صفحه اصلی / عمومی / یورگن کلوپ: برای پیروزی مقابل سیتی باید نمایش های بهتری را ارائه دهیم

یورگن کلوپ: برای پیروزی مقابل سیتی باید نمایش های بهتری را ارائه دهیم

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول معتقد است پیروزی در دیدار دوستانه مقابل لیون گام خوبی برای قرمزها محسوب می‌شود اما آنها راه زیادی برای رسیدن به آمادگی کامل به منظور تقابل با منچستر سیتی در سوپرجام انگلیس دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به عقیده یورگن کلوپ، لیورپول که روز یکشنبه هفته آینده در سوپرجام انگلستان به مصاف منچستر سیتی می‌رود، باید بتواند علی رغم نتایج نسبتا ضعیف در بازی‌های پیش فصل به مرز آمادگی برسد. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل لیون با پنالتی زودهنگام ممفیس دیپای از حریف عقب افتاد اما گل های روبرتو فیرمینو و هری ویلسون در کنار گل به خودی یواخیم اندرسن پیروزی ۳-۱ قرمزها برابر لیون را تضمین کرد. لیورپول پیش از دیدار مقابل لیون، با ارائه نمایشی دور از انتظار با نتیجه ۳-۰ مغلوب ناپولی شده بود و رکورد چهار دیدار بدون برد را در بازی های پیش فصل از خود به جای گذاشت.

صحبت های یورگن کلوپ در مورد وضعیت تیم لیورپول

یورگن کلوپ

به نسبت دیدار های گذشته بازی خوبی برابر لیون داشتیم اما باید بگویم این اتفاقات در پیش فصل عادی است. حالا سه روز دیگر برای آماده سازی جهت دیدار با منچستر سیتی زمان داریم و باید ببینیم در آن دیدار چه کاری از دستمان برمی آید. از پیروزی تیم خوشحال هستم اما می‌دانم برای داشتن شانس پیروزی مقابل سیتی باید نمایش بهتری را ارائه دهیم. بازی مقابل منچستر سیتی با تمام بازی‌های دیگر فصل متفاوت است. شما مجبورید در یک بازی رسمی پیش از آغاز فصل مقابل منچسترسیتی قرار بگیرید تا بتوانید با آغاز فصل خود را آماده رقابت با منچسترسیتی کنید! باید بتوانیم پیشرفت لازمه را در عملکرد تیم ایجاد کنیم. بازی برابر لیون به لحاظ فیزیکی برای آماده سازی تیم اهمیت بسیاری داشت. همه ما انسان هستیم و ممکن است در برخی دیدارها بازی را واگذار کنیم، امری که چندان به آن عادت نداریم اما از اینکه می‌توانیم این مسئله را تغییر دهیم خوشحال هستم.

روبرتو فیرمینو در کنار آلیسون بکر و محمد صلاح پس از گذراندن تعطیلات تابستانه به ترکیب قرمزها اضافه شده اند. آلیسون در جریان گل لیون اشتباه فاحشی انجام داد و مرتکب خطای پنالتی شد اما هموطنش فیرمینو به همراه محمد صلاح در خط حمله لیورپول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. یورگن کلوپ از عملکرد بازیکنان خط حمله خود می‌گوید.

محمد صلاح از آمادگی خوبی برخوردار است و می‌تواند با حداکثر سرعت در زمین ظاهر شود که این به ما کمک زیادی خواهد کرد. این باعث می‌شود تا بازی باز شود و بتوانید راحت‌تر فوتبال بازی کنید. بابی فیرمینو در میانه خطوط و محوطه جریمه حضور دارد و این اهمیت زیادی برای تیم دارد.

یورگن کلوپ در خصوص آمادگی کامل این سه بازیکن که به تازگی به تمرینات تیم بازگشته اند صحبت کرد اما قرار گرفتن آن‌ها در ترکیب اصلی مقابل منچستر سیتی را تایید نکرد.

در حال حاضر تصمیمم را برای یازده نفر اصلی مقابل سیتی نگرفته ام و باید ببینیم چه خواهد شد. بطور قطع نمی‌توانم بگویم که آنها حتما بازی می‌کنند. در بازی مقابل سیتی مثل دیدار های دوستانه نمی‌توانیم تعویض های زیادی انجام دهیم بنابراین باید در روزهای آینده ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. باید ببینیم آنها در چند روز آینده چه واکنشی خواهند داشت. تمرینات تیم هم اکنون در بالاترین سطح قرار ندارد و بیشتر به جزئیات مربوط است بنابراین ما نیاز به آماده سازی برای دیدار مقابل سیتی را داریم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *