صفحه اصلی / عمومی / رسمی : جونیور فیرپو بازیکن تیم رئال بتیس به تیم بارسلونا پیوست

رسمی : جونیور فیرپو بازیکن تیم رئال بتیس به تیم بارسلونا پیوست

ad banner

به نظر می‌رسد که تابستان شلوغ تیم بارسلونا تمامی ندارد و این بار جونیور فیرپو بازیکن ۲۲ ساله و اسپانیایی تیم رئال بتیس با قرار دادی به ارزش ۱۸ + ۱۲ میلیون یورو پاداش به این تیم پیوست و این قرارداد تا سال ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت و بند آزاد سازی این بازیکن ۲۰۰ میلیون یورو در قرار دادش ذکر شده است.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

راه دشوار جونیور فیرپو در تیم بارسلونا برای رقابت با جوردی آلبا

خبر این انتقال به صورت رسمی شب گذشته منتشر شد و باشگاه بارسلونا نیز آن را تایید کرد. به نظر می‌رسد فیرپو از صبح امروز تست های پزشکی بارسا را نیز پشت سر گذاشته و این تست نیز با موفقیت انجام شده است و از امروز نیز باید او را بازیکن جدید بارسا دانست. رقابت خوبی نیز بین او و جوردی آلبا در سمت چپ خط دفاعی با توجه به پست فیرپو بوجود خواهد آمد که این بازیکن راه سختی برای فیکس شدن در ترکیب را خواهد داشت چرا که باید با آلبا این رقابت را پشت سر بگذارد و در ابتدا قطعا ذخیره این بازیکن خواهد بود. از طرفی دیگر او با درخشش در بازی های تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا که اخیرا قهرمان اروپا شد نظر سران بارسا را به خود جلب کرد و آلبا نیز در صورت لغزش یا افت بازی خود را در خطر خواهد دید.

جونیور فیرپو تیم بارسلونا
ولی نکته‌ی جالب این است که بدانید که هیچ زمان معارفه ای برای این بازیکن اعلام نشده است. زیرا این انتقال همزمان با برنامه جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا که قرار است امروز در کنگره‌ای در بارسلونا شرکت کند تداخل پیدا کرده و ساعت ۱۹ نیز مراسم معارفه تیم به هواداران در نیوکمپ آغاز خواهد شد و به احتمال قوی معارفه جونیور فیرپو در این مراسم انجام خواهد گرفت و دو مراسم به عبارتی یکی خواهند شد تا بازیکنان بعد از اردوی پیش فصل بتوانند با هواداران دیدار کنند و هواداران نیز با بازیکنان جدید آشنا شوند.

بیوگرافی جونیور فیرپو

در خصوص این بازیکن بدانید که او اصالتی دومنیکنی دارد و فوتبال خود را در سال ۲۰۱۱ از تیم اتلتیکو بنامیل آغاز کرده است و جونیور در سال ۲۰۱۴ به تیم جوانان بتیس پیوست. در سال ۲۰۱۵ او به تیم اصلی بتیس منتقل شد و در بتیس بی در ۴۵ مسابقه به میدان رفت. در فصلی که گذشت در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و فصل را با ۳۸ بازی و ۵ گل به اتمام رساند که بعد از آن با بازی خوب خود در مسابقات ملی و تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا نظر سران بارسا را به خود جلب کرد تا آن ها سریعا برای خرید وی اقدام کنند. او برای تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا از سال ۲۰۱۸ به میدان رفت و در چهار بازی نیز حضور پیدا کرد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *