صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ مرداد ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در دور انتخابی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از بازی رفت، آپوئل میزبان تیم آژاکس خواهد بود. آژاکس که در دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا شگفتی ساز ظاهر شد و با شکست دادن غول های بزرگی هم چون رئال مادرید و یوونتوس گام به دیدار نیمه نهایی آن مسابقات گذاشته بود، در فصل۲۰۱۹/۲۰ این رقابت ها باید در دور انتخابی شرکت نماید. شاگردان اریک تن هاگ در دور قبل موفق به عبور از سد تیم پائوک یونان شده بودند و حال در این دور و در قبرس به مصاف آپوئل خواهند رفت. آژاکس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و آپوئل نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که دیدار اول با تساوی و دومین بازی نیز با برتری آژاکس به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰، لاسک لینز در دیدار رفت پذیرای تیم کلوب بروخه خواهد بود. کلوب بروخه که کاوه رضایی، مهاجم ملی پوش ایرانی را نیز به خدمت دارد در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و لاسک لینز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است که این دو تیم تاکنون سابقه رویارویی با یکدیگر را نداشته اند و این دیدار نخستین تقابل بین آن ها خواهد بود.

فوتبال – چمپیونشیپ

در ادامه هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک انگلیس موسوم به چمپیونشیپ، دو تیم هال سیتی و بلکبرن روورز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هال سیتی که در این دیدار میزبان است، در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بلکبرن وورز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم سهم بلکبرن و هال سیتی هر کدام ۲ پیروزی بوده و ۱ بازی میان آن ها نیز با تساوی۱-۱به پایان رسیده است.

تنیس – وینستون سالم

از دور یک شانزدهم نهایی مسابقات اوپن 250 امتیازی وینستون سالم، ماریو کوپل که در جایگاه ۹۶ جهانی قرار دارد به مصاف پابلو کارینو بوستا که در جایگاه ۶۴ جهانی قرار دارد خواهد رفت. کارینو باستا در ۵ بازی آخر خود ۴ بازی را برده است و در ۱ مسابقه شکست خورده است و همچنین ماریو کوپیل در ۵ بازی آخر خود ۳ بار شکست خورده است و ۲بار نیز پیروز شده است.

بسکتبال – دوستانه بین المللی

در دیداری دوستانه، دو تیم ملی بسکتبال کانادا و نیوزیلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کانادا در جایگاه ۲۳ و نیوزیلند نیز در رتبه ۳۸ بهترین تیم های ملی بسکتبال جهان قرار گرفته اند. تیم ملی بسکتبال کانادا در۱۰ بازی اخیر خود ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته و تیم ملی نیوزیلند نیز آمار ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۴ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که سهم هر کدام ۲ پیروزی مقابل یکدیگر بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *