صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر در مقابل دالاس ماوریکس

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر در مقابل دالاس ماوریکس

ad banner

اکنون با نزدیک شدن به یک سوم پایانی بسکتبال NBA ، پیش بینی مسابقات بسکتبال جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود. تیم‌های بسکتبال اوکلاهوما سیتی تاندر و دالاس ماوریکس روز یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای دالاس ماوریکس که در انتهای جدول قرار دارد حساسیت چندانی ندارد، اما اوکلاهوما سیتی تاندر نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد تا بهترین رتبه ممکن را برای رسیدن به پلی‌آف کسب کند.

این بازی به میزبانی اوکلاهوما سیتی تاندر و در ورزشگاه چیساپیک انرژی آرنا برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دالاس ماوریکس و فصلی کابوس وار

دالاس ماوریکس که با درفت کردن ستاره‌ای به نام لوکا دانچیچ فصل را رویایی آغاز کرده بود، اکنون به نظر می‌رسد فصل را به بدترین شکل ممکن به پایان خواهد برد. لوکا دانچیچ که یکی از ستاره‌های غیرامریکایی بسکتبال NBA به حساب می‌آید، در این فصل با ثبت میانگین ۲۱.۱ امتیاز در هر بازی نه تنها بهترین بازیکن دالاس ماوریک سبود، بلکه یکی از کاندیدای اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فصل (Rookie Of The Year) نیز هست. هرچند که درخشش لوکا دانچیچ دالاس را در ابتدای فصل تا رده پنجم کنفرانس غرب نیز بالا برد اما غیبت درک نویتسکی و نبود یک سوپراستار دیگر این تیم را دچار افت شدیدی کرد.

دالاس ماوریکس اکنون با کسب تنها ۲۹ پیروزی و متحمل شدن ۴۶ شکست در رده چهاردهم کنفرانس غرب بسکتبال NBA قرار دارند. دالاس ماوریکس البته در این فصل موفق شد در یک نقل و انتقال جذاب، کریستاپس پورزینگیس را از نیویورک به خدمت بگیرد و اکنون می‌تواند با در اختیار داشتن دو سوپراستار جوان مثل لوکا دانچیچ و پورزینگیس از تیم‌های مدعی فصل بعد باشد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده است اما با فرم بسیار بدی که دالاس ماوریکس در آن قرار دارد، به‌نظر می‌رسد شانس بسیار کمی برای پیروزی در خانه تاندر داشته باشند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : لوکا دانچیچ – درک نویتسکی – برانسون – جاستین جکسون – دوایت پاول

اوکلاهوما سیتی تاندر ؛ سقوط آزاد یاران وستبروک

اوکلاهوما سیتی تاندر فصل را با راسل وستبروک و پاول جرج به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و پس از انجام بیست بازی ابتدایی در صدر جدول کنفرانس غرب نیز قرار داشت. پاول جرج که ستاره بی‌چون و چرای اوکلاهوما سیتی تاندر در این فصل بوده است موفق شده تا به اینجای کار میانگین فوق العاده ۲۸.۲ امتیاز در هر بازی را ثبت کند که یکی از بهترین رکوردهای بسکتبال NBA محسوب می‌شود. البته پاول جرج در این میان تنها نبوده است و عملکرد بی‌نظیر راسل وستبروک نیز در پیروزی‌های اوکلاهوما سیتی تاندر نقش مهمی داشته است. راسل وستبروک موفق شده است تا به اینجای کار با ثبت میانگین ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند بهترین آمار را در میان گارد راس های بسکتبال NBA به خود اختصاص دهد.

شرایط اما برای اوکلاهوما سیتی تاندر اصلا خوب پیش نرفت. شروع رویایی این تیم باعث شده بود بسیاری از کارشناسان آن‌ها را در کنار گلدن استیت و هیوستون راکتس از مدعیان اصلی کنفرانس غرب بدانند. اکنون نه تنها اوکلاهوما از فرم خوب خود خارج شد بلکه ممکن است در دور اول پلی آف با گلدن استیت مواجه شود و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود. آن‌ها اکنون با کسب ۴۴ پیروزی و متحمل شدن ۳۲ شکست، پایین‌تر از سن آنتونیو در رده هشتم کنفرانس غرب قرار دارند. البته آن‌ها اختلاف خوبی با ساکرامنتو، تیم نهم جدول دارند و خطر از دست دادن پلی آف اوکلاهوما را تهدید نمی‌کند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده است اما انتظار می‌رود اوکلاهوما سیتی تاندر در این بازی خانگی شانس خوبی برای پیروزی در مقابل دالاس داشته باشد.

ترکیب احتمالی : راسل وستبروک – پاول جرج – استیون آدامز – ترنس فرگوسن – جرمی گرنت

پیش بینی بسکتبال NBA درسایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *