صفحه اصلی / عمومی / اظهار پشیمانی کانر مک گرگور از ضرب و شتم یک پیرمرد در مکان عمومی

اظهار پشیمانی کانر مک گرگور از ضرب و شتم یک پیرمرد در مکان عمومی

ad banner

هفته گذشته ویدیویی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌داد کانر مک گرگور ستاره سازمان UFC و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی در یک مکان عمومی، پیرمردی را با ضربات مشت خود مورد حمله قرار می‌دهد.

پشیمانی کانر مک گرگور از کتک زدن یک پیرمرد

مک گرگور اکنون سکوت خود را درباره این موضوع شکسته و گفته است تماشای این ویدیو مثل فرو رفتن خنجری در قلبش بود. این ابرستاره ایرلندی MMA به خاطر رفتار تهاجمی خود از همه عذرخواهی کرد. این اتفاق ماه آوریل در یک رستوران محلی در دوبلین ایرلند رخ داده بود. مک گرگور در مصاحبه ای با ESPN گفت:

آن پیرمرد سزاوار این بود که از زمانش در رستوران لذت ببرد، بدون آن که پایانی بدین صورت برایش رخ دهد. من سعی کردم اشتباهم را جبران کنم و همان موقع نیز این کار را انجام دادم اما دیگر فایده‌ای ندارد. من مرتکب یک اشتباه شده بودم. من باید اکنون در برابر شما حاضر شوم و پاسخگوی کار خود باشم و مسئولیتش را بپذیرم. با هر تنبیهی که مواجه شوم آن را می‌پذیرم. هر چیزی که سرم بیاید مستحق آن هستم. مردم سعی می‌کنند مرا به روش های مختلفی به دام بیندازند، من یک ماهی هستم یا کوسه ام؟ من باید آرام باشم و آرامش خود را حفظ کنم و به عنوان یک الگو رفتار کنم. من مستقیما با این مسئله روبرو خواهم شد و سعی نمی‌کنم که از آن پنهان شوم. من اشتباه کردم. چنین رفتاری از انسانی در جایگاه من کاملا غیرقابل قبول است.

مک گرگور در ادامه گفت:

من از مادرم، پدرم و از خانواده ام معذرت می‌خواهم. از افرادی که در هنرهای رزمی مربی من بودند، عذر می‌خواهم. دعوا کردن دلیل من برای ورود به هنرهای رزمی و مطالعه ورزش های رزمی نبود. دلیل ورود من به ورزش های رزمی این بود که در چنین شرایطی از خودم دفاع کنم. من برای انجام کارهای نیک و بهتر شدن قدم هایی برداشته‌ام و به عنوان یک ورزشکار هنرهای رزمی، تماشای این ویدیو مثل فرو رفتن یک خنجر در قلبم است.

کانر مک گرگور

قربانی ۵۰ ساله ماجرا که او هم اهل دوبلین است، شکایت خود را به پلبس ایرلند یا همان «گاردای» تسلیم کرده است. در گزارشات آمده که این پیرمرد ۵۰ ساله به دوستان خود گفته به عذرخواهی یا جبران مک گرگور علاقه‌ای ندارد و تنها خواستار اجرای عدالت است. یکی از دوستان قربانی به روزنامه ساندی میرور ایرلند گفته که در زمان وقوع حادثه، قربانی به هیچکس کاری نداشته است. در گزارش دیلی میرور، به نقل از این فرد آمده است:

زمانی که کانر مک گرگور به داخل رستوران آمد و همه را میهمان یک نوشیدنی کرد دوست من مشغول خوردن نوشیدنی خود بود. کانر اصرار کرد که دوستم پیشنهادش را قبول کند اما وقتی او پیشنهاد کانر مک گرگور را برای بار دوم رد کرد، کانر اصلا خوشحال نشد. پس از آن کانر با مشت به صورت دوستم ضربه زد. دوستم در آن لحظه دردی حس نکرد اما روز بعد از ماجرا احساس درد داشت. آن ضربه کاملا محکم بود. صورتش کاملا زخم شده بود و به حدی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته بود که برای چند روز خانه را ترک نکرد.

کانر مک گرگور ۳۱ ساله یک بطری از نوشیدنی تولید شرکت خودش را خریداری کرده بود و سه لیوان از آن ریخت. پس از آنکه خودش و یک مرد دیگر دو لیوان را سر کشیدند، مبارز ایرلندی لیوان سوم را به قربانی پیشنهاد کرد اما فرد مورد نظر این پیشنهاد را رد کرد. بر اساس گزارش ها، کانر مک گرگور که از این پاسخ برافروخته شده بود، با مشت یک ضربه به سر پیرمرد پنجاه ساله زد و پس از آن توسط دوستان خود به بیرون از رستوران کشیده شد. پس از تشخیص مرجع قضایی مربوطه و به علت وجود شواهد کافی، کانر به ضرب و جرح جزئی متهم شد. همچنین یک رستوران ایرلندی در شهر فلوریدای آمریکا گفت که دیگر با شرکت مک گرگور همکاری نخواهد داشت و نوشیدنی های برند وی را سرو نخواهد کرد. کانر برای پاسخگویی در برابر اتهامش در دادگاه منطقه ای دوبلین حاضر خواهد شد. مک گرگور در صورت محکومیت باید جریمه ای بپردازد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *