صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط ستاره سرخ بلگراد و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان

تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط ستاره سرخ بلگراد و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان

ad banner

تیم‌های فوتبال ستاره سرخ بلگراد و بایرن مونیخ امشب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در گروه B در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم در ورزشگاه ستاره سرخ به مصاف یکدیگر می‌روند و باید دید باواریایی‌ها می‌توانند در حضور سرمربی موقت خود در این بازی به پیروزی برسند یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بیش‌تر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی بازی دو تیم بایرن مونیخ و ستاره سرخ بلگراد را ۰-۲ به نفع باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند

همانطور که می‌دانید نیکو کواچ سرمربی تیم بایرن مونیخ چندی پیش از سمت خود برکنار شد و هانسی فلیک به صورت موقت برروی نیمکت باواریایی‌ها نشسته است. پس از شکست ۵-۱ مقابل آینتراخت فرانکفورت تصمیم گرفت با مربی کروات خود قطع همکاری کند و هانسی فلیک را جانشین وی نماید. از زمان روی کار آمدن فلیک، بایرن مونیخ موفق به کسب سه برد متوالی مقابل المپیاکوس، بورسیا دورتموند و فورتنا دوسلدورف شده و ۱۰ گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است. این تیم اکنون در فاصله یک امتیازی صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد. از سویی بایرن مونیخ با کسب ۴ برد متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، صعودش را به مرحله بعدی مسجل کرده است و برای صدرنشینی به دو امتیاز دیگر نیاز دارد. بایرن مونیخ در ۱۱ دیدار اخیر خارج از خانه خود در رقابت‌های اروپایی شکست نخورده (۸ برد و ۳ تساوی) و بغیر از تساوی ۰-۰ مقابل لیورپول در فصل گذشته در تمامی این دیدارها حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است. بایرن مونیخ در این مرحله در گروه تقریبا آسانی قرار دارد و باتوجه به موقعیت جدول و نتایج این تیم نیز این موضوع مشخص است. از طرف دیگر ستاره سرخ بلگراد در پایان هفته شانزدهم سوپرلیگ صربستان، با کسب ۴۳ امتیاز و اختلافی ۷ امتیازی با تیم دوم جدول، صدرنشین بلامنازع جدول است. این تیم فقط در دو دیدارش در لیگ داخلی موفق به کسب برد نشده است. اما در لیگ قهرمانان اروپا، فقط موفق به کسب سه امتیاز شده اند و فقط کسب برد مقابل بایرن مونیخ و امتیاز گرفتن المپیاکوس مقابل اسپرز در دیدار همزمان، می‌تواند این تیم را همچنان به صعود امیدوار نگه دارد.

بایرن مونیخ و ستاره سرخ بلگراد
ستاره سرخ فقط در ۴ دیدار از ۲۰ دیدار اخیر اروپایی خود پیروز شده (۸ تساوی و ۸ شکست)، با این حال آنها فقط در دو دیدار از ۱۵ دیدار اخیر اروپایی‌شان در بلگراد شکست خورده‌اند و ۷ برد و ۶ تساوی کسب کرده‌اند. تاتنهام در صورت پیروزی می‌تواند دیگر صعود کننده این گروه باشد و علنا ستاره سرخ شانسی برای صعود در بازی‌های بعدی نخواهد داشت.
سرمربی بایرن مونیخ هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص وضعیت تیم و بازیکنان ارائه کرد که در زیر می‌خوانید:

نظر شما در خصوص این بازی؟

ستاره سرخ از امتیاز میزبانی در این دیدار برخودار است و از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار هستند. ولی ما برای این دیدار آماده هستیم و امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا در این بازی پیروز میدان باشیم تا بتوانیم به عنوان صدرنشین گروه به دور بعدی صعود کنیم. ستاره سرخ تیم خوبی است و ما باید مواظب باشیم.

شرایط شما در بایرن مونیخ به چه صورت است؟

در حال حاضر همه‌چیز خوب است و از بازی‌های بایرن مونیخ لذت می‌برم. تیم روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود و این باعث افتخار من است.

038ddacd99c6c0638244857de36e2e2b
شرایط بازیکنان؟

به جز سه بازیکن که مصدوم هستند بقیخ شرایط خوبی را دارا می‌باشند. بواتنگ به خوبی با تیم تمرین کرده است اما هنوز در مورد اینکه چه مدافعی از ابتدا در ترکیب به میدان برود، تصمیم گیری نکرده‌ام. او نیز یکی از گزینه‌های ماست. باید شرایط همه بازیکنان را درنظر بگیریم. برخی نیاز دارند که بازی کنند اما برخی دیگر باید به استراحت بپردازند. هدف مشخص است. می‌خواهیم در همین هفته مطمئن شویم که مرحله گروهی را در صدر جدول به پایان می‌رسانیم. تیاگو آلکانتارا مچ دست او آسیب دیده است اما فردا در دسترس است. تیاگو بازیکن سطح بالایی است که همیشه می‌توانید روی او حساب باز کنید. بایرن مونیخ خوش شانس است که بازیکنی همچون تیاگو را در ترکیب خود دارد. او می‌تواند در پست شماره ۶ یا ۸ به میدان برود. گزینه‌های زیادی در خط هافبک داریم. آلفونسو دیویس وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. واقعا از عملکرد او در بازی با دورتموند شگفت‌زده شدم. اگر در کارهای هجومی پیشرفت کند، قطعا همه می‌توانند از بازی او بیشتر لذت ببرند. توماس مولر در زمین بازیکن مهمی برای ماست. مولر درک بسیار بالایی از تاکتیک‌ها دارد. مولر هنوز در بالاترین سطح بازی می‌کند و بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ است. در کل شرایط خوب است و برای برد به میدان می‌رویم و بازیکنان همگی بر این موضوع واقف هستند.

در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

  • تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به میدان خواهد رفت.
  • تیم فوتبال بایرن مونیخ با سیستم احتمالی ۴.۱.۴.۱ به میدان خواهد رفت.
  • بایرن مونیخ در ۴ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.
  • بایرن مونیخ در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۴ بازی قبلی ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

0e37b22f42d1f635ac29ef8da5bd371f 1

  • تیم ستاره سرخ بلگراد در لیگ صربستان هم اکنون از ۱۶بازی برگزار شده چهارده پیروزی، یک تساوی و یک شکست به‌دست آورده و با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
  • تیم فوتبال بایرن مونیخ در بوندسلیگا از ۱۲بازی برگزار شده هفت پیروزی، سه تساوی و دو شکست به‌دست آورده که هم اکنون با ۲۴امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
  • غایبان ستاره سرخ بلگراد برانکو یوویچیچ و میلان پاوکو به دلیل مصدومیت هستند.
  • غایبان بایرن مونیخ لوکاس هرناندز، فیته آرپ و نیکلاس زوله به دلیل مصدومیت هستند.
  • پنج بازی اخیر ستاره سرخ بلگراد در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر بایرن مونیخ در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و بایرن مونیخ در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، که سه‌شنبه شب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ستاره سرخ برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *