدن را تجربه کند. قطعا دوست داشتم یک بار فاتح لیگ قهرمانان شوم و نبود آن را در ویترین افتخارات خود احساس می کنم ولی در آن مقطع من جاه طلبی های بیشتری داشتم و فکر می کردم بارسا بهترین انتخاب است. تنها پشیمانی من در بارسا این بود که سبک بازی خود را به خاطر تاکتیک های گواردیولا عوض کردم ولی از پیوستن به بارسا هرگز پشیمان نیستم. همان طور که در مورد گواردیولا گفتم فقط از این بابت پشیمان هستم.

از نظر شما بهترین بازیکن فعلی دنیا کیست؟

اگر نظر من را بخواهید کیلیان امباپه است؛ اما می خواهم به او توصیه ای داشته باشم. او پله های موفقیت را خیلی سریع طی کرده و خیلی جوان است ولی باید بداند که همیشه باید در زمین عرق بریزد و جاه طلبی های او از بین نرود. او باید همیشه عطش رسیدن به موفقیت داشته باشد و از هدف خود دست نکشد. برخی بازیکنان تا به این جای راه بسیار عالی عمل می کنند ولی قدر موقعیتی که دارند را نمی دانند. می خواهم به او توصیه کنم که از تلاش خود دست نکشد.

3 5
نظر شما در خصوص آقای خاص یا همان خوزه مورینیو؟

از نظر من او همیشه آقای خاص باقی خواهد ماند. مورینیو تاثیر بزرگی روی فوتبال من گذاشت و خیلی مشتاق هستم او به نیمکت مربیگری برگردد و شک ندارم که در تیم بعدی خود موفق خواهد شد زیرا او بسیار با تدبیر و حرفه ای است و من او را بسیار قبول دارم.

مسی در بارسا، رونالدو در یووه و تو در لیگ آمریکا؛ نظرت چیست؟

دوست دارم ببینم وقتی آن ها هم سن من شوند چه جایگاهی خواهند داشت و آیا می توانند این روند را ادامه دهند یا خیر. من در ۳۵ سالگی برای منچستر یونایتد بازی می کردم که کار ساده ای نبود. در اولین فصل حضور خود و بر خلاف پیش بینی ها سه جام کسب کردیم. نمی دانید چقدر در دنیا از من متنفر هستند. رونالدو را تحسین می کنم و می دانم که سخت کوش است ولی بازی در ایتالیا متفاوت است. از این که در یوونتوس آمار گلزنی های وی کم شده، تعجب نمی کنم زیرا داستان ایتالیا از نظر من متفاوت است. در مورد مسی چه می توانم بگویم. او یک استعداد خالص است و بارسا خانه او محسوب می شود. معتقد هستم او هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد و فوتبال خود را در این تیم به اتمام می رساند.

وضعیت میلان را چه طور می بینید؟ آیا پائولو مالدینی تنها برای مدیریت کافی است؟

در خصوص مالدینی نمی توانم نظر خاصی بدهم زیرا او مدیر است و من در جایگاهی نیستم که چیزی راجع به او بگویم. او بازیکن مورد علاقه من بوده و هست. ولی وضعیت میلان فاجعه است. حرف زیاد زده می شود ولی عمل نمی کنند. میلان دیگر باشگاهی نیست که همه ایتالیا و دنیا عاشق آن بودند و با میلان در اوج فاصله زیادی را دارد و شرایط این تیم بد و ناراحت کننده است و امیدوار هستم وقتی در خصوص شرایط بد این تیم صحبت می کنند فقط حرف نباشد و به راه حل های حل مشکل عمل کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *