صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

تنیس – رولان گاروس فرانسه – زنان ؛ ویکتوریا آزارنکا – نائومی اوزاکا

تنیسور شماره ۱ زنان جهان یعنی نائومی اوزاکا در دور دوم مسابقات تنیس زنان رولان گاروس به مصاف شماره ۱ اسبق جهان ویکتوریا آزارنکا خواهد رفت که این روزها در رتبه ۴۳ قرار دارد. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه آخر با کسب نتایحی مشابه، ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند. در ۲ رویارویی قبلی اوزاکا و آزارنکا، هر تنیسور ۱ بار به پیروزی رسیده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – زنان ؛ سامانتا استوزر – اکاترینا الکساندرووا

اکاترینا الکساندرووا نفر شماره ۵۸ تنیس زنان جهان در مرحله یک سی و دوم نهایی مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف سامانتا استورز خواهد رفت که در رتبه ۹۶ دنیا قرار دارد. اکاترینا الکساندرووا در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۲ پیروزی و ۸ شکست داشته و سامانتا استورز در ۱۰ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۷ بار شکست خورده است. این دو تنیسور برای اولین بار در مسابقه امروز به مصاف هم خواهند رفت.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ لوکاس پویل – مارتین کلیژان

لوکاس پویل تنیسور شماره ۲۶ جهان در مرحله دوم مسابقات رولان گاروس به مصاف مارتین کلیژان خواهد رفت که در رتبه ۵۵ دنیا قرار دارد. لوکاس پویل در ۱۰ مسابقه اخیر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و مارتین کلیژان در ۱۰ بازی آخر ۵ بار برنده بوده و ۵ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور، لوکاس پویل فرانسوی موفق شده با نتیجه ۲-۰ مارتین کلیژان اسلواک را شکست دهد.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ کایل ادموند – پابلو کوئباس

کایل ادموند نفر شماره ۳۰ جهان که در ۱۰ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۶ شکست داشته، در مرحله دوم یک سی و دوم نهایی مسابقات رولان گاروس به مصاف پابلو کوئباس خواهد رفت. پابلو کوئباس در ۱۰ بازی آخر ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و در رتبه ۴۷ جهان قرار گرفته است. این دو تنیسور اهل اروگوئه و انگلیس برای اولین بار به مصاف هم خواهند رفت.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛  ایتالیا – صربستان

تیم ملی والیبال زنان ایتالیا پس از ۴ پیروزی پیاپی در ششمین بازی لیگ ملت‌های والیبال زنان به مصاف صربستان نایب قهرمان دوره قبلی خواهد رفت که با ۲ پیروزی و ۲ شکست هم‌اکنون در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳/۵ ست داشته، ۴ بار صربستان به پیروزی رسیده و ۱ بار ایتالیا برنده بوده است.

فوتبال – دوستانه بین‌المللی ؛ یونان – ترکیه

تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و یونان در یک دیدار دوستانه در شهر آنتالیا به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم که در حال آماده شدن برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا هستند، با کسب نتایجی مشابه در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این ترکیه و یونان، هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و ۳ بازی دیگر با نتیجه مساوی ۰-۰ خاتمه یافته است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *