صفحه اصلی / عمومی / لیگ قهرمانان اروپا؛ ناپولی و ستاره سرخ بلگراد ، جدال نفسگیر برای صعود

لیگ قهرمانان اروپا؛ ناپولی و ستاره سرخ بلگراد ، جدال نفسگیر برای صعود

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا؛ ناپولی و ستاره سرخ بلگراد ، جدال نفسگیر برای صعود

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در گروه C از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۷ آذرماه تیم فوتبال ناپولی ایتالیا میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. تیم فوتبال ناپولی که در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد از چهار بازی انجام داده در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با یک برد و ۳ تساوی موفق به کسب ۶ امتیاز شده است. تیم بلگراد نیز با ۲ شکست، ۱ تساوی و یک برد با کسب ۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که تیم فوتبال ناپولی در بازی گذشته خود مقابل تیم پاری سن ژرمن در خانه، با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در سوی دیگر تیم فوتبال ستاره سرخ در اولین برد خود در این مرحله توانست در خانه تیم قدرتمند لیورپول را دو بر صفر مغلوب کند تا با شرایط روحی و روانی مناسبی پا به این مسابقه بگذارد. ناپولی با کسب یک برد خانگی در این دیدار می‌تواند گام بزرگی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بر دارد.

ناپولی و تلاش برای رسیدن به بزرگان

تیم فوتبال ناپولی در بازی‌های خانگی خود در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا نتایج قابل قبولی گرفته است. آن‌ها توانستند با یک گل لیورپول را شکست دهند و در مقابل تیم پاری سن ژرمن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ناپولی می‌تواند با کسب دومین پیروزی خانگی خود شرایط پیچیده جدول گروه c را اندکی ساده‌تر کند. ناپولی در این هفته نیم‌نگاهی هم به نتیجه دیدار پاری سن ژرمن و لیورپول خواهد داشت. نکته‌ای که در این‌جا باید به آن توجه کرد آمار خط حمله تیم ناپولی است. آن‌ها در چهار دیدار گذشته خود تنها چهار بار موفق شدند دروازه حریفان را باز کنند و این آمار برای تیمی که می‌خواهد به مراحل بالای جدول برسد آمار خوبی نمی تواند باشد. کارلو آنجلوتی می‌تواند با کسب یک پیروزی ارزشمند خانگی تا حد زیادی خیال خود را از صعود به مرحله بعدی راحت کند. لورنزو اینسینیه، خوزه کایخون و دریس مرتنز می‌توانند در کسب یک پیروزی خانگی در این دیدار نقش کلیدی ایفا کنند.

ستاره سرخ بلگراد

 ستاره سرخ بلگراد؛ تلاش برای ماندن

تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد در دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی از خود نشان داد آن‌ها در دور برگشت در اولین مسابقه توانستند تیم فوتبال لیورپول را ۲ بر یک شکست دهند و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول را به دو امتیاز کاهش دهند. تیم ستاره سرخ رقابت‌های لیگ برتر صربستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. آن‌ها از ۱۷ بازی، توانسته‌اند در ۱۵ دیدار برنده باشند. ۴۵ گل زده در مقابل ۱۰ گل خورده آمار درخشان تیم ستاره سرخ بلگراد خط حمله و دفاع را نشان می‌دهد. اما این شرایط در لیگ قهرمانان کاملا متفاوت است آن‌ها در چهار دیدار گذشته ۱۰ گل خورده در مقابل سه گل زده، داشته‌اند. تیم ستاره‌سرخ می‌تواند با کسب یک برد بزرگ در ایتالیا امتیاز خود را به ۷ برساند و برای صعود به مرحله بعد منتظر دیدار نهایی خود مقابل پاری سن ژرمن باشد. والادان میلویوچ در این دیدار تلاش خواهد کرد با ترمیم خط دفاعی خود، بتواند دست پر از این دیدار بیرون بیاید. کسب مساوی نیز ستاره‌سرخ را تا آخرین لحظه امیدوار نگه خواهد داشت.

 ستاره سرخ بلگراد

گیل مانزانو این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم سن پائولو قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه ناپولی – ستاره سرخ بلگراد در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *