صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سایپا – تراکتورسازی

سایپا پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان تراکتورسازی خواهد بود. سایپا در ۵ هفته اخیر بدون پیروزی بوده و ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در سوی دیگر تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده، ۱ مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم تراکتورسازی ۲ بار به پیروزی رسیده، ۱ بار سایپا برنده بوده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ منچستر یونایتد – لیورپول

در حساس‌ترین مسابقه این هفته اروپا، منچستر یونایتد میزبان لیورپول خواهد بود. منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در ۱۰ بازی اخیر داخلی بدون شکست بوده است. در سوی دیگر لیورپول در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته است و برای بازگشت به صدر جدول نیاز به پیروزی و کسب امتیاز در این بازی دارد. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم ۲ بار لیورپول به پیروزی رسیده، ۲ بار مساوی شده و ۱ بار منچستر یونایتد موفق به شکست لیورپول شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ استقلال – ذوب آهن

استقلال تهران پس از پیروزی برابر پارس جنوبی میزبان ذوب آهن و سرمربی سابق خود علیرضا منصوریان خواهد بود. ذوب آهن در ۱۰ بازی اخیر بدون پیروزی بوده و در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. استقلال در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار ذوب آهن به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و استقلال ۱ بار موفق شده ذوب آهن را شکست دهد.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا دورتموند  – بایر لورکوزن

بروسیا دورتموند که در ۳ بازی اخیر ۳ مساوی پیاپی داشته و در آستانه از دست دادن صدر جدول قرار دارد، میزبان تیم پنجم جدول یعنی بایر لورکوزن خواهد بود. بایر لورکوزن در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی پیاپی داشته و در شرایط خوبی به سر می‌برد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار بروسیا دورتموند به پیروزی رسیده، ۱ بار مساوی شده و ۱ بار بایر لورکوزن موفق به شکست دورتموند شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ فیورنتینا – اینتر میلان

اینتر میلان تیم سوم جدول سری آ در هفته ۲۶ به مصاف فیورنتینا خواهد رفت که در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده است. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و فیورنتینا در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم که ۲۳ گل داشته و ۳ بار اینتر میلان به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار فیورنتینا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ لوانته – رئال مادرید

رئال مادرید پس از شکست هفته گذشته برابر خیرونا مهمان لوانته خواهد بود. لوانته در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و در رتبه سوم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم رئال مادرید ۲ بار به پیروزی رسیده، ۲ مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. نکته اینکه رئال در ۲ فصل اخیر موفق شکست به لوانته نشده است.

بسکتبال – جام جهانی؛ ایران – استرالیا

در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی، تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف استرالیا خواهد رفت تا در صورت پیروزی برابر این تیم راهی جام جهانی ۲۰۱۹ چین شود. تیم ملی ایران در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و در سوی دیگر استرالیا در ۵ بازی اخیر خود ۵ پیروزی پیاپی به دست آورده است. در ۳ رویارویی آخر ایران و استرالیا، تیم ملی ایران بازنده بوده و برابر استرالیا شکست خورده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ مون‌پلیه – بارسلونا

بارسلونا صدرنشین گروه اول مسابقات هندبال لیگ قهرمانان اروپا‌، مهمان مون‌پلیه خواهد بود. مون‌پلیه در ۵ بازی اخیر خود برنده بوده است و بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۱ بار مون‌پلیه موفق به شکست بارسلونا شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *