صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛پیوستن ارلینگ هالند به دورتموند و تاثیر او بر روند گلزنی تیم

تحلیل شرط‌بندی؛پیوستن ارلینگ هالند به دورتموند و تاثیر او بر روند گلزنی تیم

ad banner

ارلینگ هالند ، مهاجم رد بول سالزبورگ اتریش بعد از درخشش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت و سرانجام در حالی که صحبت از تیم‌های بزرگی همچون منچستر یونایتد و یوونتوس در میان بود، او در کمال غافلگیری دورتموند را انتخاب کرد و در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی به این تیم آلمانی پیوست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

روزهایی سرنوشت‌ساز ارلینگ هالند که می‌تواند آینده خود را متفاوت رقم بزند

این مهاجم ۱۹ ساله توانست در ۶ بازی مرحله گروهی ۸ گل به ثمر رساند تا چند پیشنهاد خوب داشته باشد و در نهایت تصمیم گرفت که با بوروسیا دورتموند قرارداد امضا کند. در یکی دو هفته اخیر شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن آینده دار شنیده می‌شد. در مقطعی ادعا شده بود که اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد شخصا راهی نروژ شده تا هالند را برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ متقاعد کند. ادعایی که توسط سولسشر تکذیب شد و عنوان داشت که می‎داند که هالند چه تصمیمی گرفته است. از طرف دیگر رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که یوونتوس با هالند به توافق نهایی رسیده و او از ژانویه برای بیانکونری توپ خواهد زد اما در نهایت این دورتموند بود که بدون هیاهوی خبری موفق به جذب این ستاره نروژی شد.

هالند در خصوص پیوستنش به دورتموند گفت:

از هنگامی که پیشنهاداتی به منه ارائه شد، همراه با مدیر برنامه‌هایم همه چیز را به دقت بررسی کردیم. خودم ملاک‌هایی را در ذهن داشتم که به نظرم منطقی بود و سعی کردم تصمیم عجولانه‌ای نگیرم. به همین خاطر مذاکرات طولانی با باشگاه دورتموند داشتم هر چند که از ابتدا می‌دانستم که راهی این تیم خواهم شد. با هاس یواخیم واتسکه، رییس اجرایی و مایکل زورک، مدیر ورزشی و هم‌چنین سرمربی تیم نشست‌هایی داشتم و در نهایت قرارداد امضا کردیم. امیدوار هستم در این تیم موفق شوم و بی صبرانه منتظرم تا با پیراهن این باشگاه به میدان بروم زیرا بازی در آلمان برایم بسیار جذاب است.

ارلینگ هالند
این بازیکن جوان که پدیده لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است، ادامه داد:

دورتموند فوتبال دیوانه کننده‌ای ارائه می‌دهد و ورزشگاهی خاص دارد که ۸۰ هزار هوادار را در خود جای می‌دهد که با شکوه خاصی تیم را تشویق می‌کنند. این تیم را انتخاب کردم چرا که اطمینان دارم که پیشرفت خواهم کرد. می‌دانم این تیم مسیر من را به خوبی برای آینده باز می‌کند. در خصوص همه چیز تحقیق کردم تا دورتموند را برگزیدم و از انتخابم نهایت رضایت را دارم.

مهاجم نوک بوروسیا دورتموند در فصل جاری پاکو آلکاسر بود که مصدومیت شدیدی پیدا کرده است و به احتمال خیلی زیاد شماره ۹ دورتموند در ادامه فصل به این بازیکن خواهد رسید و گفته می‌شود آلکاسر نیز با توجه به این انتقال درخواست جدایی از دورتموند را داده است. گفته می‌شود اتلتیکو مادرید پیش از این، با این مهاجم که مایل است در لالیگا بازی کند، تماس گرفته است. بنابراین دیگو سیمئونه برای جذب مهاجم در ژانویه دو گزینه دارد: یا آلکاسر و یا ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن. کاوانی از گزینه‌های محبوب سرمربی اتلتی است ولی نگرانی‌هایی در مورد دستمزد بالای او وجود دارد. امکان دارد آلکاسر برای باقی فصل قرض گرفته شود و سپس در تابستان آینده به طور دائمی به وندا متروپولیتانو منتقل شود. آلکاسر برای اتلتیکو مادرید چیزی حدود ۳۰ میلیون یورو که همان رقمی است که در سال ۲۰۱۹ دورتموند برای جذب او به بارسلونا پرداخت کرد، هزینه خواهد داشت. این مهاجم که رابطه نزدیکی با آلوارو موراتا دارد، می‌خواهد با بازگشت به کشور خود و گلزنی کردن، جایی در تیم لوئیز انریکه برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ داشته باشد.

در خصوص رقم قرارداد و اعتبار آن نیز بدانید که قرارداد ارلینگ هالند با بروسیا دورتموند تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد و دورتموند برای جذب وی ۴۵ میلیون یورو هزینه کرده است. فقط ۲۰ میلیون یورو از این مبلغ سهم سالزبورگ بوده و ۱۰ میلیون یورو به پدر هالند داده شده و مینو رایولا نیز ۱۵ میلیون یورو از این معامله نصیبش شده است.


دستمزد سالیانه هالند ۶ میلیون یورو است که بعد از سال سوم به ۸ میلیون یورو افزایش می‌یابد، درحالی که مبلغ فسخ نامشخصی نیز در این قرارداد گنجانده شده است. لازم به ذکر است همانطور که گفته شد منچستریونایتد نیز به جذب هالند علاقه‌مند بوده، اما با توجه به بندهای گنجانده شده توسط مینو رایولا و سایر نماینده‌های هالند در قرارداد، از حصول توافق خودداری کرده است. آنها خواهان گنجانده شدن بند فسخ و درصدی از فروش هالند در قرارداد بودند، اما یونایتد مخالف بود و توافقی حاصل نشد. به احتمال زیاد دورتموند در خصوص این دو موضوع به توافق رسیده است.

به نظر می‌رسد آنچه که برای هالند بهترین است این است که هالند در باشگاهی حضور یافت که زمان زیادی برای بازی و رشد به او می‌دهد تا او بتواند پتانسیل‌های خود را نشان دهد. در نتیجه دورتموند مقصد بسیار بهتری برای این مهاجم نسبت به باشگاه منچستر یونایتد است. باشگاه منچستر یونایتد خود یک مهاجم نوجوان بسیار با استعداد دارد که به صورت منظم در حال ورود به ترکیب اصلی این تیم است. میسون گرینوود سومین گلزن برتر منچستر یونایتد در این فصل با ۸ گل زده در تمامی رقابت‌ها است. او فقط در ۹ بازی در فصل جاری حضور داشته است و از بین این ۹ بازی تنها ۲ بازی لیگ برتری را از ابتدا آغاز کرده است. سولسشر به فرصت دادن به جوانان آکادمی برای حضور و رشد در ترکیب اصلی اعتقاد ویژه‌ای دارد اما حضور این بازیکنان در بازی‌های لیگ برتر انگلیس خیلی زود است و آنها اکثرا در لیگ اروپا یا کارابائو کاپ به میدان می‌روند. با توجه به این که یونایتد اکنون در مرحله حذفی لیگ اروپا قرار دارد و فشارها برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش یافته است بنابراین فرصت بازی برای جوانان روز به روز کمتر می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت در دورتموند، هالند مسیر بسیار ساده‌تری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

آلکاسر مهاجم اصلی دورتموند است و در تمام دوران حرفه‌ای خود با مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم کرده است و از آگوست ۲۰۱۹ تا به حال در یک ۹۰ دقیقه کامل حضور نداشته است (البته همانطور که گفته شد او درخاست جدایی از باشگاه را داده است). در نتیجه لوسین فاوره مجبور است تا از ماریو گوتسه یا مارکو رویس استفاده کند، بدون اینکه یک مهاجم اصلی برای ترکیب خود داشته باشد. بنابراین، هالند به بهترین شکل ممکن می‌تواند این خلاء را در خط حمله دورتموند پوشش دهد. انتقال این مهاجم جوان به اولدترافورد به احتمال زیاد این مهاجم جوان را به لیست بازیکنان جوانی که در سال‌های اخیر به منچستریونایتد پیوسته‌اند و ناکام مانده‌اند اضافه می‌کرد. ممفیس دیپای به عنوان یکی از با استعدادترین جوانان اروپا به منچستر یونایتد پیوست اما در دوره ۱۸ ماهه حضور خود در اولدترافورد تنها موفق به ثبت ۲ گل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شد. حال این بازیکن هلندی به لیون نقل مکان کرده است، جایی که او موفقیت چشمگیری داشته است.

SXSW
هالند در این مرحله و با توجه به سن و سالی که دارد و در دوران حرفه‎ای خود از عدم پیوستن به منچستر یونایتد پشیمان نخواهد شد چرا او که می‌تواند در دورتموند بصورت کامل بازی و راه خود را باز کند تا در فرصتی مناسب و بعد از کسب تجربه به تیم‌هایی حتی بزرگتر از منچستر یونایتد که در حال حاضر شرایط بسیار بدی دارد، ملحق شود.

دورتموند نیم فصل نخست رقابت‌های بوندسلیگا را با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی به پایان رساند و امید زیادی دارد که با جذب این مهاجم گلزن بتواند به صدر برسد چرا که بایرن مونیخ نیز این فصل از اوج خود فاصله گرفته و لایپزیش در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و فاصله امتیازات تیم‌های صدر جدول با یکدیگر بسیار کم می‎‌باشد. بنابراین آنها می‌توانند با داشتن مهاجمی تیزهوش چون ارلینگ هالند تا صدر جدول بوندسلیگا پیش آیند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *