صفحه اصلی / عمومی / کارلو آنجلوتی : ناپولی در دیدار با لیورپول تغییر تاکتیک نخواهد داد

کارلو آنجلوتی : ناپولی در دیدار با لیورپول تغییر تاکتیک نخواهد داد

ad banner

تیم های فوتبال ناپولی و لیورپول در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه E امشب ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کارلو آنجلوتی سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کارلو آنجلوتی و ناپولی آیا می توانند لیورپول مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ناپولی سن پائولو از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز خواهد شد و قضاوت این دیدار را فلیکس بریچ بر عهده خواهد داشت.
  • پیش بینی می شود تیم میزبان یعنی ناپولی با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ و تیم لیورپول با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان بروند.

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم ناپولی پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

کارلو آنجلوتی و ناپولی
نظر شما در خصوص بازی با لیورپول؟

هدف ما چه از این بازی و چه از بازی های دیگر این گروه صعود از این مرحله است زیرا چالش بزرگی پیش روی ما است که می خواهیم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم. بازی با لیورپول قطعا سخت خواهد بود زیرا آن ها قهرمان سال گذشته هستند که نتایج فوق العاده ای را کسب کرده و می کنند. در شروع فصل جاری نیز همه بازی های خود را برده اند و هیچ امتیازی از دست ندادند و این نشان از آمادگی بالای آن ها را دارد. امیدار هستیم به مانند فصل گذشته در زمین خود در مقابل لیورپول نتیجه بگیریم. فصل گذشته واقعا در یک گروه دشوار قرار گرفتیم و تا آستانه صعود از آن پیش رفتیم و عدم صعود از دور گروهی در فصل قبل، باعث نا امیدی ما شد که در سری آ نیز روی ما تاثیر روحی و روانی گذاشت و اکنون مصمم هستیم این نا امیدی به جا مانده را از بین ببریم تا همانند سال گذشته سری آ را نیز از دست ندهیم. بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

سیستم بازی؟

تصمیمی ندارم چون که می خواهیم با تیم لیورپول بازی کنیم سیستم بازی خود را تغییر دهیم. شاید چند مورد از بازیکنان تغییر کنند ولی در سیستم بازی ما تفاوتی ایجاد نخواهد کرد و ما رویه بازی خود را پیش می گیریم. باید از کارهای خوبی که تاکنون انجام داده ایم و هم چنین از مشکلاتی که با آنها روبه رو بوده ایم درس بگیریم تا بتوانیم موفق شویم. فصل قبل در برابر لیورپول به خوبی به دفاع کردن پرداختیم و در چنین مسابقاتی جنبه دفاعی اهمیت زیادی دارد. برای بازی امشب انتظار دارم تیم در مواقع ضروری دفاع کند، وقتی فرصت ایجاد می شود حمله یا ضد حمله را در دستور کار قرار دهد و هنگامی که نیاز شد، حفظ توپ کند. باید در همه جنبه ها از بازی خوب باشیم و تلاش کنیم بازی خود را ارائه کنیم. نمی توان فقط دفاع را در دستور کار قرار داد چون این کار فایده ای نخواهد داشت و باید حمله را نیز مد نظر داشته باشیم.

کارلو آنجلوتی در ادامه در خصوص تیم لیورپول اذعان داشت:

آن ها به خاطر این که قهرمان شده اند از روحیه خوب با اعتماد به نفس بالا برخوردار هستند و این به آن ها کمک بسیاری می کند. نا گفته نماند که ما هم چند بازیکن خوب به تیم اضافه کردیم و روند بازی ما نیز تغییر کرده است. مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد.

5 9
شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل؟

اصولا کسی که در فصل قبلی قهرمان می شود بیشترین شانس را دارد و بنابراین من لیورپول را شانس اصلی می دانم. آن ها حتی در لیگ برتر نیز شانس اصلی هستند زیرا تیم فوق العاده ای دارند. لیورپول در بزرگ ترین نا امیدی ها و بزرگ ترین شادی های من نقش داشته است. من دو فینال را در برابر آن ها یکی به عنوان مربی و یکی به عنوان بازیکن با رم، باخته ام و در یک فینال نیز آن ها را شکست داده ام و می دانم که آن ها تیم خوبی را در اختیار دارند.

نظر شما در خصوص لوزانو؟

او پسر باهوشی است و مطمئنا می تواند ستاره این بازی باشد و بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد. او در مدت کمی که در کنار ما بوده توانسته خود را اثبات کند و در این بازی نیز می داند که از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. نا گفته نماند که کولیبالی و فن دایک به دلیل کیفیت، تجربه و شخصیتی که دارند از بهترین مدافعان میانی جهان هستند.

جو ورزشگاه سن پائولو تاثیرگذار خواهد بود ؟

بله تماشاگران تاثیر زیادی بر روی مسابقه و تیم ها دارند و همانند ورزشگاه لیورپول آنفیلد که جو فوق العاده ای دارد این استادیوم نیز تاثیر گذار خواهد بود و امیدوار هستم بتوانیم با کمک تماشاگران نتیجه ایده آل خود را به دست آوریم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال ناپولی و لیورپول در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *