صفحه اصلی / عمومی / حمایت رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ از انتقال فیلیپ کوتینیو به این تیم

حمایت رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ از انتقال فیلیپ کوتینیو به این تیم

ad banner

رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم بایرن مونیخ، استقبال خود را از انتقال فیلیپ کوتینیو بازیکن سابق تیم بارسلونا به تیم بایرن اعلام کرد و معتقد است که او به زودی خودش را در ترکیب تیم پیدا خواهد کرد و با دیگر بازیکنان هماهنگ خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا فیلیپ کوتینیو در بایرن مونیخ موفق خواهد بود ؟!

این بازیکن که در سال ۲۰۱۸ از تیم لیورپول به بارسلونا آمد و به گران ترین بازیکن تاریخ بارسا تبدیل شد، پس از فصلی که در این تیم گذراند ، کادر فنی این تیم اعلام کرد که شرایط در خصوص کوتینیو مطابق انتظار پیش نرفته و این بازیکن نتوانسته انتظارات آنان را تا حدودی برطرف نماید و تمایل به فروش او در این تابستان را دارند تا بالاخره پس از کش و قوس های فراوان در این خصوص او تیم بایرن مونیخ به صورت قرضی ملحق شد تا چالشی جدید را رو به روی خود ببیند.

فیلیپ کوتینیو و رابرت لواندوفسکی
بر طبق ادعای نشریه آلمانی بیلد بایرن مونیخ باید در ازای این یک سال که به صورت قرضی کوتینیو را در اختیار گرفته است مبلغ ۲۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد. هم چنین بایرنی ها می‌توانند در تابستان آینده با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو دیگر به کاتالان ها این انتقال را دائمی کنند و این موضوع در بند های قرار داد وی گنجانده شده است و در صورتی که سال دیگر بایرن تمایل به دائمی کردن این انتقال داشته باشد در کل مبلغ ۱۴۰ میلیون یورو هزینه برای خرید این بازیکن در بر داشته است. در خصوص پاداش و مبلغ دستمزد وی هنوز باشگاه بارسلونا رقمی را اعلام نکرده است ولی بنا بر ادعای نشریات اسپانیایی نظیر اسپورت و موندو دپورتیوو دستمزد کوتینیو که در بارسلونا بیش از ۱۳ میلیون یورو در سال بوده است این رقم قطعاً در بایرن مونیخ کمتر نخواهد بود و او حتی ممکن است پول بیشتری را دریافت کند و حتی به بازیکنی در بایرن تبدیل شود که بیشترین دستمزد را دریافت خواهد کرد.

رابرت لواندوفسکی مهاجم کهنه کار و گلزن تیم بایرن مونیخ نیز که در بازی مقابل هرتابرلین و تساوی ۲-۲ توانست هر دو گل تیم اش را به ثمر برساند، در مورد انتقال فیلیپ کوتینیو اظهار نظر کرد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

من به این انتقال خوش بین هستم و از نظر من کوتینیو برای این که در ترکیب جا بیفتد و با دیگر بازیکنان هماهنگ شود کار سختی را در پیش نخواهد داشت زیرا به نظر می‌رسد سبک بازی او با ترکیب و تیم ما هم‌خوانی دارد و او می‌تواند در مدت زمان کمی با تیم هماهنگ شود و من از این انتقال استقبال می‌کنم.

22 11
بایرن مونیخ نیز که پس از اتمام فصل گذشته فرانک ریبری، آرین روبن و خامس رودریگز را از دست داد، برای پر کردن فضاهای خالی خود باید بازیکنی کار آمد را به خدمت می گرفت که به نظر می‌رسد فیلیپ کوتینیو بهترین گزینه برای آن ها بوده است و این انتقال می‌تواند برای هر دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ مفید باشد.
بارسلونا نیز که در این تابستان هزینه‌های گزافی را برای خرید بازیکن پرداخته است این مبلغ می‌تواند تا حدودی کاستی های آن‌ها را جبران نماید و به نظر می‌رسد این انتقال حتی برای بارسلونا مفیدتر نیز بوده است. زیرا بارسا زمستان سال ۲۰۱۸ برای جذب کوتینیو ۱۲۰ میلیون یورو به لیورپول پرداخت کرد و ۴۰ میلیون یورو نیز بر اساس بندهای متغیر قرار شد که پرداخت گردد. بد نیست بدانید این ۴۰ میلیون یورو شامل ۱۰ میلیون یورو بابت کسب سهمیه بارسا در لیگ قهرمانان فصل گذشته  بود که پرداخت شده و ۵ میلیون یورو نیز بابت رسیدن کوتینیو به حد نصاب ۲۵ بازی برای بارسا که آن نیز اعمال گردیده و ۲۰ میلیون یورو به شرط رسیدن کوتینیو به مرز ۱۰۰ بازی برای بارسا به لیورپول و ۵ میلیون یورو نیز بابت قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان که این دو مورد هرگز عملی نشد و بارسا نیازی نیست این ۲۵ میلیون یورو باقی مانده را به لیورپول پرداخت کند و از این نظر به نفع بارسا شد زیرا بارسا در مجموع قرار بود مبلغ ۱۶۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازد که با توجه به این شرایط برای خرید این بازیکن جمعا ۱۳۵ میلیون یورو هزینه کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار sobhan

    خیلی جالبه که با این سن و سال هنوز گلزن اول تیمشه تازه با این کیفیت بازی ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *