صفحه اصلی / عمومی / فوتبال ایتالیا سری آ : پیش بازی کالیاری-ناپولی

فوتبال ایتالیا سری آ : پیش بازی کالیاری-ناپولی

ad banner

فوتبال ایتالیا سری آ : پیش بازی کالیاری-ناپولی؛ آزمونی فریبنده برای ناپلی‌ها در ساردنیا آرنا

از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال ایتالیا سری آ ، دو تیم کالیاری و ناپولی روز یکشنبه ۲۵ آذر، از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ساردنیا آرنا مقابل هم صف ‌آرایی خواهند کرد. نیازی به بازگویی این مساله نیست که هدف پارتنوپی، تعقیب یوونتوس و اسکودتو است، اما کالیاری که البته در خانه میزبان سرسختی به حساب می‌آید، برای سقوط نکردن و شاید قرار گرفتن در میانه جدول می‌جنگد. قضاوت این بازی را آقای دنیله دووِری برعهده خواهد داشت.

 

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

کالیاری: گول جایگاه پسران مدیترانه را نخورید!

اگر در فوتبال ایتالیا سری آ چند تیم معمولی و ضعیف باشند که همیشه گریبان رقبا را می‌گیرند، بدون شک یکی از آن‌ها، کالیاری است. مردان رولاندو ماران با ۱۷ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند، اما نباید گول جایگاه این تیم را خورد. هفته گذشته بود که در ورزشگاه ساردنیا آرنا وقتی تا دقیقه ۸۰، ۲-۰ از آاس رم عقب بودند و نه نفره به بازی ادامه می‌دادند، به یک باره متحول شده و نتیجه را ۲-۲ کردند تا در میان بهت و حیرت همگان، جالوروسی تنها با یک امتیاز از ورزشگاه خانگی کالیاری، راهی پایتخت شود. گرچه مردانِ اهل مدیترانه در این دیدار نواقصی هم خواهند داشت؛ برای مثال چهار بازیکن از ترکیب اصلی‌شان، به دلیل مصدومیت و محرومیت قادر به بازی کردن نخواهند بود. با این حساب، پیش بینی بازی ناپولی برابر کالیاری، آن‌چنان که گمان می‌رود ساده نیست و می‌توان انتظار هر اتفاقی را داشت.

فوتبال ایتالیا سری آ

ناپولی: حذف از لیگ قهرمانان اروپا، قلبِ ایتالیایی‌ها را شکست

مردان کارلو آنچلوتی، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تا آخرین هفته شکست نخوردند و به نظر می‌رسید همه چیز برای یک صعود آرام و بی ‌دردسر آماده باشد، اما آنفیلد، بار دیگر نشان داد به مردانش پشت نمی‌کند و اجازه نداد لیورپول تنها قدم بزند! شکست و حذف از اروپا، قلب جنوبِ ایتالیا را شکست اما هر سقوطی، صعودی هم دارد. ناپولی هشت امتیاز با یوونتوسِ صدرنشین فاصله دارد، اما همچنان امید دارند بانوی پیر مرتکب اشتباه شود؛ به همین دلیل لازمه استفاده از لغزش بیانکونری، پیروزی برابر کالیاری است. انتظار می‌رود کارلو آنچلوتی از ترکیب اصلی خود استفاده کند و ماریو روی که دچار آسیب دیدگی شده بود، به ترکیب اصلی بازگردد. یکی از نکات جالب در مورد ناپولی، این است که در ۳۵ مورد از ۳۸ بازی خارج از خانه، شکست ناپذیر بوده‌اند که بسیار تحسین برانگیز است. با این حال کالیاری در چهار بازی قبلی خود در رقابت‌های فوتبال ایتالیا سری آ ، رقبای خود را متوقف کرده و این بار هم تلاش خواهند کرد یکی از مدعیان قهرمانی را ناکام باقی بگذارند.

فوتبال ایتالیا سری آ

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *