صفحه اصلی / عمومی / پرونده گرت بیل پیچیده تر از همیشه در تیم رئال مادرید ؛ستاره ولزی بدون مشتری

پرونده گرت بیل پیچیده تر از همیشه در تیم رئال مادرید ؛ستاره ولزی بدون مشتری

ad banner

آگوست 2013 هنگامی که آمدن گرت بیل به تیم رئال مادرید قطعی شد کمتر کسی فکر می کرد بمب انفجاری نقل و انتقالات و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در آن سال به این روز دچار شود. 101 میلیون یورو مبلغ انتقال وی از تاتنهام به رئال بود و مسئله قابل توجه این بود که دستمزد وی تنها 4 میلیون کمتر از رونالدویی که همه رکوردها رو را جا به جا کرده بود.

به گفته مارکا پس از سپری کردن دوران طلایی این بازیکن در تاتنهام رئال مادرید با جدیت فراوان به دنبال خرید این بازیکن افتاد و بعد ازکش و قوس های فراوان تنها یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات این بازیکن راهی مادرید شد تا همه عصر جدیدی از این بازیکن را انتظار بکشند ولی هیچ چیز آن طوری که می خواستند نشد.

با گذشت چند سال اما اعتراض ها همچنان به حضور وی در رئال ادامه دارد و در هر بازی توسط هواداران هو می شود و در بازی با اتلتیکو بیلبائو به اوج خود رسید. همه سران باشگاه، زین الدین زیدان و حتی هواداران می خواهند که بیل از رئال برود زیرا مصدومیت های متعدد این بازیکن و ناکامی در گل زدن و موثر نبودن وی در روند بازی علی رغم فرصت های زیادی که به وی داده شد، در این 6 سال همچنان ادامه دارد.

وضعیت مبهم گرت بیل در تیم رئال مادرید

گرت بیل تیم رئال مادرید

قیمت بیل در سایت ترانسفر مارکت 70 میلیون یورو اعلام شده در حالی که مدیر برنامه های وی معتقد است او 175 میلیون یورو ارزش دارد. مهمترین مشکل سران رئال برای انتقال بیل به دستمزد بالای او بر می گردد. بسیار مشکل بتوان تصور کرد که رئال بتواند 101 میلیون یورویی که سال 2013 برای جذب بیل هزینه کرد را جبران کند. با محاسبه دستمزد فعلی او 17 میلیون یورو سالانه می گیرد و تا سال 2022 با باشگاه قرارداد دارد. نکته جالب توجه این است که در حال حاضر این بازیکن از همه بازیکنان بزرگ باشگاه بیشتر دستمزد می گیرد حتی از سرخیو راموس! خیلی ها معتقدند این بزرگترین مانع برای انتقال او به تیم های دیگر محسوب می شود. این بازیکن ولزی در آستانه 30 سالگی قرار دارد و تاکنون هیچ باشگاهی هیچ پیشنهاد رسمی را مطرح نکرده است.

او هم اکنون از نظر ارزش پایین تر از آسنسیو، واران و تونی کروس 80 میلیونی و برابر با بازیکنانی چون کاسیمیرو و وینیسیوس است. بیل از این حیث فاصله بسیاری با مسی، گریزمان و دمبله دارد که به ترتیب 160، 150 و 120 میلیون یورو ارزش گذاری شده اند. او در لالیگا پانزدهمین بازیکن ارزشمند محسوب می شود و با این اوصاف بعید به نظر می رسد تیمی بخواهد بیشتر از ارزش وی دستمزد بدهد آن هم برای بازیکنی که بیشتر روزهای حساس فصل مصدوم است!

کل بازی های وی برای رئال 341 بازی بوده که 113 آن ها را از دست داده است و در 228 بازی که حضور داشته  102 گل به ثمر رسانده است.

بهترین فصل او ا ز لحاظ تعداد بازی  15-2014 بود که در 76.05 بازی ها در زمین حضور داشت  و 10 درصد گل های رئال نیز توسط او به ثمر رسید. از نظر گلزنی نیز فصل 14-2013 یعنی اولین فصل حضور بیل، بهترین فصل او بود و توانست 14.3 درصد گل های رئال را به ثمر برساند. رئال مادرید همچنان منتظر پیشنهاد از تیم های دیگه می باشد ولی تاکنون هیچ تیمی بیل را نمی خواهد. حتی پیشنهاد منچستر یونایتد هم بصورت جدی اعلام نشده و شایعه است. بیل هم اعلام کرده که از حضور در رئال مادرید و زندگی در مادرید خوشحال است و می خواهد در رئال بماند ولی نظر رئال مادرید این نیست و شاید این باشگاه مجبور شود به طریق دیگری این بازیکن را بفروشد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *