صفحه اصلی / عمومی / سرخیو راموس : همچنان خودم را رهبر رئال مادرید می بینم

سرخیو راموس : همچنان خودم را رهبر رئال مادرید می بینم

ad banner

سرخیو راموس نزدیک به چهارده سال است برای رئال مادرید بازی می کند و چند سالی است که بعد از جدایی ایکر کاسیاس کاپیتان کهکشانی هاست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دو ماه پیش شایعات جدایی او به گوش می رسید اما خود او در نشستی خبری به اخبار ضد و نقیض پایان داد و گفت که در رئال خواهد ماند. نقش رهبری او در رختکن رئال به قدری است که جدایی او می توانست ضربه بزرگی برای رئال باشد. راموس در جریان یک مصاحبه و در مورد آینده و زمان بازنشستگی اش گفت:

هنوز چند سال دیگر از فوتبال من در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا باقی مانده است. من همچنان خودم را در قالب رهبر تیم می بینم. چه در تیم ملی و چه در رئال مادرید تلاش خواهم کرد تا جام های بیشتری کسب کنم. احتمال اینکه روزی سرمربی شوم وجود دارد. ولی حتی گفتن این هم شجاعت می خواهد. حالا خواهیم دید که چه خواهد شد.

راموس با مرور سرمربیانی که در طول عمر ورزشی اش داشته گفت:

از هر فردی چیزهایی یاد گرفته ام ولی اگر بخواهم یکی را از بین سرمربیانم انتخاب کنم، انتخاب من خواکین کاپاروس است. چون او بود که مرا برای اولین بار با پیراهن سویا در لالیگا به میدان فرستاد. بعد از او لوئیس آراگونس بود که تقریبا بدون آنکه من تجربه چندانی داشته باشم، مرا به تیم ملی دعوت کرد. در آن زمان تازه ۱۸ ساله شده بودم و واقعا از او سپاسگزارم. در سال های اخیر آنچلوتی و زیدان باعث شدند من تجربه متفاوت و فوق العاده ای را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا لمس کنم. امیدوارم که این سالهای همکاری مان با زیدان ادامه بیابد و بتوانم با او رد پایم را در رئال مادرید به جای بگذارم.

در مورد کارنامه راموس در تیم ملی بد نیست بدانید که وی یکی از مهره‌های اصلی تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا محسوب می‌شد او همچنین در سال ۲۰۰۴ با ۱۸ سال سن برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا بازی کرد که جوانترین بازیکن تاریخ اسپانیا نام گرفت. این بازیکن جوان توانست با بازی‌های خوب خود در تیم رئال مادرید جای میشل سالگادو همبازی خود را در تیم ملی اسپانیا بگیرد و از بهترین‌های اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی۲۰۱۰ بود که توانست در هر دو با کشورش قهرمان شود راموس در جام جهانی ۲۰۱۰ در ترکیب منتخب این جام با بازی‌های درخشانش قرار گرفت و راموس همچنین در سال ۲۰۱۲ در تیم منتخب جام ملت‌های اروپا قرار گرفت.

سرخیو راموس رهبر رئال مادرید می ماند

سرخیو راموس رهبر رئال مادرید می ماند
راموس به همراه تیم ملی اسپانیا تاکنون قهرمان یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ شده‌است. او با ۱۶۰ بازی دومین بازیکن برتر تیم ملی کشورش از لحاظ تعداد بازی محسوب می‌شود و وی هم‌اکنون کاپیتان اول تیم ملی کشورش است. او همچنین سابقه بازی در رده‌های جوانان و نوجوانان اسپانیا را دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *