صفحه اصلی / عمومی / مارکا مدعی شد: اصرار پل پوگبا به جدایی از یونایتد و پیوستن به رئال مادرید

مارکا مدعی شد: اصرار پل پوگبا به جدایی از یونایتد و پیوستن به رئال مادرید

ad banner

به نظر می رسد قصه پل پوگبا در تیم منچستر یونایتد کم کم به پایان خود نزدیک می شود و به زودی این بازیکن فرانسوی را در تیم دیگری همانند تیم رئال مادرید یا یوونتوس خواهیم دید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

به گزارش مارکا، پوگبا اصرار دارد که خواهان جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید است. مینو رایولا هم این را می‌داند. زیدان به دلایل زیادی خواهان جذب پوگبا شده و فلورنتینو پرز هم می‌خواهد خواسته او را اجابت کند اما می‌داند که مالکان منچستریونایتد چنین نظری ندارند. آنها به رایولا اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی بر سر فروش پوگبا مذاکره نمی‌کنند. با این حال پوگبا همچنان به جدایی اصرار دارد و می‌خواهد هر طور شده راهی رئال مادرید شود. کهکشانی‌ها خیلی خوب می‌دانند که عملی کردن پروژه جذب پوگبا بسیار دشوار است و به همین خاطر هم گزینه‌های آلترناتیو را هم در نظر گرفته‌اند. با این حال اصرار زیدان و پوگبا باعث شده تا آنها چاره‌ای جز تلاش جدی برای خرید این هافبک فرانسوی نداشته باشند. عدم صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا پوگبا را در تصمیمش برای جدایی استوار کرد. اما خانواده گلیزرها به مینو رایولا اعلام کرده‌اند به هیچ عنوان به فروش پوگبا رضایت نخواهند داد.

به گفته مارکا در این بین، پاری سن ژرمن هم وضعیت پوگبا در منچستریونایتد را زیر نظر دارد تا اگر درها به روی خروج احتمالی این ستاره 26 ساله باز شد، برای خریدش تلاش کند. بازیکنی که هنوز دو سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

داستان پوگبا در بین دو تیم منچستر یونایتد و یوونتوس بسیار عجیب است.  در ۳۱ ژوئیه ۲۰۰۹، پوگبا اعلام کرد که قصد دارد فرانسه را به مقصد لیگ انگلستان و بازی در تیم جوانان منچستر یونایتد ترک کند. در ۶ اکتبر ۲۰۰۹، انتقال او نهایی شد و او اولین بازی‌اش را برای تیم زیر ۱۸ سال باشگاه در ۱۰ اکتبر ۲۰۰۹ مقابل کرو الکساندرا انجام داد. در ۱۹ فوریه ۲۰۱۱، پوگبا به همراه سه بازیکن دیگر با نظر الکس فرگوسن به تیم اصلی ملحق شدند تا در دور پنجم جام حذفی مقابل کراولی تاون به میدان بروند. او در آن بازی نیمکت‌نشین بود و به میدان نرفت. بعدها گفته شد علا رغم میل الکس فرگوسن با توجه به صحبت‌های مادرش و مدیر برنامه‌های او مینو رایولا، ترجیح داد منچستر را ترک کرده و به دنبال ماجراجویی تازه‌ای باشد. در مجموع پوگبا در ۳ بازی در لیگ و ۴ بازی در جام اتحادیه برای منچستر یونایتد به میدان رفت.

رفت آمد پل پوگبا بین منچستریونایتد و یوونتوس

رفت آمد پل پوگبا بین منچستریونایتد و یوونتوس رئال مادرید
او با یونایتد موفق به کسب جام اتحادیه انگلیس و لیگ اروپا و جام خیریه شد در ۳ ژوئن۲۰۱۲، آلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد تأیید کرد که پوگبا قراردادش با باشگاه را تمدید نکرده و به یوونتوس پیوسته‌است. او در این مورد گفت که پوگبا خیلی وقت پیش از آن که ما متوجه شویم، با یوونتوس قرارداد امضا کرده بود. در ۲۷ ژوئیه یوونتوس این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد که پوگبا در حال گذراندن مراحل تست پزشکی باشگاه است. در ۳ آگوست، او قراردادی ۴ ساله با باشگاه ایتالیایی به امضا رساند. پوگبا در یوونتوس مورد توجه قرار گرفت و به سرعت پیشرفت کرد و یکی از ارکان تیم قهرمان یوونتوس در سری آ بود. وی در سال ۲۰۱۴ نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا انتخاب شد. وی با یوونتوس به دو سوپرکاپ ایتالیا و دو قهرمانی سری آ ایتالیا رسیده‌است. پوگبا همچنین در سال ۱۵–۲۰۱۴ در لیگ قهرمانان اروپا عالی در خشید و به همراه یوونتوس موفق شد به فینال برود اما در فینال نیز با ارائه بازی بسیار خوب در مقابل بارسلونا نایب قهرمانی اروپا را تجربه کرد. در فصل ۱۶–۲۰۱۵ با خروج کارلوس توز، پیراهن شماره ۱۰ را با درخواست خودش به تن کرد.

سرانجام در انتهای کار خود با ۴ قهرمانی سری آ، دو کوپا ایتالیا، دو سوپرکاپ ایتالیا و یک نائب قهرمانی در چمپیونز لیگ کار خود را در یوونتوس پایان داد و با قراردادی سرسام‌آور به مبلغ ۱۰۵ میلیون یورو با تبلیغاتی بسیار به باشگاه قبلی خود بازگشت. وی مجدداً با قرار دادی ۸۹ میلیونی به منچستر بازگشت. شمارهٔ وی شش است. مبلغ پرداختی او ۲۹۰ هزار پوند در هر هفته قید شد.[۳] در ابتدای کار انتقادات بسیاری بر عملکرد او شد اما رفته رفته توانست به فرم خوب خود بازگشته و موفق ظاهر شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *