صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ بارسلونا برای ال‌کلاسیکو بیشتر از رئال مادرید استراحت می‌کند

تحلیل شرط‌بندی؛ بارسلونا برای ال‌کلاسیکو بیشتر از رئال مادرید استراحت می‌کند

ad banner

قرار بود که دیدار بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ ۲۶ اکتبر برگزار شود اما به دلیل مشکلات ایجاد شده در کاتالونیا و نا‌آرامی‌ها در این ایالت، این بازی به تعویق افتاد. چند روزی بود که گمانه‌زنی‌هایی درباره تاریخ و زمان جدید ال‌کلاسیکو مطرح شده بود اما در نهایت امروز لالیگا تاریخ و ساعت جدید این رقابت حساس را اعلام کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بر اساس اطلاع رسانی لالیگا دیدار بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ ۱۸ دسامبر و ساعت ۲۰ به وقت کشور اسپانیا انجام خواهد شد. پیش از این لالیگا سعی داشت با قانع کردن دو تیم این بازی را زودتر و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کند. موضوعی که البته با مخالفت دو باشگاه روبه رو شده بود تا لالیگا مجبور به اعلام این تاریخ جدید شود.

به گفته منابع اسپانیایی لالیگا ساعت قطعی ال‌کلاسیکوی معوقه را اعلام کرد. این بازی قرار است که در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۲۲:۳۰ برگزار شود. ال کلاسیکو قرار بود که در روز چهارم آبان در نیوکمپ برگزار شود اما اعتراضات مردم کاتالونیا به حکم زندان برای رهبران سیاسی این منطقه باعث شد تا بازی به دلیل رعایت مسائل امنیتی به تعویق بیافتد. لالیگا در ابتدا می‌خواست که بازی رفت در برنابئو و بازی  برگشت در نیوکمپ باشد اما هر دو باشگاه رئال و بارسا با این پیشنهاد مخالفت کردند. بعد از آن لالیگا پیشنهاد داد که بازی در روزهای ۱۳ یا ۱۶ آذر برگزار شود اما باز هم دو باشگاه مخالفت کردند و تاریخ ۲۷ آذر را انتخاب کردند. از سویی لالیگا می‌خواست که بازی ۲۷ آذر  در روز ۱۵:۳۰برگزار شود اما فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه ها مخالفت کردند. از سویی اعلام برنامه هفته ۱۷ لالیگا باعث اعتراض مدیران رئال مادرید شده است چرا که بارسلونا برای ال کلاسیکو ۲۹ ساعت بیشتر از رئال مادرید استراحت می کند. بارسلونا قبل از ال کلاسیکو باید در روز شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در آنوئتا به مصاف سوسیه داد برود در حالی که رئال مادرید در روز یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف والنسیا خواهد رفت. در حقیقت رئال مادرید با ۲۹ ساعت کمتر از بارسلونا به ال‌کلاسیکو می رسد. در چنین بازی‌های مهمی حتی این جزئیات کوچک هم می‌توانند خیلی تاثیرگذار باشند.

شانس بیشتر برای بارسلونا نسبت به رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

رئال مادرید بارسلونا ال‌کلاسیکو
این در شرایطی است که تعویق ال کلاسیکو باعث بر هم خوردن برنامه‌های خرابکارانه برخی از گروه‌های افراطی کاتالان‌ها شده است. به گزارش مارکا، ال‌کلاسیکو که قرار بود ۲۶ سپتامبر برگزار شود، به دلایل امنیتی سیاسی، لغو و به تاریخ ۱۸ دسامبر موکول شد. تصمیمی که به نظر می‌رسد از بالا به اتحادیه و فدراسیون ابلاغ شده بود چون تباس هم اذعان داشت که پرونده ال‌کلاسیکو در دست دولت اسپانیا است نه نهادهای ورزشی. نشریه مادریدی ال موندو امروز در گزارشی ویژه مدعی شد یکی از دلایل لغو بازی، برنامه‌های خرابکارانه‌ای بود که برخی از گروه‌های تندرو و جدایی طلب کاتالونیایی داشتند. کمیته دفاع از جمهوریت (CDR) که برای کاتالان‌ها نام آشنا است ظاهرا قصد داشته مانع از رسیدن رئال مادرید به هتلش در بارسلونا و به دنبال آن، نیوکمپ شود. همچنین این گروه قصد داشته وارد دنیای الکترونیک هم بشود و با ارسال پارازیت‌هایی، اجازه مخابره امواج ال کلاسیکو به دیگر نقاط دنیا را ندهد! با لغو ال کلاسیکو، این اتفاقات رخ نداد اما باید دید در تاریخ جدید همه این نگرانی‌ها برطرف و مسائل کنترل خواهد شد یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *