صفحه اصلی / عمومی / گرت بیل در تابستان آینده خواهان ترک رئال مادرید خواهد بود

گرت بیل در تابستان آینده خواهان ترک رئال مادرید خواهد بود

ad banner

قرار نگرفتن در لیست بازی برابر کلاب بروخه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از جدیدترین دلایل گرت بیل ،‌ ستاره ولزی رئال مادرید برای ترک این باشگاه در تابستان آینده خواهد بود.

به نظر می رسد که گرت بیل از شرایط خود در رئال مادرید خسته شده است. درست زمانی که بازیکن ولزی شروع به ارائه نمایش های خوبی در ترکیب کهکشانی ها داده بود و این بازی کردن روزمره او سطح پیشرفتش را نشان می داد، ناگهان هفته گذشته در دیدار مقابل کلاب بروخه او از لیست بازیکنان زین الدین زیدان خط خورد. هنوز هیچ کسی انگیزه و قصد زیدان را از این تصمیم نمی داند زیرا گرت بیل نه از مصدومیتی رنج می برد، نه نیازی به استراحت داشت و نه اثری از خستگی در بازی او دیده می شد.

gbb

گرت بیل در بازی بعدی رئال مادرید در چارچوب رقابت های هفته هشتم لالیگا اسپانیا، در مقابل گرانادا بار دیگر در ترکیب ثابت این تیم حاضر شد. اما به نظر می رسد که چنین شرایطی برای بازیکنی که نیاز به انگیزه دارد مناسب نیست، بازیکنی که باید احساس مهم بودن کند و در چنین شرایطی کار برای ستاره ولزی آسان نیست.

خشم و پریشانی از مهم ترین احساساتی هستند که در بازیکنان فوتبال دیده می شود و این احساسات چیز جدیدی برای گرت بیل نیست. در ماه های آخر دوره اول حضور زین الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو، سرمربی فرانسوی به ندرت از بیل در ترکیب اصلی خود استفاده می کرد. بعد از بازگشت دوباره زیزو به مادرید نیز شرایط تغییری نیافت و سرمربی فرانسوی در مصاحبه ای جنجالی اذعان کرده بود که هیچ دلیلی برای باقی ماندن بازیکن ولزی در تیمش نمی بیند و او جایی در برنامه هایش نداشته و امیدوار است که به زودی تیم را ترک کند.

باشگاه رئال مادرید بعد از این صحبت ها با گرت بیل مذاکره کرد و به این ستاره ولزی توضیح داده شد که چنین تصمیم بی پرده ای از سوی سرمربی تیم تنها به مسائل شخصی بین این دو باز می گردد اما اینکار بیل را تقریبا رو به درهای خروجی سانتیاگو برنابئو در تابستان سوق داد.

جاناتان برنت،‌ مدیر برنامه های گرت بیل خواهان خروج بازیکن از مادرید خواهد بود

گرت بیل

جاناتان برنت مدیر برنامه های ستاره ولزی، در تابستان گذشته علی رغم میل باطنی خود بیل که خواهان ماندن در رئال مادرید بود، قصد خارج کردن این بازیکن از سانتیاگو برنابئو را داشت. در ادامه صحبت ها مبنی بر جدایی بیل اما برای این بازیکن مشخص نبود که چرا باشگاه در ابتدا درهای خروجی را به روی او باز کرد و سپس با مخالفتی جدی در راستای جدایی روبرو شد.

رئال مادرید در ابتدا با سران باشگاه چینی جیانگسو سونینگ بر سر انتقال بیل توافق کرده بود اما بعد از اینکه با پیشنهاد قابل توجه یک باشگاه چینی دیگر برای خامس رودریگز روبرو شد (شایعه ای که چندی بعد تکذیب شد) با چرخشی ناگهانی از ادامه مذاکرات منصرف شد و این یکی از دلایل مهمی بود که بیل به لیگ چین ملحق نشد.

برخلاف سال های گذشته، گرت بیل حالا دیگر حمایت باشگاه را نیز در کنار خود ندارد. در سال های گذشته مادرید همواره حمایت اصلی خود را به ستاره بزرگ برنابئو، کریستیانو رونالدو اختصاص می داد. در خصوص مسائلی همچون فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو، باشگاه همواره حمایت قاطع خود را از فوق ستاره پرتغالی اعلام می کرد. در مورد گرت بیل اما سران مادرید هیچگاه در مورد حواشی این بازیکن از او محافظت نکرده و همین مسئله، شرایط بد او در مادرید را به خوبی نشان می دهد.

عدم حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

گرت بیل در هفته های اخیر عملکرد مستحکم و قابل قبولی را از خود ارائه داده و بخشی از این امر به خشمی بر میگردد که ستاره ولزی از شرایط خود در مادرید دارد و بخشی دیگر به دوری و سرد بودن رابطه او با سرمربی فرانسوی رئال مادرید بستگی دارد. بسیاری از مردم معتقد هستند که بیل گلف را به فوتبال ترجیح می دهد و این امر شاید گفته نادرستی نیز نباشد زیرا این مهاجم اهل کاردیف شوق و اشتیاق خود در هنگام گلف بازی کردن را به هیچ عنوان در هنگام فوتبال بازی کردن چه در داخل و چه در خارج زمین نشان نمی دهد.

بیل اما خود را لایق این رفتارها نمی داند و تنها خواستار دقایق بیشتر بازی کردن است تا بتواند برای تیمش بیشتر از قبل موفق به گلزنی شود. غیبت او در لیست بازیکنان زیدان برای دیدار مقابل کلاب بروخه اما تیر خلاصی بود بر امید های این بازیکن برای ادامه دادن در پایتخت اسپانیا بود و می توانیم بگوییم که برای نخستین بار از تابستان ۲۰۱۳، ستاره ولزی به طور جدی خواهان ترک رئال مادرید است.

ggb

گرت بیل احساس می کند که در حق او ناعدالتی صورت گرفته و او وضعیت خود را تنها این چنین توصیف می کند. بازیکنی را تصور کنید که چهار مدال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بر گردن آویخته است. سابقه زدن سه گل در دو تا از این فینال های اروپایی را در کارنامه خود دارد. سه گلی که یکی از آن ها به عقیده بسیاری، بهترین گل تاریخ فینال لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. در یک فینال دیگر در ضربات پنالتی، ضربه اش را به گل تبدیل کرده و در جریان بازی پاس گل داده است. بازیکنی که فینال کوپا دل ری ۲۰۱۴ را به تنهایی برای تیمش به ارمغان آورده، در سال ۲۰۱۷ به قهرمانی تیم خود در لیگ داخلی کمک کرده و در سه جام باشگاه های جهان و سه سوپر کاپ اروپا نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته است.

با نگاه به چنین آماری شاید حتی از او باید به عنوان اسطوره باشگاه یاد شود اما برنابئو در این سال ها معمولا رفتار خوبی با این بازیکن نداشته است. در کنار بیل، بازیکنانی نظیر تونی کروس، لوکا مودریچ یا دنی کارواخال نیز چنین افتخاراتی را کسب کردند اما حمایت هواداران و در راس این مسائل، روابط خوب با رسانه ها باعث شده که شاهد چنین هجمه ای از انتقادات راجع به شرایط آن ها نباشیم. گرت بیل در دنیای خود و به دور از فشار و حواشی رسانه ها زندگی می کند و این مسئله او را به هدفی یا در واقع طعمه ای آسان برای رسانه ها تبدیل می کند زیرا وی هم بازیکنی خارجی در اسپانیا محسوب شده و هم روابط غیر صمیمانه ای با رسانه دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *