صفحه اصلی / عمومی / اوله گونار سولسشر :انتقادات بیرحمانه و نژاد پرستانه علیه پوگبا را تمام کنید

اوله گونار سولسشر :انتقادات بیرحمانه و نژاد پرستانه علیه پوگبا را تمام کنید

ad banner

تیم های فوتبال منچستر یونایتد و کریستال پالاس امروز در هفته سوم لیگ جزیره از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند و اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری قبل از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

منچستر یونایتد به همراه اوله گونار سولسشر موفق خواهد بود؟!

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم منچستر یونایتد اولترافورد  از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود و قضاوت این بازی را پل ترنی بر عهده دارد.
لازم به ذکر است تیم منچستر یونایتد از دو بازی قبلی خود با یک پیروزی و یک مساوی ۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه ۴ ام جدول قرار دارد و تیم کریستال پالاس با یک شکست و یک تساوی با ۱ امتیاز خود را در رده ۱۵ جدول می بیند.
اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر یونایتد نیز در کنفرانس پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

اوله گونار سولسشر و منچستر یونایتد
نظرتان در خصوص وضعیت الکسیس سانچز؟ آیا او به تیم دیگری خواهد رفت؟

سانچز بازیکنی با کیفیتی است و این حرف را بارها مطرح کرده ام. ولی او مصدومیت هایی برایش پیش آمد که با افت رو به رو شد و واقعا نمی دانم پس از آن چه شد که به این صورت افت داشت. هنوز هم می تواند با اعتماد به نفس مجددا روی دور گلزنی بیفتد و دوباره خود را بازیابی کند اگر خودش بخواهد زیرا وقتی اعتماد به نفس کافی را در مورد خود نداشته باشید نمی توانید این کار را انجام دهید. او در یک بازی علمکرد خوبی از خودش نشان داده است و مذاکرات در خصوص او ادامه دارد. باید زمان داد تا ببینیم چه پیش می آید و در صورت رفتن او هم ما کسی را جذب نخواهیم کرد. بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم تا ماه سپتامبر چه چیزی پیش می آید. آدم ها و شرایط می توانند تغییر کنند و او نیز تلاشش را در این باره انجام می دهد.

نظرتان در خصوص وضعیت پل پوگبا؟

از نظر من او نمی تواند به تنهایی مسئولیت همه بازیکنان را بر دوش بکشد و به اصطلاحی همه تن حریف باشد. این انتظار زیادی است که از یک بازیکن از جمله پوگبا می توان داشت. نمی توانیم از او بخواهیم که یک تنه نقش روی کین، ورون، اسکولز، گیگز و کانتونا را برای ما انجام دهد. انتقاداتی که علیه او شد منصفانه نیست و او بازیکن منچستر است و با این تیم قرار داد دارد و خودش را جزوی از تیم می داند. به نظر من باید این انتقادات هر چه زودتر پایان یابد.
او جزو بازیکنانی است که همیشه از خودش انتظار دارد تا بهترین باشد و همین خیال ما را راحت می کند. من به توانایی او ایمان دارم و از نظر من بازیکنی فوق العاده با سطح بالا است. خراب کردن یک پنالتی به منزله همه چیز نیست و خود او هم برای از دست دادنش ناراحت بود. او در حال حاضر همانند رهبر تیم است و از هواداران و باقی بازیکنان انتظار دارم از او حمایت کنند تا توانایی هایش بیش از پیش به کمک منچستر یونایتد بیاید.

4 16
نظرتان در خصوص توهین های نژاد پرستی به او؟

باید کسانی که می توانند همانند مقامات کاری در خصوص این قضیه انجام دهند. شبکه های اجتماعی می تواند انقدر مخرب باشد که همه چیز را به هم بریزد یعنی گاهی مثلا از من سولسشری می سازند که خودم خبر ندارم و نمی دانم این حرف ها از کجا می آیند. باید از این کارها دست برداشت و این نهایت بی انصافی است. پل شخصیتی قوی دارد و این چیزها او را قوی‌تر می‌سازند. می‌توان با حرف زدن با او فهمید حالش خوب است و من نمی‌توانم باور کنم در سال ۲۰۱۹ اینجا نشسته‌ایم و هنوز در مورد این موارد حرف می‌زنیم که توهین های نژاد پرستانه به هم دیگر انجام می دهیم و آن را تیتر اول روزنامه ها و خبرگذاری ها می کنیم.

نظرتان در خصوص بازی منچستر یونایتد با تیم کریستال پالاس در هفته سوم؟

این بازی نیز همانند بازی های دیگر مهم، سخت و دشوار خواهد بود زیرا تمامی تیم ها امسال در لیگ جزیره حرفی برای گفتن دارندو هر کدام با بازی خاص خود شما را به نوعی به چالش می کشند. آن ها در حملات سرعت بالایی دارند و ضد حملات خوبی را انجام می دهند و روی ضربات ایستگاهی هم بازیکنان بلند قامتی دارند و به نوعی از پس آن خوب بر می آیند. ما باید همواره تمامی جوانب بازی در در نظر بگیریم، بتوانیم حملات خوبی را پیاده سازی کنیم، حدلامکان توپ لو ندهیم و در دفاع نیز نمایش خوبی از خود بر جای بگذاریم.

وضعیت تیم اوله گونار سولسشر در حالت کلی؟

ما در حال حاضر از شرایط خوبی برخودار هستیم و روحیه تیم مناسب است. هم چنین بازیکنان انرژی لازم برای بازی ها را در اختیار دارند. از نظر ذهنی شرایط خوب است و وقتی ذهن شما خوب باشد همه کار می توانید انجام دهید و بهترین نمایش خود را ارائه کنید.

پنالتی بعدی تیم توسط چه کسی زده خواهد شد؟

خراب کردن یک پنالتی توسط پوگبا همان طور که گفتم معیار سنجش چیزی نیست. هم چنان مانند قبل پوگبا و رشفورد تمرینات خود را ادامه می دهند و آن ها پنالتی زن تیم خواهند بود. ما دو نفر را انتخاب کردیم که مخصوصا در موارد غیبت بتوانند به هم دیگر کمک کنند. هر کسی هر کاری دلش بخواهد نمی تواند انجام دهد و همه این ها باید اصولی باشد و ما این قضیه را زیر نظر داریم و آن ها با جدیت به تمرینات خود در مورد پنالتی زدن ادامه می دهند. هر بازی نیز شرایط خاص خودش را دارد که با تصمیم گیری انتخاب می کنیم که چه کسی پنالتی را می زند ولی فعلا قطعا پوگبا و رشفورد خواهند بود.

نظرتان در خصوص صحبت‌های جنجالی لوکاکو؟

سعی می کنم در خصوص او صحبتی را ارائه نکنم زیرا او هنگامی که در منچستر بوده نیز این حرف ها را بیان کرده و ترجیح می دهم سکوت کنم و راجع به او حرفی نزنم.

44 5
ملاقات با سران توییتر چه طور پیش رفت؟

باید همواره فکری به حال این مردم کرد مخصوصا وقتی وقتی حرف از تهدید به مرگ و نژادپرستی در میان باشد،
واقعا این موارد همواره همه را آزار می دهد و باید فکری به حال این قضیه کرد. باید این بدی ها هر چه زودتر متوقف گردد و با انرژی مثبت دنبال حوادث خوب باشیم. همه چیز امیدوارم پیگیری شود و اوضاع مناسب گردد.

آیا رختکن تیم از پوگبا حمایت می کنند؟

در همه موارد من بر روی کار تیمی و انرژی دسته جمعی تاکید زیادی دارم و معتقد هستم بدین وسیله به همه جا می توان رسید. بله رختکن تیم هم از او حمایت می کنند زیرا ما همواره تیمی بزرگ با روحیه تیمی بالا هستیم. طبیعی است به عنوان انسان و هم تیمی، مواظب یکدیگر باشیم. همه باید همواره از همدیگر حمایت کنند و شما شاهد نخواهید بود که همدیگر را در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار دهیم. کار تیمی یعنی همین در لحظات شادی با هم آن را سهیم شویم و در لحظات سخت در کنار یک دیگر از هم حمایت کنیم. این هدفی است که من همواره در خصوص همه بازیکنان به همه آن را توصیه می کنم.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های منچستر یونایتد و کریستال پالاس رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *