صفحه اصلی / عمومی / آمار عجیب و نا امیدکننده یوونتوس در ضربات کاشته با حضور کریستیانو رونالدو

آمار عجیب و نا امیدکننده یوونتوس در ضربات کاشته با حضور کریستیانو رونالدو

ad banner

در فوتبال ضربات کاشته همیشه نقش تعیین کننده ای داشته است و یوونتوس هم به مانند تیم های بزرگ اروپایی همیشه حساب ویژه ای روی این موضوع باز کرده است. در دهه های اخیر بازیکنانی نظیر میشل پلاتینی و روبرتو باجو در این زمینه پیشتاز بوده اند و بعد از این دو هم الکس دل پیرو از بهترین کاشته زنان یووه بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

با آمدن آندره آ پیرلو به یوونتوس و جدایی دل پیرو از این تیم، پیرلو به مرد اول یووه در ضربات آزاد تبدیل شد و در دوران حضورش در یووه توانست ۱۵ گل از روی ضربات آزاد مستقیم برای تیمش به ثمر برساند. پس از جدایی پیرلو از یوونتوس، این تیم بازهم تیم خطرناکی روی ضربات آزاد بود و حریفان از رسیدن یووه به ضربه آزاد، هراس داشتند چرا که پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ، دو متخصص ضربات آزاد، از این راه گل‌های مهمی برای بانوی پیر زدند.

پائولو دیبالا از فصل ۱۶-۲۰۱۵ تاکنون موفق شده ۹ گل از روی ضربات آزاد مستقیم به ثمر برساند و پیانیچ نیز از فصل ۱۷-۲۰۱۶ تاکنون، هفت گل از این راه وارد دروازه حریفان کرده است. با این وجود، یوونتوس از فصل ۱۹-۲۰۱۸ فقط یک گل از راه ضربه آزاد مستقیم را وارد دروازه رقبا کرده و در واقع نقطه قوت یوونتوس روی ضربات آزاد، تقریبا تبدیل به نقطه ضعف این تیم شده است، دلیل این مسئله، حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس است چرا که وی که حالا ضربه آزاد زن اصلی یوونتوس است، نتوانسته گلی را از این راه به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو و عدم موفقیت در ضربات کاشته در یوونتوس

کریستیانو رونالدو و عدم موفقیت در ضربات کاشته در یوونتوس
با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس در فصل ۱۹-۲۰۱۸، بیانکونری تاکنون فقط یک بار از روی ضربات آزاد مستقیم گلزنی کرده که آن هم توسط میرالم پیانیچ بوده است. از زمان پیوستن رونالدو به یوونتوس، این ستاره پرتغالی تمام ضربات آزاد را به سوی دروازه حریفان می‌زند و در ۲۴ مرتبه‌ای که او در تمام مسابقات برای یوونتوس پشت ضربات آزاد مستقیم قرار گرفته، هیچ گلی به ثمر نرسانده است. دقیق‌تر نگاه کنیم، رونالدو در این ۲۴ ضربه، ۱۵ ضربه را به دیوار دفاعی حریف کوبیده، دو ضربه را خارج از چارچوب زده و بقیه ضرباتش توسط دروازه بان مهار شده است. با این آمار، رونالدو پس از کمیلو چانو، مهاجم فروزینونه بدترین نرخ تبدیل گل روی ضربات آزاد در تاریخ سری آ را دارد.

از زمان حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس، این تیم فقط یک بار از روی ضربه آزاد مستقیم گلزنی کرد که این گل در بازی ناپولی-یوونتوس توسط میرالم پیانیچ در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به ثمر رسید. آخرین باری که رونالدو در یک بازی رسمی توانست از روی ضربه آزاد گلزنی کند، مربوط به ۵ ژوئن ۲۰۱۹ است که توانست در بازی پرتغال و سوئیس در لیگ ملت های اروپا، دروازه یان زومر را باز کند. گل قبلی او از روی ضربات آزاد در بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. البته دیبالا و پیانیچ نیز در حضور رونالدو ضربات آزاد مستقیم زده اند و عملکرد آن‌ها نیز با افت روبرو شده اما با این حال، آن‌ها بازهم از فصل ۱۶-۲۰۱۵ نسبت به رونالدو آمار بهتری در زمینه گل کردن ضربات آزاد داشته اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *