صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA  ؛ پیش‌بازی میلواکی باکس-تورنتو راپتورز

پیش‌بینی بسکتبال NBA  ؛ پیش‌بازی میلواکی باکس-تورنتو راپتورز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA  ؛ پیش‌بازی میلواکی باکس-تورنتو راپتورز

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۵ بامداد یکشنبه ۱۶ دی ماه، تیم‌های اول و دوم کنفرانس شرق یعنی میلواکی باکس و تورنتو راپتورز در استادیوم خانگی میلواکی (فایسرو فرم) به دیدار یکدیگر خواهند رفت. تورنتو راپتورز در حالی پا به این میدان می‌گذارد که بازی قبلی خود مقابل سن‌آنتونیو اسپرز را با فاصله‌ای ۱۸ امتیازی باخت و صدر را تقدیم میلواکی کرد. این بازی برای تعیین تیم اول کنفرانس شرق از اهمیت زیادی برخوردار است و پیش‌بینی بسکتبال NBA  ، در این بازی در اوج حساسیت است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس؛ پیش به‌سوی پنجمین برد پیاپی

میلواکی باکس فصل را معمولی آغاز کرد ولی عملکرد این تیم از بازی ۲۵ روز قبل با همین تورنتو اوج گرفت و از آن‌موقع از ۱۲ بازی ۱۰ برد به دست آورده‌ است. این تیم با ۲۶ برد و ۱۰ باخت و آمار ۷۲% برد قدرتمندترین تیم NBA است و در خانه از ۲۰ بازی ۱۷ تا را برده است. میلواکی با میانگین ۱۱۷ امتیاز هجومی‌ترین تیم لیگ است و با میانگین ۵۰ ریباند بازهم رتبه‌ی اول را دارا است. عملکرد دفاعی میلواکی، در میان سی تیم، رتبه‌ی ۹ را دارد و با تفاضل ۹.۳+ هیچ تیمی به گردپای آن هم نمی‌رسد (تفاضل دوم مربوط به ایندیانا است با ۶.۵+). میلواکی و تورنتو این فصل تاکنون دو مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و هر دو را میلواکی برده است (در خانه‌ی خود با تفاضل ۱۵ و خارج از خانه با تفاضل ۵). میزبان مصدوم خاصی ندارد و این بازی را سکوی پرتابی برای تثبیت صدرنشینی خود در کنفرانس شرق می‌داند. برگ برنده‌ی مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی قطعاً یانیس آنتتوکومپو است که امتیازآورترین و بهترین ریباندکننده‌ی تیم است و نتایج آرای آل استار نشان داده که او به‌لحاظ محبوبیت، پس از لبرون جیمز در رده‌ی دوم قرار دارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA 

تورنتو راپتورز؛ فرم بد این روزها

تورنتو راپتورز با ۲۸ برد، از نزدیک‌ترین رقبای خود حداقل ۲ برد بیشتر دارد و همین مطلب برای اثبات قدرت این تیم کافی است ولی این آمار بیشتر مدیون بازی‌های آغاز فصل است. تورنتو که در ۲۴ بازی اول خود آمار خیره‌کننده‌ی ۲۰ برد را به جا گذارده بود در ۱۶ بازی اخیر خود ۸ برد و ۸ باخت ثبت کرده تا صدرنشینی‌اش نیز به خطر بیفتد. تورنتو که در همه‌ی این سال‌ها تیم خوبی بوده کمی از فرم خوب خود دور شده است و به‌لحاظ هجومی، تیم ۸ لیگ و در دفاع تیم رده ۱۰ لیگ هستند و در ریباند نیز رده‌ی ۱۳ را در اختیار دارند. خبر بد برای کانادایی‌ها آن است که کایل لائوری، بهترین پاسور این تیم و یوناس والانسیوناس بهترین شوتزن آن‌ها در بازی حضور نخواهند داشت. همه‌ی نگاه‌ها به کوای لئونارد خواهد بود که امتیازآورترین و بهترین ریباندکننده‌ی تیم است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA  ، میلواکی باکس-تورنتو راپتورز

پیش‌بینی بسکتبال NBA  با توجه به آمار و عملکرد تیم‌ها می‌تواند ضریب اطمینان را بالا ببرد. بنابر فرم دو تیم و همچنین سابقه‌ی بازی‌های رودررو، تیم میلواکی شانس بیشتری برای غلبه بر حریف خود دارد. هرچند نباید فراموش کرد که تورنتو نسبت به حریف خود فرصت یک روز استراحت بیشتر را داشته است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA 

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *