صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ بررسی گروه A با حضور برزیل، پرو، بولیوی و ونزوئلا

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ بررسی گروه A با حضور برزیل، پرو، بولیوی و ونزوئلا

ad banner

ویژگی های خاص فوتبال بار دیگر تورنمنتی را به همه نشان خواهد داد، تورنمنتی که هیچ یک از بازیکنان دوست ندارند آن را از دست بدهند. قاره آمریکا بار دیگر با برگزاری رقابت های کوپا آمریکا به لرزه در خواهد آمد، تورنمنتی که قدیمی ترین تورنمنت فوتبال ملی در تاریخ است. به همین منظور تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به زودی اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رقابت ها را اعلام خواهند کرد.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

نبرد مهاجمان در گروه اول کوپا آمریکا ۲۰۱۹

به همین منظور مربیان هر تیم به دنبال انتخاب بهترین ها برای رسیدن به هدفشان هستند. اسامی که در ادامه آن ها صفت هایی همچون کشنده، مرگبار، ایمن و … با توجه به پستی که در زمین دارند، به چشم می خورد. هر یک از این اسامی می توانند در هر تیم زوجی را تشکیل دهند که قاره را به لرزه بیاورند و برای همین به عنوان اولین گروه به بررسی تیم های برزیل، پرو، ونزوئلا و بولیوی خواهیم پرداخت.

برزیل؛ نیمارِ یک مهره ارزشمند در خط حمله سلسائو

faba2b2dc0f8a4d6096c3e0ab43b3eba
برزیل در ترکیب خود نیمار را به عنوان یک مهره ارزشمند محسوب می کند. ستاره پاریس به تازگی از یک مصدومیت برگشته است و حالا آماده حضور در تیم ملی برزیل و کوپا آمریکا است و آن ها هم به عنوان یک مهاجم روی او حساب باز کرده اند. برزیل بعد از جام جهانی در ۶ بازی دوستانه با حضور نیمار به پیروزی رسید. در ۳ بازی دوستانه فرمینو مهاجم لیورپول به عنوان زوج نیمار به کار گرفته شد ولی تیته تصمیم گرفت که تغییراتی در بازی های بعدی ایجاد کند و بازیکنانی نظیر ژسوس، ویلیان، کوتینیو و … را به عنوان مهره زوج نیمار استفاده کرد و موفق شد در این بازی ها به ۱۲ گل برسد و هیچ گلی هم دریافت نکند. برزیل در اولین بازی خود باید به مصاف بولیوی در ورزشگاه سائوپائولو برود.

ونزوئلا؛ در این تیم، مارتینز و روندون بازیکنان هدف هستند

b4fe20a7edf9a798c4bc32775d917932
تیم ملی ونزوئلا در برزیل به دنبال کسب اولین قهرمانی خود در رقابت های کوپا آمریکا است. آن ها در ترکیب خط حمله خود دو بازیکن به نام های مارتینز و روندون دارند و این دو امید های اصلی ونزوئلا برای رویارویی با تیم های گروه اول مسابقات هستند. ۳۴ گل زده شده توسط مارتینز در فصل گذشته MLS در کنار یک گلزن با تجربه به نام روندون اسلحه اصلی رافائل دودامل در رقابت های کوپا آمریکا هستند. اولین بازی ونزوئلا ۱۵ ژوئن برابر پرو در ورزشگاه تیم گریمیو خواهد بود.

پرو؛ رویاپردازی با زوج فارفان-گریرو

a42001f74360c7296d1aaa9d53d19810
پائولو گریرو روز ۶ آوریل پس از ۱۰ ماه فعالیت نکردن بار دیگز به زمین مسابقات برگشت و توانست با گلزنی برای پرو آن ها را امیدوار کند. از آن طرف فارفان بازیکن سریع و تکنیکی تیم پرو بازیکنی است که تیم های حریف برای مهار او باید توجه ویژه ای داند باشند و نکته امیدوار کننده برای آن ها این است که هر دو۶۱ گل برای تیم ملی پرو به ثمر رسانده اند.
همراه با کریستین کوئوا تیم ملی پرو این امید را دارد تا با گلزنی های خود بتواند از این گروه رقابت های کوپا آمریکا صعود کند. دور پیش آن ها در مرحله یک چهارم برابر کلمبیا حذف شدند و حالا این رویا را دارند تا برای سومین قهرمانی خود بجنگند.

بولیوی؛ یک زوج در دو پست مختلف

کوپا آمریکا
یک دروازه بان مطمئن درون دروازه و یک مهاجم خطرناک و گلزن به نام مارسلو مورنو امید های اصلی مربی این تیم برای رسیدن به موفقیت در کوپا آمریکا هستند. مورنو مارتینز مهاجم این تیم در آخرین بازی دوستانه دعوت نشد چرا که سرمربی تیم باشگاهی او معتقد بود که وی در حال انتقال به فوتبال چین است و حالا او در برزیل بخشی از تیم کشورش در رقابت های کوپا آمریکا است.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *