صفحه اصلی / عمومی / لیگ ملت‌ های اروپا ؛ آلمان به دنبال حفظ غرور و هلند در فکر صعود

لیگ ملت‌ های اروپا ؛ آلمان به دنبال حفظ غرور و هلند در فکر صعود

ad banner

لیگ ملت‌ های اروپا ؛ ژرمن‌ها به دنبال حفظ غرور و لاله‌های نارنجی در فکر صعود

در چارچوب تورنمنت رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم‌های ملی آلمان و هلند از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (دوشنبه) با قضاوت اویدیو هاتگان در ورزشگاه فلتینس آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی آلمان: سقوط ژرمن ها به لیگ B قطعی شده است

در پی پیروزی ۲ بر ۰ هلند مقابل فرانسه در روز جمعه هفته گذشته، سقوط تیم ملی آلمان به لیگ B قطعی شد تا ناکامی شاگردان یواخیم لوو در سال ۲۰۱۸ تکمیل شود؛ آن‌ها پس از ارائه عملکردی نا‌‌‌امیدکننده در جام جهانی، در رقابت های لیگ ملت های اروپا نیز نتایج قابل قبولی کسب نکردند و تنها موفق شدند یک امتیاز مقابل فرانسه کسب کنند.

در حالی که واقف هستیم نتیجه این بازی تاثیری بر سرنوشت تیم ملی آلمان نخواهد داشت، آن‌ها برای دفاع از غرور‌‌شان به میدان خواهند آمد. بازی قبلی دو تیم در لیگ ملت های اروپا با پیروزی ۳ بر ۰ هلند همراه بود پس بعید نیست ژرمن‌ها اندیشه انتقام‌جویی نیز در سر داشته باشند.

به گزارش وبسایت WhoScored، تیم ملی آلمان احتمالا با سیستم ۳-۴-۳ بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود مارکو رویس، متس هوملس و تونی کروس که در دیدار قبلی آلمان مقابل روسیه بازی نکرده بودند، به ترکیب تیم‌شان اضافه شوند. یولیان دراکسلر تنها غایب تیم ملی آلمان برای این بازی خواهد بود.

لیگ ملت های اروپا

تیم ملی هلند: یک امتیاز برای صدرنشینی در گروه کافی است

شاگردان رونالد کومان در حالی به مصاف آلمان خواهند رفت که در بازی قبلی، تیم قهرمان جهان یعنی فرانسه را ۲ بر ۰ شکست داده‌اند و اکنون سرشار از روحیه‌اند که کار صعود را مقابل آلمان تمام کنند.

وضعیت جدول در گروه A لیگ ملت های اروپا به این گونه است که فرانسه با ۷ امتیاز صدرنشین است و هلند نیز ۶ امتیاز دارد. لاله‌های نارنجی می‌دانند که در بازی‌های رو در رو مقابل فرانسه، نتیجه بهتری کسب کرده‌اند و کسب یک امتیاز مقابل آلمان برای صعودشان به عنوان تیم صدرنشین کافی خواهد بود.

هلند که در جام جهانی ۲۰۱۸ حاضر نبود، زیر نظر رونالد کومان پیشرفت کرده اما این تیم می‌داند که نباید آلمان را دست کم بگیرد و حفظ خونسردی برای کسب نتیجه مورد نظر، ضروری خواهد بود.

انتظار داریم هلند با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند. با توجه به عملکرد عالی هلند مقابل فرانسه، بعید است رونالد کومان در ترکیب ابتدایی تیمش تغییری ایجاد کند. احتمالا دیپای در نوک خط حمله حضور خواهد داشت و وینالدوم، بابل و برگوین پشت سر او بازی خواهند کرد.

 

با توجه به فرم بد آلمان در لیگ ملت های اروپا و همچنین انگیزه بسیار بالای تیم ملی هلند، شاید پیش‌بینی صعود لاله‌های نارنجی چندان دور از انتظار نباشد چرا که کسب تساوی نیز آنها را بالاتر از فرانسه، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا خواهد کرد که قرار است در سال آینده میلادی برگزار شود.

لیگ ملت های اروپا

 

پیش‌بینی رقابت های لیگ ملت های اروپا در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *