صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ دربی جذاب و مهم تیم‌های اینتر و میلان را پیش‌بینی کنید

راهنمای شرط‌بندی؛ دربی جذاب و مهم تیم‌های اینتر و میلان را پیش‌بینی کنید

ad banner

تیم‌های فوتبال اینتر و میلان فردا ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم سری‌آ ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع اینتر پیش‌بینی کرده‌اند

فردا دو تیم اینتر و میلان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. اینتر در تلاش است خود را به صدر جدول نزدیک نگه دارد تا در صورت کوچکترین لغزشی از جانب یوونتوس صدرنشین، بتوانند جای این تیم را در رده نخست بگیرند. شاگردان آنتونیو کونته که از نیم فصل دوم امتیازات زیادی را از دست دادند در تلاش هستند که تا پایان فصل در بازی‌های خود برنده باشند. از سوی دیگر میلان که استفانو پیولی را برروی نیمکت خود می‌بینید می‌تواند با پیروزی در دربی میلان درد هواداران را التیام ببخشد تا شاید کمی فصل بد این تیم فراموش شود. میلانی‌ها یکی از بدترین فصل‌های تاریخ باشگاه را پشت سر می‌گذارند و برای رسیدن به چهار تیم بالای جدول باید همه بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. آنها که با آمدن زلاتان ابراهیموویچ به تیم جانی دوباره گرفته‌اند در پنج دیدار اخیر خود در رقابت‌های مختلف چهار پیروزی و یک تساوی بدست آوردند و امیدوار هستند روند رو به رشد خود را با گلزنی مهاجم سوئدی ادامه دهند.

اینتر و میلان
نکاتی از این دیدار مهم:

  • دربی ۲۰۱ ام برای دو تیم بسیار حیاتی است.
  • اگر اینتر گل نخورد، کونته اولین مربی تاریخ این باشگاه می‌شود که در ۲ تجربه اول حضورش به عنوان مربی در دربی، باعث بسته نگه داشتن دروازه نرآتزوری می‌شود.
  • اگر هم اینتر ببرد، برای اولین بار از سال ۱۹۸۵، ۴ بار متوالی روسونری بازنده این نبرد بزرگ می‌شود. در آن سال، اینتر پنجمین برد متوالی در دربی را جشن گرفت.
  • اینتر دیدار رفت را با نتیجه ۲ بر صفر برد و حالا می‌تواند روند شکست‌ناپذیری‌ خود مقابل میلان در سری A را به ۷ دیدار برساند.
  • اینتر همچنین تنها ۲ بازی تا رسیدن به رکوردی فاصله دارد که در سال ۱۹۳۸ به جا گذاشت. نرآتزوری در آن مقطع در ۱۰ بازی خانگی پیاپی مقابل میلان (در تمامی رقابت‌ها) شکست نخورد.
  • در آستانه این بازی، نگاهی به پرافتخاترین بازیکنان دو تیم بیاندازیم. زلاتان ابراهیموویچ با ۳۵ قهرمانی، از مجموع ترکیب باشگاه اینتر (۳۴) بیشتر جام کسب کرده است. گفتنی است در جبهه اینتر، اشلی یانگ با کسب ۷ جام، پرافتخارترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. دیدار رفت میان این دو تیم، با برتری نراتزوری به پایان رسید اما روسونری امیدوار است با تکیه بر زلاتان، این بار نتیجه بهتری را رقم بزند.
  • میلان در ۱۴ بازی با اینتر در ماه فوریه، تنها ۲ باخت داشته است. زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن میلان که سابقه بازی در اینتر را هم دارد، مقابل تیم سابقش در ۷ بازی ۵ گل زده اما در سوی دیگر، روملو لوکاکو در اولین بازی‌اش مقابل میلان گل زد و اگر این کار را تکرار کند، ششمین زننده گل در ۲ دربی ابتدایی‌اش در دربی میلان می‌شود. زلاتان ایبراهیموویچ (در دوران بازی در اینتر)، یوری ژورکائف، رونالدو، دیه‌گو سیمئونه، و دیه‌گو میلیتو ۵ بازیکن دیگر این لیست نام دارند.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی سری‌آ

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ یوونتوس با ۵۴ امتیاز از ۲۲ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. اینتر با ۵۱ امتیاز در رده دوم و لاتزیو از ۲۲ بازی ۵۰ امتیاز بدست آورده و در رده سوم جای دارد.
میلان حریف اینتر نیز با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی و با نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رده ششم جدول صعودی را داشته باشد.
سهم اینتر تا به اینجا از ۲۲ مسابقه برگزار شده، ۱۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۱ شکست بوده است و میلان ۹ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

f2c02c7c23d9dd0e609443d81dc3862e
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم اینتر و میلان

این بازی در استادیوم خانگی اینتر سن سیرو ( که با میلان مشترک است)، به قضاوت فابیو مارسکا برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

اینتر: روبرتو گالیاردینی، سمیر هندانوویچ و بورخا والرو مصدوما قطعی اینتر و الساندرو باستونی و لوتارو مارتینز به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در بازی فردا همراهی کنند.

میلان: لئو دوارته و لوکاس بییا مصدومان قطعی میلان هستند و قطعا در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

استفانو پیولی سرمربی میلان پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با اینتر را چطور می‌بینید؟

دربی، یعنی استفاده از فرصت‌ها در لحظات درست. کاملا به اینتر احترام می‌گذاریم چون تیمی قدرتمند هستند. فاصله زیادی میان دو تیم در جدول رقابت‌ها ایجاد شده است. اینتر در ابتدای فصل بسیار بهتر عمل کرد اما داریم سعی می‌کنیم نتایج بد را جبران کنیم. برای این دیدار، در فرم خوبی قرار داریم. در حقیقت، همه بازی‌ها را برای برد انجام می‌دهیم اما برخی بازی‌ها، ارزش بیشتری دارند. دربی را باید برد. بهترین بخش آمادگی برای دربی، بخش آنالیز حریف و استراتژی است، زیرا ویژگی‌های رقیب را کاملا بررسی می‌کنید. میلان در بهترین شرایط خودش قرار دارد. برای این بازی نگران نیستم زیرا تاکتیک اینتر همیشه مشخص است. می‌خواهیم کاملا قدرتی و خطرناک باشیم. قطعا دچار دردسر خواهیم شد اما در طول بازی، نباید ذره‌ای از اعتماد به نفسمان کم کنیم. اینتر مدت‌هاست در لیگ شکست نخورده اما بازیکنانم باید از چهره و اراده ایبرا الهام بگیرند و همین یک مورد، باعث اعتماد به نقس آنها خواهد شد.

9d3d64b2bc501c4dce031561ba328731
اوضاع زلاتان ابراهیموویچ چطور است؟

همانطور که دیدید او همانند یک رهبر دوباره به میلان بازگشته و از اینکه او در جمع ماست خوشحال هستیم. شرایط او قطعا روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند به ما کمک زیادی کند. زلاتان کل هفته را با یک رژیم غذایی سخت، سپری کرده و کاملا آماده است. با این حال هنوز نمی‌توانم قطعی بگویم زیرا هروقت به صورت کامل در تمرینات شرکت کند، می‌توانم بگویم حضورش قطعی است. تنها بازیکنی که ممکن است برای بازی دچار مشکل شود، راده کرونیچ است. پیروزی برابر اینتر، به معنای بالا رفتن در جدول، کسب انگیزه و اعتماد به نفس خواهد بود. این دربی، می‌تواند انرژی مثبت و رویکرد درست را به تیم تزریق کند. ارزش این بازی، بیشتر از سه امتیاز است. تیم من تاکنون شجاعتش را نشان داده و فردا دوباره این فرصت را خواهد داشت تا شجاعتش را بار دیگر ثابت کند. همه بازیکنان می‌دانند این بازی اهمیت ویژه‌ای برایمان دارد و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز خواهند کرد.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با میلان را چطور می‌بینید؟

بازی سختی خواهد بود زیرا دربی‌ها همواره شرایطشان با دیگر بازی‌ها متفاوت است. در مورد میلان می‌توانم بگویم آنها قطعا استحقاق امتیازات بیشتری داشتند و جایگاهشان در جدول، فریبنده است. تیمی قدرتمند که خوب بازی می‌کند و ابراهیموویچی که یک قهرمان است و تجربه و کیفیت را به میلان اضافه کرده است. حضور ابراهیموویچ، به جذابیت و سرگرمی بازی کمک خواهد کرد. تمام تمرکز ما باید سه امتیاز باشد. اینکه این بازی دربی است، همه چیز را سخت‌تر می کند. شرایط در لندن و تورین هم همین بود. بازی رفت در هفته چهارم برگزار شد و هردو تیم نمی‌دانستند با چه تیمی قرار است بازی کنند. جامپائولو روی نیمکت میلان نشسته بود. میلان تیم مهمی است و دربی‌ها همیشه قدرتمند دنبال می‌شوند اما این بازی همانند همه دیدارها سه امتیاز دارد.

63023b8627c2a86feb6a0ae3252466e2 1
شرایط بازیکنان؟

به جز دو بازیکن محروم و چند مصدوم خبر دیگری وجود نخواهد داشت. شرایط هندانوویچ را تیم پزشکی بررسی خواهد کرد. آنها از من به کارشان واردتر هستند. اریکسن؟ او بازیکنی با ویژگی‌های خاص است. ما اریکسن را برای دلایل دیگری به خدمت گرفته‌ایم. او به تازگی وارد دنیای جدیدی شده و فراموش نکنید در ایتالیا، تاکتیک مهمترین است. اریکسن بازیکن باهوشی است که فوتبال را درک می‌کند. از داشتن او بی نهایت خوشحالیم. همه چیز زمان دارد و آمادگی اریکسن هم زمان می‌خواهد. تجربه بسیار خوبی از خرید بازیکن در انگلیس داشتم. آنجا یکی از مهمترین لیگ‌های دنیا است. می‌توان بازیکنان مستعد زیادی آنجا پیدا کرد و از فرصت پیش آمده، بهترین استفاده را بردیم. این یک تصمیم تاکتیکی بود؛ هم به خاطر کیفیت و هم به خاطر جنگندگی و امیدوار هستیم شرایط او در تیم همانند دیگر بازیکنانی که از انگلیس خریدیم خوب پیش رود.

در خصوص آمار دو تیم اینتر و میلان بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم اینتر، آنتونیو کونته شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۳.۵.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم میلان، استفانو پیولی شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم اینتر در سری‌آ روملو لوکاکو با ۱۶ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن میلان در سری‌آ تئو هرناندز با ۵ گل زده می‌باشد.
  • اینتر تاکنون با ۴۴ گل زده و ۱۸ گل خورده تفاضل +۲۴ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه این تیم برترین خط دفاعی سری‌آ را در اختیار دارد.
  • میلان تاکنون با ۲۳ گل زده و ۲۷ گل خورده تفاضل -۴ را به نام خود ثبت کرده است.
  • اینتر در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر اودینزه به پیروزی ۲-۰ رسیده است.
  • میلان در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر هلاس ورونا به تساوی ۱-۱ رسیده است.
  • اینتر میلان در ۱۵ بازی قبلی خود در سری آ شکست نخورده است.
  • در ۴ بازی قبلی اینتر میلان در سری آ کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • اینتر میلان در ۳ بازی قبلی خود مقابل میلان پیروز شده است.
  • میلان در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود در سری آ شکست نخورده است.
  • پنج بازی اخیر اینتر در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو تساوی همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر میلان در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های اینتر و میلان که فردا ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم سری‌آ ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم سری‌آ را همراه ما باشید. بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *