صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده : بازی مقابل سویا همیشه برای بارسلونا سخت بوده است

ارنستو والورده : بازی مقابل سویا همیشه برای بارسلونا سخت بوده است

ad banner

تیم های فوتبال بارسلونا و سویا در هفته هشتم لالیگا اسپانیا در دیداری مهم امشب ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تیم بارسلونا و ارنستو والورده می توانند کم کم خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا نیوکمپ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران با قضاوت آنتونیو متئو آغاز می شود.
  • یاران ارنستو والورده هم اکنون از هفت بازی قبلی خود با چهار پیروزی و دو شکست و یک تساوی با سیزده امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.
  • تیم سویا نیز از هفت بازی قبلی خود با چهار پیروزی و دو شکست و یک تساوی با سیزده امتیاز خود را پایین تر از آبی اناری ها در رده هفتم جدول می بیند و از این حیث شرایط ضعیف تری نسبت به کاتالان ها دارد.
  • بارسلونا با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان خواهد رفت و پیش بینی می شود که سویا نیز با همین سیستم به مصاف تیم میزبان برود.
  • بارسلونا در ۵ بازی قبلی خانگی خود مقابل سویا در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی بارسلونا مقابل سویا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • بارسلونا در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی قبلی خود مقابل سویا حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۳ بازی قبلی خانگی بارسلونا در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

ارنستو والورده و بارسلونا
ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص بازی با تیم سویا ؟

ما همیشه در مقابل سویا کار سختی در پیش داریم زیرا آن ها تیم قدرتمندی هستند. هم چنین این فصل را بسیار خوب آغاز کردند و صاحب چهار پیروزی بوده اند که سه تای آن مربوط به بازی های خارج از خانه است. حتی در مقابل تیم رئال مادرید که چندی پیش متحمل شکست شدند خوب بازی کردند و آن ها به تیم های بزرگ می توانند لطمه ای را وارد سازند. این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و باید بتوانیم پیروزی را در خانه به دست آوریم تا از کورس بالای جدول عقب نمانیم. ضمن این که در چند بازی امتیاز از دست دادیم و باید آن ها را جبران کنیم و بعد از آن که تعطیلات بازی های ملی شروع می شود شرایط تیم را در حالت کلی ارزیابی کنیم. زیرا این فرصت خوبی است تا برنامه فشرده بازی های آینده تیم را به صورت مفصل بررسی و همه چیز را به صورت دلخواه انجام دهیم.

نظر شما در خصوص دعوت نشدن آنسو فاتی به تیم ملی اسپانیا ؟

او در حال حاضر شرایط خوبی را دارد و شاید برای ما به میدان برود. همان طور که قبلا نیز گفته ام او بازیکن خوبی است ولی نباید به او فشار بیاوریم تا تمرکز اصلی خود را برای بازی از دست بدهد. او قابلیت تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد به شرط آن که بتواند شرایط را کنترل کند. برای بازی های ملی نیز او س کمی دارد و فرصت زیادی باقی است تا خود را اثبات نماید.

vfg
وضعیت هافبک های تیم به چه صورت است؟

بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و هر کسی بهتر بازی کند درون زمین قرار می گیرد. شرایط هافبک ها از جمله ویدال هم بسیار خوب است زیرا او بازیکن بزرگی است و همان طور که دیدید در بازی مقابل اینتر عملکرد خوبی را به عنوان بازیکن ذخیره از خود بر جای گذاشت. از نظر من رقابت در بین بازیکنان امری بسیار مهم است.

لیونل مسی و لوییس سوارز در ترکیب ثابت خواهند بود؟

آن ها در بازی مقابل اینتر به میدان رفتند و ۹۰ دقیقه بازی کردند. ضمن این که دوران آماده سازی آن ها به خوبی انجام شد و وضعیت خوبی را دارا می باشد.

نظر شما در خصوص سمت چپ دفاع بارسلونا؟

امیدوار هستم در بازی مقابل سویا جوردی آلبا بتواند بازی کند. نداشتن مدافع چپ تخصصی کمی غیرعادی به نظر می رسد اما نلسون سمدو و سرجی روبرتو خوب کار کرده اند. ما در بازی قبل با سمدو کار کردیم و او خوب بازی کرد. خواهیم دید غیبت جوردی آلبا قطعی نیست. باید تمرینات را ببینیم. او امروز هم در بخشی از تمرینات حاضر بود و باید صبر کنیم زمان بدهیم تا بازیکنان بتوانند به حالت ایده آل خود باز گردند زیرا عجله باعث می شود شرایط موجود نیز از دسترس خارج شود. باید ببینیم در بازی امشب چه پیش خواهد آمد.

گریزمان همانند بازی های قبل از ابتدا حضور دارد یا این فرصت به دمبله می رسد؟

هر دوی آن ها می توانند در پست های متفاوت به میدان بروند و در زمین باشند. ترکیب تیم هم با توجه به شرایط بازیکنان و عملکرد آن ها سنجیده می شود و می تواند تغییر کند. هر بازیکنی که بهتر بازی کند می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود. خوشبختانه گزینه های زیادی در دسترس است و از این حیث نگرانی ای نخواهیم داشت.

rfser
آیا تودیبو برای جانشینی لنگلت شرایط مناسبی را دارد؟

از نظر من او بازیکن با قدرتی است و هر بار که در زمین بوده است خود را ثابت کرده است. تودیبو سرعت بالایی دارد و او با شجاعت در زمین با توپ بازی می کند. درست است که مدتی در زمین نبوده است ولی او هم چنان می تواند پیشرفت کرد و به کار خود ادامه دهد.

دعوت بازیکنان به تیم های ملی؟

در این مدت باید بازیکنان تلاش خود را بیشتر کنند و تمرینات خوبی را انجام دهیم. دوست داریم که بازیکنان به تیم ملی کشور اشان دعوت شوند زیرا این قضیه نشان از این دارد که آن ها از شرایط خوبی برخوردار هستند و می توانند با انرژی در آن رقابت ها نیز به کار خود ادامه دهند. بعد از بازی های ملی بازی های مهمی در پیش داریم که باید آماده سازی خوبی را در این باره انجام دهیم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های بارسلونا و سویا که در هفته هشتم لالیگا اسپانیا  امشب ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت، رقم می خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *