صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA نتایج رقابت های پلی آف فصل 2019/2018

بسکتبال NBA نتایج رقابت های پلی آف فصل 2019/2018

ad banner

در چارچوب مسابقات بسکتبال NBA امروز دو بازی برگزار شد که در این بازی ها، لس آنجلس کلیپرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز موفق به پیروزی در برابر رقبای خود شدند.

دو تیم گلدن استیت وریرز و لس آنجلس کلیپرز به میزبانی گلدن استیت به مصاف هم رفتند. در پایان این تیم کلیپرز بود که با نتیجه 131-135 پیروز میدان شد.

با آغاز کوارتر اول، مصدومیت دمارکوس کازینز و خارج شدن او از زمین یک شوک بزرگ به میزبان وارد کرد. درخشش استفن کری و عملکرد خوب گلدن استیت در حملات این کوارتر را با نتیجه 33-25 به سود گلدن استیت به پایان رساند. در کوارتر دوم نیز تمرکز دو تیم بر روی پرتاب های سه امتیازی بود. با این حال  عملکرد فوق العاده استفن کری در دقایق پایانی این کوارتر باز هم اختلاف را بالاتر برد. استفن کری با یک سه امتیازی فوق العاده به این کوارتر با نتیجه 40-25 پایان داد.

بسکتبال NBA

عملکرد خوب گلدن استیت در دقایق آغازین کوارتر سوم در حملات اختلاف را به 31 امتیاز رساند اما شروع امتیاز آوری های لو ویلیامز و دنیلو گلیناری اختلاف را تا حدودی جبران کرد تا این کوارتر با نتیجه 35-44 به سود کلیپرز به پایان برسد. کوارتر چهارم با 14 امتیاز اختلاف به سود میزبان آغاز شد. در دقایق آغازین این کوارتر بازی پایاپای دنبال میشد اما در فاصله 6 دقیقه مانده به پایان بازی شروع کامبک کلیپرز با امتیاز اوری های گلیناری کلید خورد. اخراج پاتریک بورلی از زمین امید های میهمان را به حداقل رساند اما دو حمله از دست رفته از کوین دورنت و امتیاز آوری های لو ویلیامز اختلاف را جبران کرد و سه امتیازی شامت پس از اقدام از دست رفته تامپسن کلیپرز را 2 امتیاز پیش انداخت. پس از تایم اوت استفن کری هم اقدام سه امتیازی خودش را از دست داد تا کامبک به یادماندنی کلیپرز تکمیل شود. کوارتر چهارم با نتیجه 23-41 به سود کلیپرز به پایان رسید. بازی اول این سری را گلدن استیت موفق شده بود به سود خود به پایان برساند و با پیروزی امروز کلیپرز، نتیجه این سری 1-1 مساوی شد.

 

در دیگر دیدار رقابت های پلی آف بسکتبال NBA، تیم های فیلادلفیا سونی سیکسرز و بروکلین نتس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 145-123 به سود فیلادلفیا به پایان رسید. فیلادلفیا پس از شکست در بازی نخست، برای جبران نتیجه پای به میدان گذاشت و موفق شد از همان ابتدای بازی از بروکلین پیش بیفتد. عملکرد درخشان 5 بازیکن اصلی فیلادلفیا که همگی بالای 10 امتیاز کسب کردند در کسب این پیروزی بسیار موثر بود.

بسکتبال NBA

کوارتر نخست این دیدار با برتری فیلادلفیا آغاز شد. آن ها موفق شدند اختلاف 6 امتیازی ایجاد شده در اوایل کوارتر را به خوبی حفظ کنند و با نتیجه 34-28 در این کوارتر پیروز شوند.با شروع کوارتر دوم، بروکلین نتس به خود آمد و توانست اختلاف امتیازی ایجاد شده را به خوبی جبران کند و آن را به یک امتیاز کاهش دهد. نمایش درخشان راسل سبب شد تا این تیم با نتیجه 31-36 این کوارتر را به سود خود به پایان برساند. با شروع کوارتر سوم، این تیم فیلادلفیا بود که با درخشش تمامی بازیکنان اصلی و ذخیره خود در این کوارتر بخصوص بن سیمونز، توانست با نتیجه عجیب 51-23 پیروز شود. تلاش بازیکنان بروکلین برای جبران اختلاف امتیاز ایجاد شده بی فایده بود. هر چند بازیکنان بروکلین توانستند با نتیجه 29-36 در این کوارتر پیروز شوند.

جوئل امبید با کسب 23 امتیاز، 10 ریباند و 1 پاس منجر به گل ستاره تیمش بود. نباید از دزخشش بن سیمونز هم ساده عبور کرد! این بازیکن موفق د با کسب 18 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس منجر به گل نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *