صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی لیگ آزادگان ؛ دیدار دو تیم سرخ‌پوشان پاکدشت و نود ارومیه

پیش‌بینی لیگ آزادگان ؛ دیدار دو تیم سرخ‌پوشان پاکدشت و نود ارومیه

ad banner

پیش‌بینی لیگ آزادگان ؛ سرخ‌پوشان پاکدشت نود ارومیه

نمای بازی:

در یکی از دیدارهای جذاب هفته‌ی نوزدهم لیگ آزادگان تیم سرخ پوشان پاکدشت میهمان نود ارومیه است. سرخ پوشان پیش از این دیدار با ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی در صدر جدول ایستاده‌اند و نود ارومیه هم با ۱۵ امتیاز از همین تعداد بازی دوازدهم است. شاگردان فرهاد کاظمی با ارائه فوتبالی زیبا و تهاجمی توانستند در نیم فصل اول قهرمان شوند و در دومین دیدار نیم فصل دوم می‌خواهند صدر جدول را حفظ کنند. دیدار رفت دو تیم با برد شش بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید، با این حال پیش‌بینی لیگ آزادگان کار راحتی نیست و نود ارومیه هم نشان داده که در گرفتن تساوی از بزرگان تبحر دارد. در ادامه مروری بر آمار و وضعیت دو تیم داشته باشیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

سرخ‌پوشان و سودای تثبیت صدرنشینی

شاگردان فرهاد کاظمی این فصل عزم خود را برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر جزم کرده‌اند. در این راه باید بر رقیب قدرتمندی چون گل گهر سیرجان فائق بیایند. هر دو تیم در صدر جدول هم امتیازند و در تعداد برد، باخت، مساوی و حتی گل زده مثل هم عمل کرده‌اند. هر دو با ۳۳ گل زده بهترین آمار هجومی را در لیگ دارند. تنها تفاوت دو تیم- که باعث قهرمانی سرخ پوشان در نیم فصل شد- آمار بهتر صدرنشین در امر دفاعی بود. آن‌ها ۱۳ گل خورده‌اند و گل گهر ۱۶ گل. شاگردان کاظمی در دیدار آخرشان، برابر اروند خرمشهر یک بر یک متوقف شدند و به همین دلیل برد در این دیدار برای سرخ پوشان بسیار مهم است و در صورت نگرفتن سه امتیاز ممکن است صدر جدول را به رقیب قدرتمندشان واگذار کنند. سرخ پوشان در پنج بازی اخیرشان سه برد و دو تساوی داشته‌اند. با توجه به برد درخشان آن‌ها در دیدار رفت، شانس بسیار بیشتری از نود ارومیه دارند. هر چند که رقیب هم برای فاصله گرفتن از انتهای جدول تلاش کرده و با تمام قوا پا به میدان خواهد گذاشت. همین مساله پیش‌ بینی لیگ آزادگان در این بازی را دشوار خواهد کرد.

بازیکن کلیدی: به گزارش ورزش سه حسین امامیان با زدن ۵ گل و محمد امینی با ۴ گل بهترین بازیکنان سرخ پوشان بوده‌اند.

پیش‌بینی لیگ آزادگان

نود ارومیه و ماموریت بقا در لیگ

شاگردان بیات لو در اولین فصل حضورشان در لیگ آزادگان وضعیت خوبی نداشته‌اند. آن‌ها در رده‌ی دوازدهم جدول ایستاده و سه پله با جایگاه سقوط فاصله دارند. نودی‌ها با ۷ شکست و ۱۰ گل زده، دومین آمار ضعیف لیگ را در در امر دفاعی دارند. کسب ۶ مساوی باعث شده که بتوانند از جمع فانوس بدست‌ها فاصله بگیرند. هر چند ادامه‌ی این روند ضعیف‌ می‌تواند به قیمت سقوط برایشان تمام شود. البته وضعیت آنها در بازی‌های اخیر کمی بهتر شده و در بازی آخرشان موفق شدند با نتیجه دو بر دو تیم قدرتمند بادران را متوقف کنند. نود ارومیه در پنج بازی اخیرش یک برد، یک تساوی و سه شکست داشته است. تساوی برابر بادران نشان داد که نودی‌ها می‌توانند برای بزرگان دردسرساز شوند و همین مساله پیش‌بینی لیگ آزادگان را در بازی‌های آتی دشوار خواهد کرد.

بازیکن کلیدی: به گزارش ورزش سه فرزاد محمدی با زدن ۳ گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش‌بینی لیگ آزادگان

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان ایران در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *