صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده: ال کلاسیکو نباید در سانتیاگو برنابئو برگزار شود

ارنستو والورده: ال کلاسیکو نباید در سانتیاگو برنابئو برگزار شود

ad banner

تظاهرات مردم در ایالت کاتالان کشور اسپانیا باعث شده تا شایعات زیادی در خصوص برگزاری این مسابقه در سانتیاگو برنابئو به جای نیوکمپ و یا تعویق بازی وجود دارد. ارنستو والورده سرمربی بارسلونا معتقد است که چنین اتفاقاتی نباید به فوتبال کشیده شود.

سرمربی اسپانیایی آبی اناری ها معتقد است که اولین ال کلاسیکو فصل ۲۰۱۹/۲۰ مقابل رئال مادرید باید طبق برنامه ریزی قبلی روز چهارم آبان در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود. مقامات لالیگا با توجه به تظاهرات مردم کاتالونیا در راستای انجام این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند گرچه ممکن است این بازی به تعویق افتاده و در ماه دسامبر انجام شود.

صحبت های زیادی در خصوص تعویق این دیدار یا تحریم این بازی توسط مردم ایالت کاتالان وجود دارد اما ارنستو والورده اذعان دارد که بارسلونا خواهان انجام بازی در تاریخ مشخص شده در ورزشگاه خانگی خود، نیوکمپ است.

صحبت های ارنستو والورده در مورد احتمال لغو دیدار ال کلاسیکو

ارنستو والورده

حرف ها و زمزمه های بسیاری در خصوص ال کلاسیکو در روز های اخیر شنیده می شود. برخی از احتمال تغییر زمان بازی می گویند و برخی دیگر خواهان انجام بازی اول در مادرید هستند اما بارسلونا این را نمی خواهد. این هفته ما دیداری خارج از خانه را خواهیم داشت. پس از آن در هفته آینده یک دیدار خارج از خانه دیگر داریم و بعد از آن نیز باید سفری دیگر برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. این ها تنها دلایل من نیست و باید به تقویم سالانه و هواداران نیز احترام گذاشت. طبیعی ترین وضعیت این است که بازی را در زمین خودمان برگزار کنیم اما باید ببینیم در ادامه چه خواهد شد.

مردم توجه بسیار زیادی به این بای دارند. هفته عجیبی را در بارسلونا پشت سر گذاشته ایم و همه این را می دانند. هنوز فرصت زیادی تا بازی در پیش داریم و اطمینان داریم که بازی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار خواهد شد، چیزی که خواسته اصلی ماست. ۹ روز تا زمان بازی باقی مانده است. در سال ۲۰۱۷ نیز بعد از قضایای مربوط به رفراندوم استقلال کاتالونیا، با اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو بازی کردیم و همه گمان می کردند که بازی با تجمع هواداران و خشونت زیاد به پایان خواهد رسید اما دیدید که در آنجا هواداران دو تیم، هر دو به راحتی تیم های خود را تشویق می کردند و فکر می کنم در این دیدار نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

همه در فکر این هستند که تاریخ بازی باید عوض شود یا خیر. این فرصت بزرگی است تا احترام به حریف و به هواداران هر دو تیم پابرجا مانده و بازی برگزار شود. مردم خواهان دیدن این بازی بزرگ هستند. بازی باید تحت شرایط عادی انجام شود و مردم حاضر در ورزشگاه به راحتی بتوانند نظرات خود را آزادانه بیان کنند.

از ارنستو والورده پرسیده شد که آیا تعویق بازی به نفع بارسلونا خواهد بود یا رئال مادرید.

نمی دانم. باید ببینیم چه خواهد شد. ما از بازی روز چهارشنبه پا به این دیدار می گذاریم و رئال مادرید از بازی روز سه شنبه. به نظر می رسد که با تعویق بازی ما می توانیم استراحت کرده و نفع بیشتری ببریم اما صادقانه بگویم چنین مسائلی اهمیت ندارند. دیداری به اهمیت ال کلاسیکو آنقدر مهم است که فکر می کنم بازیکنان هر دو تیم در هر زمانی که این دیدار برگزار شود، آماده حضور در میدان و بازی برای تیم های خود خواهند بود.

لازم به ذکر است با توجه به تظاهرات مردم ایالت کاتالان، دیدار ال کلاسیکو که قرار بود شنبه چهارم آبان ماه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، لغو شده و به احتمال زیاد روز ۲۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *