صفحه اصلی / عمومی / الکساندر کوکورین و مامائف بازیکنان سابق تیم روسیه، از زندان آزاد خواهند شد

الکساندر کوکورین و مامائف بازیکنان سابق تیم روسیه، از زندان آزاد خواهند شد

ad banner

الکساندر کوکورین و پاول مامائف دو بازیکن سابق تیم ملی روسیه در اکتبر سال ۲۰۱۸ بر اثر استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر و به خاطر برخی داستان های نژادپرستانه مرتکب جرم شدند و یک مامور دولتی روسیه را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به همین خاطر به حبس و پرداخت جریمه محکوم شدند ولی در دادگاه روز گذشته درخواست تجدید نظر آن ها برای عفو پذیرفته شد و به زودی از زندان آزاد خواهند شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تجدید نظر دادگاه و آزادی برای الکساندر کوکورین و پاول مامائف !

ماجرا از این قرار بود که کوکورین و مامائف در سال ۲۰۱۸ تصمیم می گیرند که در مسکو وقت بگذارند. آن ها ابتدا به یک کلوپ برهنگی می‌روند و وقتی در ساعات اولیه صبح این مکان را ترک می‌کنند، تصمیم می‌گیرند در پارکینگ به خودروهای پارک شده حمله ور شوند. در همین زمان، فردی به نام ویکتور که گفته می‌شود راننده یکی از مجری های تلویزیون روسیه است، رفتار این دو را مورد انتقاد قرار می‌دهد. به همین دلیل، کوکورین و مامائف تصمیم می گیرند به این راننده حمله کنند که این فرد به خاطر جراحات وارده به مغز، در بیمارستان بستری شد.
الکساندر کوکورین و پاول مامائف
ویکتور اهل بلاروس بود و حمله به او می‌توانست کوکورین و مامائف را با اتهام اقدام برای قتل، مواجه کند. این ۲ بازیکن فوتبال را در این حمله، ۳ نفر دیگر همراهی می‌کردند و تصاویر نشان می دهد که ویکتور، از آن ها خواهش می‌کند که وی را رها کنند.
تنها دو ساعت بعد از این حمله، این دو به کافه ای در شهر مسکو می‌روند و آن ها با فرد دیگری درگیر می‌شوند. در واقع ابتدا فیلم حمله دوم آن ها منتشر شد ، زیرا بعدا فاش شد که آن ها به مقامی دولتی حمله کرده اند. جزییات دقیقی از این پرونده منتشر نشد ولی طبق گفته وکیل آقای پک، فردی که مورد حمله قرار گرفته است، گروه کوکورین و پاول مامائف، به دلایل نژادپرستانه به موکل وی که ظاهری متفاوت دارد، حمله می کنند.
34 1
تصاویر ضبط شده از کافه نشان می‌دهد که قربانی در گوشه کافه نشسته است و کوکورین با یک صندلی چوبی در دست، به وی حمله ور می‌شود. افراد حاضر در کافه به پلیس گفته اند که فکر می کنند ضاربین، مست و حتی تحت تاثیر مواد مخدر بوده‌اند. کوکورین و مامائف که قبل از رسیدن پلیس از صحنه ارتکاب جرم متواری می‌شوند، چند ساعت بعد دوباره به کافه برمی‌گردند و به صاحب کافه پیشنهاد می‌دهند که در ازای ۵ میلیون روبن روسیه، فیلم دوربین را در اختیار آن ها بدهد اما برای این کار، دیر شده است زیرا پلیس فیلم را با خود برده بود.
بالاخره بازیکنی که برای مدت زیادی به منچستریونایتد و آرسنال لینک شد و جام جهانی ۲۰۱۸را به خاطر مصدومیت از دست داد، دستگیر شد. هم چنین مامائف نیز به همراه او دستگیر شد. این اولین باری نبود که کوکورین و مامائف، جنجال درست می کردند. هر دوی آن ها پس از حذف روسیه در یورو ۲۰۱۶، به موناکو رفتند و انتشار فیلم مهمانی بزرگ آن ها باعث شد که حتی پوتین هم نسبت به اقدام آن ها واکنش از خود نشان دهد.
52 1
بعد از آن حادثه خبرنگار نشریه بی بی سی طی خبری فاش کرد که پس از فرجام خواهی در خصوص بخشیده شدن آن ها دادگاه درخواست را پذیرفته است و این دو بازیکن در آینده ای بسیار نزدیک از زندان آزاد خواهند شد. البته بر طبق قانون روسیه جرم های مرتکب شده نظیر جرم الکساندر کوکورین و پاول مامائف تا ۷ سال می تواند برای مجرم زندان در بر داشته باشد که همان طور که مشخص است این که دو به دلایلی بخشیده شده اند که هنوز دلیل این بخشش مشخض نیست. بعد از آزادی این دو بازیکن نیز باید دید آیا تیمی آن ها را در ترکیب خود راه خواهد داد و با آن ها قرارداد خواهد بست یا خیر. هنوز جزییات بیشتری در خصوص این پرونده فاش نشده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *