صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی تایلند-چین

پیش بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی تایلند-چین

ad banner

پیش بینی جام ملت‌های آسیا :پیش بازی تایلند-چین؛ اژدها آماده نابودی

از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، دو تیم چین و تایلند به مصاف هم خواهند رفت. تایلند که در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، با امارات متحده عربی به تساوی ۱-۱ دست یافت، به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت. چینی‎ها در گروهی که مشخص بود کره جنوبی شانس نخست صعود را دارد، با دو پیروزی و یک شکست، صعود کرد. حال این دو تیم که سبک بازی‌شان مشابه یکدیگر است و تیمی جنگجو هستند، وظیفه دارند برای صعود همه کار کنند و همین کار پیش بینی جام ملت‌های آسیا را هیجان انگیز می‌کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تایلند: فیل‌های جنگی پر حرف و حدیث

تایلندی‌ها در حالی به مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا راه یافتند که با بحرین هم امتیاز (۴) بودند، اما به لطف تفاضل گل بهتر و پیروزی در دیدار رو در رو، اکنون باید به مصاف چین بروند. تایلند که در یکی از عجیب‌ترین دیدارهای تاریخ جام ملت‌ها، به شکل مضحکی توسط هندوستان با نتیجه ۴-۱ شکست خورد، با وجود حرف و حدیث‌های فراوان در حال پیشروی است. آمار تایلندی‌ها برابر چین اصلا خوب نیست. در ۲۰ بازی قبلی که این دو تیم به میدان رفتند، فقط در سه بازی فیل‌های جنگی توانسته‌اند چین را شکست دهند که آمار بد ۱۴ باخت، در کارنامه‌شان ثبت شده است. اگر واقع بین باشیم، انتظار می‌رود دو تیم تا آخرین لحظه بجنگند و با توجه به سبک نزدیکی که دارند، شاید کار به وقت‌های اضافی هم کشیده شود. از این رو توصیه می‌شود در پیش بینی جام ملت‌های آسیا ، بیشتر دقت به خرج دهید.

چین: شرقی‌ها با لیپی، حرف‌هایی برای گفتن دارند

چینی‌ها پیش از مصاف با کره جنوبی  در جام ملت‌های آسیا و پی بردن به این موضوع که سطح کره‌ای بسیار بالاتر از آن‌هاست، توانسته بودند فیلیپین و قرقیزستان را شکست دهند. مهم‌ترین آزمون چین در برابر کره جنوبی رقم خورد، جایی که ۲ گل دریافت کردند و چند گل هم دریافت نکردند. به هرحال این خوش بینی در جبهه شاگردان مارچلو لیپی وجود دارد که از این بازی درس عبرت گرفته باشند. این مرد ایتالیایی قطعا با تجارب بی‌نظیری که دارد، به خوبی راه صعود را می‌داند. چین که طی سال‌های اخیر سرمایه گذاری مهمی روی فوتبال انجام داده و می‌خواهد مانند سایر ورزش‌ها، در فوتبال هم حرفی برای گفتن داشته باشد، به این پیروزی و صعود نیاز دارد و همین چالش جالب، پیش بینی جام ملت‌های آسیا را دشوار می‌کند.

پیش بینی جام ملت‌های آسیا؛ آمار و ارقام بازی

سنگین‌ترین شکست چین برابر تایلند، به ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ باز می‌گردد که فیل‌ها توانستند با نتیجه ۵-۱، چینی‌ها را در هم بکوبند. با این حال در کل آمار به نفع چینی‌هاست و همانطور که اشاره شد، طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی در فوتبال داشته‌اند.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۷:۳۰ به وقت ایران

استادیوم: بن زاید

پیش بینی جام ملت‌های آسیا

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *