صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ؛ قطر – عراق، جدال المعز علی و طارق همام

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ؛ قطر – عراق، جدال المعز علی و طارق همام

ad banner

اگر به پیش‌بینی پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا علاقه‌مند هستید، این متن را تا آخر بخوانید و شانس‌تان را امتحان کنید. در حساس‌ترین دیدار باقی‌مانده از دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 19 عصر سه‌شنبه دوم بهمن 1397 بین تیم ملی عراق و تیم ملی قطر برگزار می‌شود. بازی در ورزشگاه آل نهیان برگزار می‌شود و برنده‌ در مرحله‌ی یک چهارم نهایی به دیدار برنده‌ی بازی کره جنوبی و بحرین خواهد رفت. این دو تیم تاکنون 27 بار برابر هم به میدان رفته‌اند که سهم عراق 11 برد و سهم قطر 8 برد بوده است.

پیش بینی در بتکارت

8 بازی این دو هم به تساوی انجامیده است. با این حال عراق بیشتر بردهایش را در دهه‌های گذشته بدست آورده و در سال‌های اخیر برابر قطر آمار ضعیف‌ترین داشته است. در 10 بازی اخیر دو تیم هر کدام چهار برد داشتند و دو بازی مساوی شده است. آخرین دیدار دو تیم در اول فرودین سال 1397 در قالب دوستانه برگزار شد و با برد سه بر دو قطر به پایان رسید. با توجه به فرم خوب قطر به رهبری کاتانچ در مرحله گروهی، بسیار از کارشناسان برد آن‌ها را برابر عراق محتمل می‌دانند، اما جام ملت‌های 2019 پر از شگفتی بوده و برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا باید دقت بسیاری به خرج داد.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا تیم ملی قطر
پیش بینی جام ملت ها؛ المعز علی


قطر و کاتانچ به دنبال افتخاری تاریخی در جام ملت های آسیا

تیم ملی قطر یکی از تیم‌های 9 امتیازی مرحله‌ی گروهی بود. آن‌ها با گلزنی‌های پیاپی المعز دردسر چندانی نداشته و با 10 گل زده بهترین آمار حمله را در جام ملت‌های آسیا دارند و در دفاع هم فوق‌العاده ظاهر شده و گلی نخوردند. برد 6 بر صفر برابر کره شمالی نقطه اوج عملکرد قطری‌ها بود، هرچند که عربستان قدرتمند را هم با دو گل شکست دادند. با همه این نکات مثبت، شاگردان سانچز می‌دانند که نباید دچار غرور کاذب شوند. به خصوص که اردن هم با شرایطی مشابه پا به این مرحله گذاشت و با همان اولین گلی که خورد، برابر ویتنام در ضربات پنالتی حذف شد. قطر در پنج بازی اخیرش سه بر و دو باخت داشته است. پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا به بازی‌های جذاب و حساسی رسیده و شما با شرکت در جشنواره جوایز بتکارت برای جام ملت‌ها می‌توانید لذت فوتبال را دوچندان احساس کنید.

بازیکن کلیدی: المعز علی بهترین بازیکن قطر بوده و هفت گل از ده گل تیمش را به تنهایی به ثمر رسانده است.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا تیم ملی عراق
پیش بینی جام ملت ها؛ تیم ملی عراق

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ؛ عراق و رویای قهرمانی دوباره در آسیا

تیم ملی عراق که در جام ملت‌های آسیا 2015 به مرحله نیمه‌نهایی هم رسید، در این دوره از مسابقات هم خوب ظاهر شده‌ است. آن‌ها با دو برد برابر ویتنام و یمن و تساوی برابر ایران، به عنوان تیم دوم گروه به دور یک هشتم نهایی رسیدند. شاگردان کاتانچ در دفاع آمار خوبی دارند، اما در خط حمله با وجود حضور ستاره‌هایی چون طارق همام و بشار رسن، بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس ایران، قوی نبوده‌ و آمار 6 گل زده و 2 گل خورده را دارند. عراق در پنج بازی اخیرش چهار برد و یک تساوی داشته و امیدوار است با پیروزی در این دیدار به جمع هشت تیم برتر آسیا برسد. با این حال پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا آسان نیست و هر اتفاقی در این بازی ممکن است رخ دهد.

بازیکن کلیدی:
به گزارش سایت AFC محمد الکاظم با زدن دو گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *