صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ؛ پیش بازی تیم های سویا و اتلتیک بیلبائو

رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ؛ پیش بازی تیم های سویا و اتلتیک بیلبائو

ad banner

رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ؛ دیدار برگشت سویا و اتلتیک بیلبائو

رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، به دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده و تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا و سویا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

شکست تیم‌هایی مانند بارسلونا و والنسیا در دیدارهای دور رفت، پیش‌بینی بازی های این مرحله را جذاب‌تر می‌کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در یکی از مهمترین دیدارهای این مرحله از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، سویا در حالی در سانچس پیسخوان میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود که در بازی رفت در سن مامس این تیم میهمان یعنی سویا بود که به برتری ۳-۱ دست یافت. قضاوت این دیدار بر عهده خوسه لوئیس گونسالس خواهد بود.

سویا؛ با حاشیه امن بازی رفت، پیش به سوی یک‌چهارم نهایی

سویا در فصل اخیر لالیگا، نمایش خوبی ارائه داده و هم‌امتیاز با رئال مادرید و پشت سر بارسلونا و اتلتیکو مادرید، در رده‌ی سوم قرار دارد. آنها با هدایت پابلو ماچین خوش‌فکر تبدیل به تیمی قابل اتکا شده‌ و در سه جبهه مختلف در حال جنگ هستند.

آنها در بازی رفت علیرغم واگذار کردن مالکیت توپ به حریف باسکی خود، توانستند با دقت بالای شوت‌های خود ۳ بار دروازه حریف را باز کنند. بی‌شک شاگردان ماچین با ستارگانی همچون آندره سیلوا، بن یدر و سانابریا در مقابل دروازه رقبا، بسیار زهردار عمل می‌کنند.

سویا با پیروزی بازی رفت، حالا اگر حتی ۲-۰ هم بازنده شوند، به دور بعد صعود می‌کنند. این یعنی اگر میزبان تنها یک گل به ثمر برساند، بیلبائو کار بسیار دشواری در پیش رو خواهد داشت. باسکی‌ها چاره‌ای جز حمله کردن ندارند و این به معنی دیدن زدحملات پرتعداد از سوی سویا خواهد بود.

در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر دو تیم، میزبان موفق به ثبت کلین شیت شده است و آندلسی‌ها از سال ۲۰۱۱ به بعد در ورزشگاه خانگی خود مقابل بیلبائو شکست نخورده‌اند. ضمناً در ۳۶ بازی از ۳۸ بازی اخیر دو تیم نتیجه تساوی دیده نمی‌شود.

با در نظر گرفتن شرایط موجود، پیش‌بینی بازی با نتیجه‌ی مساوی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

ترکیب احتمالی: سوریانو، مرکادو، کیائر، کاریچو، پرومس، مسا، واسکس، سانابریا، آرانا، نولیتو و آندره سیلوا

جام حذفی اسپانیا

اتلتیک بیلبائو؛ ماموریت غیرممکن برای جبران شکست تلخ در بازی رفت

اتلتیک بیلبائو در فصل جدید نتوانسته در حد انتظاراتی که نسبت به عملکرد چند فصل اخیرشان ایجاد شده، ظاهر شوند. شاگردان گایزکا گاریتان در جدول لالیگا در رتبه‌ی نازل پانزدهم قرار گرفته و تنها ۳

امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.

بیلبائو بعد از بارسلونا، پرافتخار‌ترین تیم در تاریخ این مسابقات به حساب می‌آید و بر کسی پوشیده نیست که آنها همیشه اولویت خود را روی این مسابقات قرار می‌دهند. انگیزه‌ی فراوان آنها برای ماندن در این جام پیش‌بینی بازی دو تیم را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

در ۱۳ بازی اخیر این دوتیم نتیجه مساوی به دست نیامده است و در ۶ بازی از ۷ بازی اخیر دو تیم، میزبان در نهایت به پیروزی رسیده است.

بیلبائو در ۱۵ بازی اخیر خود در رامون سانچس پیسخوان، ۱۴ بار مغلوب سویا شده و ماموریت شاگردان گاریتان در این بازی، یک ماموریت غیرممکن محسوب می‌شود و تنها روزنه‌ی امید آنها، درخشش بازیکنانی مثل آریتس آدوریتس و مارکل سوسائتا خواهد بود.

ترکیب احتمالی: سیمون، بالنسیاگا، نونیس، آلوارس، کاپا، سن خوسه، ایتوراسپه، کوردوبا، گوروستا، سوسائتا و آدوریتس

جام حذفی اسپانیا

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *