صفحه اصلی / عمومی / مائوریسیو پوچتینو : مشخص نیست در تیم تاتنهام بمانم یا نه!

مائوریسیو پوچتینو : مشخص نیست در تیم تاتنهام بمانم یا نه!

ad banner

در بازی ۴ شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی شاگردان مائوریسیو پوچتینو در تیم تاتنهام به روش معجزه آسایی توانست تیم آژاکس را شکست بدهد و راهی فینال این فصل شود.

تاتنهامی ها که در خانه خود در بازی رفت با یک گل از آژاکسی ها شکست خورده بودند، در بازی برگشت و در آمستردام هلند تا پایان نیمه اول دو گل دیگر دریافت کردند و در حالی که تماشاگران تیم آژاکس در هلند جشن صعود این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر مجموع رفت و برگشت، برپا کرده بودند، در نیمه دوم با ۳ گل لوکاس مورا که حساس ترین آن در دقیقه۹۶ بازی به ثمر رسید و با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، مجموع ۳-۳ راهی فینال مادرید شدند.

آینده مبهم مائوریسیو پوچتینو در تیم تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو تیم تاتنهام
تیم تاتنهام که مائوریسیو پوچتینو را بر روی نیکمت خود می بیند،در انتظار فینال مادرید و کسب شگفتی دیگری به سر می برند.سر مربی این تیم در مصاحبه با سایت گل مصاحبه ای انجام داد و در این خصوص صحبت کرد:
بازیکنان من قهرمانان واقعی هستند.خوشحالم که جاه طلبی بالای ما، این تیم را به بالا برد و توانستیم پله های رشد و ترقی را یکی یکی طی کنیم و به فینال این رقابت ها صعود کنیم. اگر پنج سال قبل می گفتیم قرار است قهرمان شویم شاید هیچ کس حرفمان را باور نمی کرد و همه مسخرمان می کردند ولی دیدید که در طی این سال ها و برنامه ریزی هایش چگونه این کار عملی شد. اهداف کوچکی در سر داشتیم ولی الان می بینید که چه شد و وقتی به این چنین هدف بزرگی می رسید چقدر به خود افتخار می کنید. اگر گریه می کردم به خاطر این بود که بودجه و وضعیت باشگاه در سال های قبل جلوی چشمم می آمد و باورم نمی شد که الان به این جا رسیدیم.

ما می خواهیم فصل را به پایان برسانیم و با خیالت راحت برای فینال مادرید آماده شویم.پنج سال قبل تنها هدف تیم ساخت ورزشگاه جدید و آماده کردن زمین تمرین تیم بود و افتخار می کنم که توانستیم بهترین زمین دنیا را آماده کنیم و برای اولین بار تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببریم. افتخار خیلی بزرگی برای من و شاگردانم به دست آمده و توصیف حس ام فوق العاده مشکل است.ولی در مورد آینده ام هنوز تصمیم گیری نکرده ام. باید با مالک و رییس باشگاه آقای دنیل لوی نیز صحبت کنم تا ببینم چه پیش می آید. در حال حاضر تمرکزمان را بر روی بازی فینال می گذاریم تا ببینیم چه آینده ای در انتظار همه مان است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *