صفحه اصلی / عمومی / رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ معرفی شد

رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ معرفی شد

ad banner

رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم بایرن مونیخ به عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ معرفی شد. ضمن اینکه او با پشت سر گذاشتن لیونل مسی برنده توپ طلا ۲۰۱۹ و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به این عنوان مهم دست پیدا کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نه رونالدو، نه مسی؛ عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ به رابرت لواندوفسکی رسید

با پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تمام رقابت‌های فوتبال در ۵ لیگ معتبر اروپایی در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و روبرت لواندوفسکی عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ را به دست آورد. بعد از او لیونل مسی، کیلیلان امباپه، رحیم استرلینگ و کریستیانو رونالدو در رده‌های بعدی برترین گلزنان قرار گرفتند.

در خصوص رابرت لواندوفسکی مختصری بدانید که او به صورت حرفه ای از سال ۲۰۰۶ به تیم ژنیچ پروژاکوف پیوست و تا سال ۲۰۰۸ در ۵۹ مسابقه وارد میدان شد که توانست ۳۶ گل را وارد دروازه حریفان کند. او در سال ۲۰۰۸ به تیم لخ پوزنان پیوست و در ۵۸ مسابقه ۳۲ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۱۰ او به تیم بورسیا دورتموند آلمان پیوست و تا سال ۲۰۱۴ برای زنبور ها به میدان رفت. او در دورتموند توانست در ۱۳۱ بازی ۷۴ گل در کارنامه خود به ثبت برساند. او در سال ۲۰۱۴ در انتقالی جنجال بر انگیز از تیم دورتموند به تیم دشمن یعنی بایرن مونیخ پیوست و از آن سال تاکنون آمار فوق العاده ۱۶۶ بازی و ۱۳۶ گل را به نام خود نوشت. هم چنین او در رده ملی در ابتدا در سال ۲۰۰۸ به تیم زیر ۲۱ ساله های لهستان دعوت و در سه مسابقه به میدان رفت. در همان سال او به تیم بزرگسالان دعوت گردید و تاکنون توانسته در ۱۰۹ بازی ۶۰ گل ملی به ثمر برساند و همان طور که مشاهده می کنید یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال است که رکورد ها را جا به جا می کند.

بهترین گلزن سال ۲۰۱۹
در متن زیر پنج گلزن برتر سال ۲۰۱۹ را مشاهده فرمایید:

۱- روبرت لواندوفسکی

موتور گلزنی بایرن مونیخ در سال جاری که در آستانه به پایان رسیدن است، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. او در سال ۲۰۱۹ موفق به زدن ۵۱ گل شده است که این بهترین آمار است. لواندوفسکی بهترین فصل حضور خود را با بایرن تجربه می کند و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار دارد هر چند که بایرن در رده سوم جدول رده بندی است.
همچنین او چندی پیش در بازی‌های ملی و گروه G مقدماتی لهستان در ریگا مهمان لتونی بود و در پایان به لطف هت ‌تریک رابرت لواندوفسکی که در دقایق ۹، ۱۳ و ۷۶ با نتیجه ۳-۰ از سد میزبان خود گذشت تا با ۱۶ امتیاز، صدرنشین گروه خود باشد. لواندوفسکی ۳۱ ساله که پیش از این در ۱۰۸ بازی ملی ۵۷ گل به ثمر رسانده بود، با این هت‌ تریک شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۶۰ رساند تا به این ترتیب به هفتمین بازیکن اروپایی تبدیل شود که توانسته گل های ملی خود را به مرز ۶۰ برساند. پیش از او زلاتان ایبراهیموویچ (سوئد، ۶۲ گل)، رابی کین (جمهوری ایرلند، ۶۸ گل)، گرد مولر (آلمان غربی، ۶۸ گل)، ساندور کوچیس (مجارستان، ۷۵ گل)، فرانس پوشکاش (مجارستان، ۸۴ گل) و کریستیانو رونالدو (پرتغال، ۹۳ گل) دیگر بازیکنان اروپایی بودند که شمار گل های خود را از مرز ۶۰ عبور داده بودند.
لواندوفسکی که آقای گل رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۱۶ (۱۳ گل) و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ (۱۶ گل) بوده، از آغاز فصل ۲۰-۲۰۱۹ برای تیم بایرن مونیخ گل‌های مهم و زیادی به ثمر رساند که نشان می‌دهد بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ به یکه تازی خود ادامه خواهد داد.

۲- لیونل مسی

azsw
مسی فصل درخشانی را با بارسلونا تجربه می‌کند و توانسته عنوان بهترین بازیکن جهان را هم در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. او در سال ۲۰۱۹ یک گل کمتر از لواندوفسکی به ثمر رسانده است و به همین خاطر از رسیدن به کفش طلا بازماند. مسی در سال ۲۰۱۹ توانست با پیراهن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در رقابت های مختلف ۵۰ گل به ثمر رساند و همچنان حرف اول را در تیم بارسلونا می‌زند چرا که در روزهای ابتدایی فصل ۲۰۱۹-۲۰ که او مصدوم شده بود، کاتالان‌ها نتایج بسیار ضعیفی کسب کردند ولی بعد از بهبود مصدومیت او و بازگشت دوباره به میادین او توانست همه‌چیز را تغییر دهد و با گلزنی‌های متعدد خود در صدر جدول گلزنان لالیگا به همراه کریم بنزما و در صدر جدول لالیگا قرار گیرند.

۳- کیلیان ام‌باپه

wsa
جوان آینده‌دار فوتبال فرانسه در رده سوم این جدول جای دارد. او برای نخستین بار است که به فهرست ۵ نفره راه پیدا می‌کند و سال قبل در رده هشتم بهترین گلزنان جای داشت. ام‌باپه در سال ۲۰۱۹ در ۴۹ بازی که با پیراهن پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان رفت توانست ۴۴ گل به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۸ تنها ۳۴ گل به ثمر رساند و در سال جاری ۱۰ گل بیشتر به ثمر رسانده است. او در حال حاضر بخت نخست گلزنی تیم خود محسوب می‌شود و با پاریس در سال‌های گذشته توانسته قهرمانی‌های مختلفی را تجربه نماید. ضمن اینکه گفته می‌شود او در تابستان آینده با قراردادی نجومی به رئال مادرید خواهد رفت.

۴- رحیم استرلینگ

sdsw
رحیم استرلینگ با پپ گواردیولا به اوج دوران آمادگی خود رسیده است. او یک مهاجم نوک نیست اما بهترین گلزن سیتی و فوتبال انگلیس در سال ۲۰۱۹ بوده است. استرلینگ در ۶۳ بازی که در سال ۲۰۱۹ به میدان رفته توانسته ۴۳ گل به ثمر برساند تا در رده چهارم فهرست بهترین گلزنان قرار گیرد. آمار او در این فصل سیر صعودی داشته و از همه فصل‌های او بیشتر بوده است. می‌توان گفت مصدومیت بازیکنان اصلی سیتی از جمله سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا که امیدهای گلزنی سیتی به شمار می‌روند، در پیشرفت استرلینگ تاثیر زیادی داشته است.

۵- کریستیانو رونالدو

as
ستاره پرتغالی یوونتوس در سال ۲۰۱۸ در رده سوم بهترین گلزنان جای داشت اما در سال ۲۰۱۹ با سه پله سقوط در رده پنجم قرار گرفته است. رونالدو در ۵۰ بازی که با پیراهن یوونتوس و تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته، توانست ۳۹ گل به ثمر برساند. از سال ۲۰۰۹ تا الان این برای نخستین بار است که رونالدو در یک سال کمتر از ۴۰ گل به ثمر می‌رساند و این به خوبی نشان می‌دهد که او فصل سختی را با یوونتوس پشت سر می‌گذارد. رونالدو در فصل جاری آمار گلزنی خوبی با یوونتوس نداشته و برای مدتی با ساری هم به مشکل خورد با این حال تاکید کرده که از شرایط خود در یووه راضی است و در این تیم خواهد ماند. برخی کارشناسان معتقد هستند رونالدو با ترک رئال مادرید به آینده روشن خود پایان داد و دیگر نمی‌تواند موفقیتی که در رئال بدست آورده را در یووه بدست آورد. توپ طلا ششم لیونل مسی در سال ۲۰۱۹ نیز می‌تواند مهر تاییدی بر گفته این کارشناسان باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *