صفحه اصلی / عمومی / جرجینیو واینالدوم: کلوپ هنوز ویدیو هایی از فینال اروپا برایم می فرستد

جرجینیو واینالدوم: کلوپ هنوز ویدیو هایی از فینال اروپا برایم می فرستد

ad banner

جرجینیو واینالدوم هافبک هلندی تیم لیورپول می گوید فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تغییر بزرگی در زندگی اش ایجاد کرده اما خواستار کسب موفقیت های بیشتری در آنفیلد است.

برای جرجینیو واینالدوم خستگی معنایی ندارد. هافبک لیورپول در تابستان جاری در شهرهای مختلف جهان نظیر دبی، میامی، لس انجلس و روتردام حضور داشته است و خودش در این باره می گوید: “بله من زیاد سفر میکنم. سبک زندگی من اینگونه است.” این زندگی حالا متحول شده است. هر جایی که واینالدوم حضور پیدا کند مردم میخواهند با او صحبت کنند. این صحبت نه در مورد ناکامی قرمزها در لیگ برتر، نه در مورد رنسانس و عصر جدید فوتبال هلند و نه در مورد تعطیلات و خانواده اوست. در مورد مادرید است. در مورد آن شب تاریخی، شبی که ششمین قهرمانی به دست آمد.

جرجینیو واینالدوم از قهرمانی اروپایی لیورپول می گوید

جرجینیو واینالدوم
واینالدوم زننده دو گل برابر بارسلونا در جریان بازگشت تاریخی لیورپول

این تابستان تفاوت بزرگی با سالهای گذشته دارد. تعداد زیادی از اهالی شهرهای مختلف را دیدم که به من تبریک می گفتند و دوست داشتند با من گفتگو کنند. هرجایی که میروید، هر روز چیزی شما را یاد آن شب می اندازد. همه میخواهند در موردش صحبت کنند. همه میخواهند بدانند چگونه ششمین قهرمانی را بدست آوردیم و این قهرمانی چه احساسی دارد. شما نمی توانید جلوی این مسئله را بگیرید.

حتی اگر واینالدوم تلاشی برای جلوگیری از این مسئله انجام میداد، فراموش کردن موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مشکل بود. یورگن کلوپ به تازگی از لزوم فراموشی اتفاقات مادرید سخن گفته تا شاگردانش همچنان حریصانه و گرسنه به دنبال موفقیت های بیشتر باشند. کلوپ هفته پیش در این مورد گفته بود: “فصلی جدید پیش روی ماست و این باید تنها تمرکز ما باشد.” اما بنظر می رسد که خود کلوپ همچنان از اتفاقات آن شب تاریخی در واندامتروپولیتانو برای شاگردانش مطالبی می فرستد.

یورگن در تمام طول تعطیلات تابستانی برایم ویدیو هایی از قهرمانی می فرستاد (می خندد) در یکی از ویدیو ها شروع فیلم جایی بود که در فینال کیف مغلوب رئال مادرید شدیم و حالا قهرمانی در اروپا، پیشروی ما را نشان می دهد. تماشای آن ویدیوها و بخاطر آوردن تمام آن بازیها و لحظات لذت بخش بود.

جرجینیو واینالدوم می گوید آن حس فوق العاده پس از شکست دادن تاتنهام در واندامتروپولیتانو و سپس جشن گرفتن قهرمانی در روز بعد مقابل ۵۰۰ هزار هوادار لیورپول چیزی به مانند یک ماده مخدر بوده است. حسی که بازیکن ۲۸ ساله بیشتر از قبل آن را می خواهد و به دنبال کسب موفقیتهای بیشتر، قهرمانی های جدید و داشتن لحظات بیاد ماندنی بیشتر است.

جرجینیو واینالدوم

حالا می دانیم که قهرمانی چه حسی دارد. نه تنها خود قهرمانی بلکه جشن گرفتن آن با تمام شهر فوق العاده است. قهرمانی فقط به تیم و کارکنان باشگاه تعلق ندارد بلکه برای حامیان تیم و اهالی شهر هم هست. این حس وجود داشت که انگار تمامی جهان از قهرمانی ما خوشحال بودند. شما این حس را پیدا می کنید که این قهرمانی را فقط برای موفقیت خودتان کسب نکرده اید بلکه مردم زیادی را خوشحال کرده اید و بنظرم این شاید بهترین حس برای یک فوتبالیست باشد. این مسئله زندگی شما را تغییر می دهد زیرا برای همیشه از شما به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا یاد خواهد شد. بازیکنان بسیار بزرگی در تاریخ بوده اند که نتوانسته اند این عنوان را فتح کنند بنابراین بردن این جام بسیار خاص است. این بزرگترین جامی است که در رده باشگاهی می توانید در آن قهرمان شوید زیرا بزرگترین تیمهای دنیا در این رقابت حضور دارند. در سرتاسر جهان مردم زیادی رقابت های چمپیونز لیگ را تماشا می کنند. زمانی که با افراد مختلف صحبت می کردم آنها از اینکه لیورپول نتوانسته لیگ برتر را فتح کند با من صحبت نمیکردند، آنها تنها درباره فینال اروپا حرف میزدند. ما هردو جام را میخواستیم و باعث تاسف است که نتوانستیم قهرمان لیگ شویم. این نگاهی است که مجموعه تیم به این قضیه دارد اما باید بگویم بردن لیگ قهرمانان اروپا باعث یاد شدن شما به عنوان اسطوره خواهد شد.

لیورپول که برای شروع فصل جدید آماده می شود برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در سال آینده مصمم است اما منچستر سیتی که در دو فصل اخیر با اقتدار به قهرمانی رسیده بار دیگر در این فصل به عنوان اصلی ترین گزینه قهرمانی کار خود را شروع خواهد کرد. ماموریت قرمزها برای قهرمانی در لیگ بسیار دشوار خواهد بود.

فکر میکنم قهرمانی در لیگ برتر بیش از هر چیزی به داشتن ثبات وابسته است. در لیگ جزیره بدست آوردن امتیازات بالا نظیر کاری که سال گذشته ما انجام دادیم بسیار دشوار است اما دیدید که سیتی در دو سال پیاپی اینکار را انجام داد! بنابراین این یک چالش برای فصل آینده خواهد بود. تیمی داریم که میتواند هر کاری انجام دهد و در تلاش هستیم تا عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. امیدواریم که جامهای بیشتری را برای لیورپول به ارمغان بیاوریم.

برای رسیدن به موفقیت های فصل گذشته قرمزها به قهرمانان فصل گذشته خود احتیاج دارند تا در سطح اول فوتبال اروپا باقی بمانند. ویرجیل فن دایک بهترین بازیکن فصل جزیره به احتمال زیاد در بین سه نامزد اصلی توپ طلا خواهد بود و در حال حاضر شانس بیشتری نسبت به لیونل مسی رقیب جدی خود دارد.

واینالدوم از رقابت برای توپ طلا می گوید

ویرجیل لایق حضور در این رقابت است اما فکر میکنم سادیو مانه و آلیسون نیز لیاقت کسب جایزه را دارند. نمی دانم امسال آلیسون چند دستکش طلا برنده شد فقط می دانم که تعداد زیادی بود! صحبت در این خصوص سخت است زیرا این جایزه برای بهترین بازیکن است اما گاهی بهترین بازیکن کسی است که بیشترین عناوین را می برد. بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما برای من هر کدام از این سه بازیکن لیاقت کسب توپ طلا را دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *