صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی کوپا دل ری ؛ والنسیا – بتیس

پیش بینی کوپا دل ری ؛ والنسیا – بتیس

ad banner

پیش بینی کوپا دل ری شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و با شروع دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی بین تیم والنسیا و تیم بتیس به اوج هیجان می‌رسد. تیم والنسیا در سال‌های اخیر بارها تا مراحل بالای این جام صعود کرده، اما هر بار دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است. تیم بتیس هم امسال فوق العاده قدرتمند نشان داده و از آنجا که فینال در ورزشگاه خانگی‌اش برگزار می‌شود، انگیزه‌های زیادی برای صعود خواهد داشت. دو تیم از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۱۴ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم هر تیم ۵ برد بوده و ۴ دیدار هم به تساوی انجامیده است. دیدار رفت دو تیم بسیار مهیج بود و با تساوی دو بر دو به پایان رسید. چهارشنبه شب با برگزاری دیدار برگشت الکلاسیکو تکلیف یک تیم صعود کننده به دیدار فینال مشخص شد و حالا همه منتظرند ببینند که دیگر تیم فینالیست کدام خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی کوپا دل ری
پیش بینی کوپا دل ری

پیش بینی کوپا دل ری ؛ والنسیا به دنبال هشتمین قهرمانی

تیم والنسیا از پر افتخارترین تیم‌های تاریخ اسپانیا بوده و در کوپا دل ری ۷ بار قهرمان و ۹ بار نایب قهرمان شده است. خفاش‌ها در سال‌های اخیر کمی دچار افت شده‌اند و این فصل هم در لیگ با ۳۳ امتیاز از ۲۵ بازی در رده‌ی نهم قرار دارند. این تیم در لیگ اروپا هم حضور دارد و با برد سه بر صفر برابر سلتیک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله‌ی بعد صعود کرده است. در کوپا دل ری والنسیا با پشت سر گذاشتن ابرو، خیخون و ختافه به نیمه نهایی رسیده است. شاگادن مارسلینیو گارسیا در خلق موقعیت از بهترین تیم‌های اسپانیا بوده‌ و با ۴۹ موقعیت خطرناک در رده‌ی سوم لیگ از این نظر قرار دارند. آن‌ها در پنج دیدار اخیرشان دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته و با انگیزه‌ی فراوان پا به میدان خواهند گذاشت.

بهترین بازیکن: رودریگو، مهاجم بتیس با زدن ۴ گل و ارسال ۴ پاس گل بهترین بازیکن مارسلینیو گارسیا بوده است.

مربی: مارسلینیو گارسیا

پیش بینی کوپا دل ری
پیش بینی کوپا دل ری

بتیس و رویای قهرمانی در خانه

تیم بتیس در ابتدای فصل فوق العاده ظاهر شد، اما در هفته‌های اخیر دچار افت شده است. شاگردان کیکه ساتین در پنج بازی اخیرشان یک برد، دو تساوی و دو شکست داشته‌اند. بتیس در حال حاضر در لیگ با ۳۶ امتیاز از ۲۵ بازی در رده‌ی هفتم قرار دارد و برای کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا می‌جنگد. نقطه‌ی قوت این تیم در خط دفاعی بوده و با ثبت ۹ کلین شیت، سومین آمار برتر لیگ را در اختیار دارد. نکته‌ی جالب در آمار

بتیس این است که در مالکیت توپ با متوسط ۶۴ درصد، دومین آمار برتر لیگ پس از بارسلونا در اختیار آن‌هاست. بتیس در تاریخ کوپا دل ری دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی دارد و آخرین قهرمانی‌اش به سال ۲۰۰۵ برمی‌گردد. این تیم با پشت سر گذاشتن راسینگ سانتاندر، اسپانیول و سوسیداد به مرحله‌ی نیمه نهایی رسیده و می‌خواهد در خانه‌ی خود قهرمانی را جشن بگیرد.

بهترین بازیکن: سرجیو کانالس با زدن ۶ گل و ارسال ۲

پاس گل بهترین بازیکن کیکه ساتین بوده است.

مربی: کیکه ساتین

پیش‌بینی مسابقات کوپا دل‌ری در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *