صفحه اصلی / عمومی / روزهای تاریک رئال مادرید ، کهکشانی که دیگر ستاره ای در آن دیده نمی شود!

روزهای تاریک رئال مادرید ، کهکشانی که دیگر ستاره ای در آن دیده نمی شود!

ad banner

تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و رئال مادرید در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A شب گذشته ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و کهکشانی ها با نتیجه سه بر صفر مغلوب یاران توماس توخل شدند تا بار دیگر انتقادات علیه این تیم به اوج خود برسد. زین الدین زیدان سرمربی سفید پوشان نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی ضمن قبول این باخت، از شرایط تیم ابراز نا رضایتی کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زین الدین زیدان و امید دوباره ای که برای پیروزی رئال مادرید پر پر شد!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پاری سن ژرمن پارک دو پرنس در حضور ۴۶۳۶۱ هزار نفر از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز شد و قضاوت این دیدار را آنتونی تایلور بر عهده داشت. رئال مادرید در این بازی با پذیرش سه گل متحمل شکست سنگینی شد. در این بازی آنخل دیماریا بازیکن سابق رئال مادرید که حالا در تیم پاری سن ژرمن توپ می زند دو بار در دقایق ۱۴ و ۳۳ و توماس مونیه در دقیقه ۹۱ گل سوم پاریسی ها را به ثمر رساندند تا یاران توماس توخل بدون حضور نیمار، کیلیان امباپه و ادیسون کاوانی پیروزی شیرینی را در خانه تجربه کنند.

رئالی ها که در رقابت های لالیگا این فصل در چهار بازی برگزار شده، چندان قدرتمند ظاهر نشدند، انگیزه زیادی به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشتند و این بار حتی با وجود زین الدین زیدان که اواخر فصل گذشته در شرایط بحرانی رئال با هزار امید به ای تیم بازگشت، نیز شکست سنگینی را پذیرفتند. این تیم که پر افتخار ترین تیم اروپا محسوب می شود و رکورد های مختلفی را از خود بر جای گذاشته است، اصولا در هر تورنومنتی که نتیجه لازم را کسب نمی کرد اما در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا متفاوت ظاهر می شد و بازی های قابل قبولی را ارائه می کرد که به نظر می رسد مشکل رئالی ها بیش از حد تصور جدی است و روسای این باشگاه باید فکر دیگری به حال این تیم کنند.

رئال مادرید و زین الدین زیدان
در خصوص دروازه بان این تیم که انتقاد های زیادی بر علیه او مطرح می شود بدانید که از آخرین کلین شیت تیبو کورتوا در پیراهن رئال مادرید بیش از ۷ ماه می گذرد. او آخرین بار، در جریان پیروزی ۳-۰ مقابل آلاوز (۳ فوریه ۲۰۱۹ – هفته ۲۲ فصل گذشته لالیگا) موفق به کلین شیت شده بود. از آن زمان، کورتوا در ۱۵ بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و هرگز موفق به ثبت کلین شیت نشده است. جالب این که کیلور ناواس که به تازگی به تیم پاری سن ژرمن ملحق شد و با نا رضایتی شدید هواداران و بازیکنان همراه بود، در هر دو دیداری که برای پاری سن ژرمن به میدان رفته موفق شده دروازه تیم اش را بسته نگه دارد تا عملکرد نا موفق کورتوا در دروازه رئال بیش از پیش به چشم بیاید.

در پایان این بازی رکورد عجیبی نیز به چشم می خورد که تلخی این باخت را برای هواداران بیش از پیش افزایش می داد و آن عدد صفری بود که جلوی شوت‌ های رئال‌ مادرید به سمت دروازه پاری‌ سن‌ ژرمن در نخستین بازی سفید پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید. جالب است بدانید که این اتفاق برای نخستین مرتبه از فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ در لیگ قهرمانان برای رئال رخ می‌ داد یعنی آخرین مرتبه به زمانی باز می‌ گردد که زیدان بازیکن کهکشانی‌ ها بود.

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید بعد از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

مشخصاً پاری ‌سن ‌ژرمن امشب از هر لحاظ از ما بهتر بود، از نظر شیوه بازی، در خط میانی. چیزی که مرا ناراحت می‌کند این است که ما به اندازه کافی بازی منسجمی ارائه نکردیم و در حد این مسابقات نبودیم. انگیزه باید در درون بازیکنان باشد. ما می دانستیم بازی مقابل پاری سن ژرمن سخت است. بازی را خوب شروع کردیم اما بعد کمبود خیلی چیز ها را احساس کردیم. من در مورد انگیزه و استحکام صحبت می کنم اما خیلی چیزها کم داشتیم. بازی بدی برای ما بود. آن ها بهتر بودند. تمام بازی ها مهم هستند و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم. می دانیم که این فقط یکی از بازی های ما بود. از این شکست خوشحال نیستیم اما حالا اتفاق افتاده و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

زین الدین زیدان و رئال مادرید
وی در خصوص عملکرد تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید گفت:

به هنگام شکست فقط نمی توان یک نفر را مقصر دانست و همه تقصیر ها به صورت کامل بر گردن او انداخت.  ما همه در یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. وقتی می بریم، همه می بریم و وقتی می بازیم، همه می بازیم. من نمی خواهم به هیچ بازیکن خاصی اشاره کنم. وقتی می بازیم، همه مقصر هستند. من از این ناراحت بودم که با بازیکنانی که داشتیم، در خلق موقعیت موفق نبودیم اما نگران نیستم چون به طور معمول، ما همیشه موقعیت خلق می کنیم. انگیزه در بازی بسیار مهم است. ممکن است شما بازی بدی انجام دهید اما وقتی با انگیزه کار کنید،تفاوت ها رقم می خورد اما در بازی دیشب کاملا برعکس بود. پاری سن ژرمن از ما برتر بود. آن ها شایسته پیروزی بودند و در این سطح رقابت، اگر سرعت کافی نداشته باشید، شرایط پیچیده می شود. ما مقابل تیمی بازی کردیم که به شدت پرس انجام می داد و این کار را برای مدافعان نیز بیش از پیش سخت می کرد و باعث می شد آن ها هم نتوانند در کار دفاعی موفق ظاهر شوند. در کل پاری سن ژرمن را مستحق این پیروزی می دانم.

حریف در استفاده از موقعیت ‌ها خوب عمل کرد، اما این مسئله‌ ای نیست که مرا نگران کند. چیزی که مرا نگران می‌کند، نبود انسجام کافی است. ما نتوانستیم به اندازه کافی برای بازیکنان خط حمله ا‌مان شامل گرت بیل، کریم بنزما و ادن هازارد موقعیت بسازیم و این احساس عجیبی دارد. ممکن است شما یک شب بد بازی کنید، اما وقتی که انسجام داشته باشید، اگر برای تصاحب توپ بجنگید، می ‌توانید در بازی باقی بمانید ولی در رئال کنونی هم چنین چیزی مشاهده نمی شود و این مرا نگران می کند. ترجیح می دهم بر بازی های بعدی تمرکز کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *