صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

d42caa32b7d306f73370627078dac680

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مهمان تیم سانفریس هیروشیما خواهد بود. کاشیما آنتلرز که در دیدار رفت موفق شد ۱-۰ سانفریس را شکست دهد در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در طرف دیگر سانفریس هیروشیما در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در این بازی نیاز به پیروزی با اختلاف بیش‌تر از ۱ گل برای صعود دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ژاپنی، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

در دیگر مسابقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم چینی شاندونگ و گوانگ‌ژو به مصاف هم خواهند رفت. در دیدار رفت گوانگ‌ژو اورگرند موفق شد با نتیجه ۲-۱ شاندونگ را شکست دهد. گوانگ‌ژو اورگرند در ۵ بازی اخیر خود با به ثمر رساندن ۱۶ گل برنده بوده و شاندونگ لیونگ در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم گوانگ‌ژو اورگرند موفق شده شاندونگ لیونگ را شکست دهد.

فوتبال – جام ملت‌های آفریقا‌

تیم ملی کامرون مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در اولین مسابقه خود در این دوره به مصاف گینه بیسائو خواهد رفت. تیم ملی کامرون در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و تیم ملی گینه بیسائو در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم آفریقایی، تیم ملی کامرون موفق شده با اختلاف ۱ گل رقیبش را شکست دهد.

فوتبال – جام جهانی – زنان

تیم زنان ژاپن فینالیست ۲ دوره اخیر جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹ به مصاف تیم زنان هلند خواهد رفت. تیم زنان هلند در ۵ مسابقه اخیر خود به پیروزی رسیده و مقتدرانه به مرحله حذفی رسیده است. در سمت دیگر تیم زنان ژاپن در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند و کار سختی برابر هلندی‌های آماده خواهند داشت. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۳ بار تیم زنان هلند به پیروزی رسیده و ۲ بار ژاپن برنده بوده است.

بسکتبال – ال‌ان‌بی پرو آ فرانسه

در پنجمین و آخرین مسابقه مرحله فینال مسابقات بسکتبال ال‌ان‌بی پرو آ فرانسه لیون-ویوربن میزبان موناکو خواهد بود. در ۴ بازی قبلی هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و برنده دیدار امشب عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد. هر دو تیم در ۱۰ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۱۰ رویارویی قبلی این دو تیم، ۶ بار لیون-ویوربن به پیروزی رسیده و ۴ بار موناکو برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی ایست‌بورن بریتانیا – از ساعت ۱۳:۳۰

فلیسیانو لوپز قهرمان مسابقات ای‌تی‌پی لندن و نفر شماره ۵۳ تنیس جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی ایست‌بورن به مصاف پی‌یر-اوگه اربر خواهد رفت که در رتبه ۳۸ دنیا قرار دارد. فلیسیانو لوپز در ۵ مسابقه اخیر به پیروزی رسیده و پی‌یر-اوگه اربر در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۲ بار فلیسیانو لوپز به پیروزی رسیده و ۱ با پی‌یر-اوگه اربر برنده بوده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای ایست‌بورن بریتانیا – از ساعت ۱۳:۳۰

یوهانا کونتا تنیسور شماره ۱۹ زنان جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای ایست‌بورن به مصاف ماریا ساکاری خواهد رفت که در رتبه ۳۲ دنیا قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور بریتانیایی، ۱ بار ماریا ساکاری به پیروزی رسیده و ۲ بار یوهانا کونتا برنده بوده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی این بازی ها در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *