صفحه اصلی / عمومی / ابراز ناراحتی مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس ،از پیروزی که تبدیل به مساوی شد

ابراز ناراحتی مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس ،از پیروزی که تبدیل به مساوی شد

ad banner

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه D شب گذشته ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که یووه دو بر صفر از حریف جلو بود، در نهایت کار دو تیم به تساوی ۲-۲ رسید و مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری بعد از این بازی در این خصوص ابراز نگرانی کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

از دید مائوریسیو ساری ضعف یوونتوس عدم دفاع مناسب در ضربات شروع مجدد حریف است!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم اتلتیکو مادرید واندا متروپولیتانو در حضور ۶۶۲۸۳ نفر از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز شد و قضاوت این دیدار را دنی ماکیلی بر عهده داشت. گل های این بازی در ابتدا خوان کوادرادو در دقیقه ۱۵ و بلیز متوییدی در دقیقه ۶۵ برای یوونتوس و بعد از آن استفان ساویچ در دقیقه ۷۰ و هکتور هررا در دقیقه ۹۰ برای اتلتیکو مادرید کار را به تساوی کشاندند تا در پایان بازی در مسابقه نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سهم هر دو تیم یک امتیاز شود.

مائوریسیو ساری پس از آن که تیم اش پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی ۲ – ۲ عوض کرد، اعتراف کرد که بانوی پیر در ضربات شروع مجدد آسیب ‌پذیر است. یوونتوس در ورزشگان واندا متروپولیتانو ۲ بر صفر جلو افتاد، اما در مقاطع پایانی بازی با دو ضربه سر از دو ضربه شروع مجدد، دروازه ‌اش را باز شده بود.
مائوریسیو ساری و یوونتوس
مائوریسیو ساری پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

عملکرد امان در این بازی نسبت به بازی قبلی ا‌‌مان (تساوی بدون گل درخانه فیورنتینا) نشان از پیشرفتی چشمگیر داشت و ما احساس می‌کردیم که بازی تحت کنترل‌ امان قرار دارد. به همین دلیل این که مجبور هستیم با تساوی بازی را به پایان برسانیم، کام ا‌مان را تلخ کرد. یوونتوس در بسیاری از بازی‌ های قبلی ‌اش در خانه اتلتیکو مادرید نتوانسته بود گلزنی کند و امشب ما دو گل زدیم ضمن این که سه چهار تا شوت دیگر هم به سمت دروازه حریف زدیم. نتیجه ناراحت‌کننده است، چون گل ‌های اتلتیکو در صحنه‌ هایی قابل پیش ‌بینی به ثمر رسید و با این حال ما به اندازه کافی آماده دفاع نبودیم.

ساری افزود:

راه حل کلیشه ‌ای این است که ما به یارگیری نفر به نفر برگردیم، اما من فکر نمی‌کنم که این کار منطقی باشد. ما باید در ضربات شروع مجدد هجومی ‌تر باشیم. اتلتیکو مادرید در نبرد های هوایی بسیار خوب است، اما ما هم در ضربات شروع مجدد بسیار ضعیف و منفعل بودیم. اگر منفعل باشیم، در ضربات شروع مجدد هم منفعلانه دفاع خواهیم کرد. البته من دیده‌ ام و می‌دانم کل حوادثی که در زمین فوتبال با VAR بازبینی و منجر به اعلام پنالتی به ضرر تیم ‌ها می‌شود، در نتیجه یارگیری نفر به نفر است، پس این هم حوزه‌ دیگری است که ما باید نگران آن باشیم. ما بعد از این روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی بیشتر تمرین خواهیم کرد.

با این که انتظار می ‌رفت که فدریکو برناردسکی در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان برود، سرمربی بانوی پیر، خوان کوادرادو را برای پر کردن جای خالی داگلاس کاستا به میدان فرستاد و این بال کلمبیایی گل اول بازی را هم به زیبایی به ثمر رساند.
ساری در این باره هم گفت:

می‌دانستیم که در خط دفاعی حریف فضا های خالی وجود خواهد داشت و سرعت کوادرادو و دقتش در ضد حملات می‌تواند بسیار مفید باشد. چیزی که ما الان باید روی آن تمرکز کنیم، برطرف کردن ضعف‌های‌ مان در ضربات شروع مجدد است، چون ما از این ضربات در سه بازی، چهار گل خورده‌ایم.

22 3
یکی از نکات قابل توجه بازی نکته ‌برداری مداوم ساری بود که به نظر می ‌رسد با شدت و دقت بیشتری نسبت به بازی‌ های قبلی این کار را انجام می‌دهد.
او در خصوص این موضوع اظهار داشت:

من به طور مدام این نکات را یادداشت می‌کنم تا سرعت کار امان را برای تمرینات صبح فردا افزایش دهیم. ما امشب ۲۰ بار به حریف اجازه دادیم که پاس ‌های ‌‌ما را قطع کند و همین اتفاق کلی از انرژی ما را گرفت. با وجود این نتیجه، هنوز به جنبه مثبت آن نگاه می‌کنم. این یک رقابت واقعی بود. نسبت به عملکرد امان در بازی قبلی، پیشرفت زیادی داشتیم و بازی در دستان ما بود

وی در پایان در خصوص تساوی مقابل فیورنتینا در سری آ ایتالیا نیز گفت:

در فلورانس، تحت تاثیر قرار گرفتیم و تمرکز امان را از دست دادیم. فیورنتینا نشان داد که بهتر از ما بازی می‌کند، اما این مسئله فقط به تلاش ما بستگی نداشت بلکه تحلیل‌ هایی که انجام شد، چیز دیگری را نشان داد. تمرکز و قدرت ذهنی، چیزی است که تفاوت را رقم می‌زند. امروز با عزم و ذهنیت درستی به زمین رفتیم و چیز‌هایی که در تمرینات انجام داده بودیم را در بازی هم اجرا کردیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *