صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی دینامو زاگرب – اسپارتاک ترناوا؛ مهم‌ترین بازی لیگ اروپا برای ایرانی‌ها

پیش بازی دینامو زاگرب – اسپارتاک ترناوا؛ مهم‌ترین بازی لیگ اروپا برای ایرانی‌ها

ad banner

شب پنج‌شنبه ۱۷ آبان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ اروپا دو تیم دینامو زاگرب کرواسی و اسپارتاک ترناوای اسلواکی از گروه D این رقابت‌ها در ورزشگاه ماکسیمیر شهر زاگرب از ساعت ۲۳:۳۰ مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به عضویت صادق محرمی مدافع ملی‌پوش ایرانی و سابق پرسپولیس در تیم دینامو زاگرب و عضویت علی قربانی مهاجم فصل گذشته استقلال تهران در تیم اسپارتاک ترناوا، این دیدار حساسیت زیادی برای فوتبال دوستان ایرانی دارد.

پیش بینی بازی دینامو – اسپارتاک در سایت بتکارت

یاران علی قربانی به آب‌وآتش می‌زنند؟

در گروه D رقابت‌های لیگ اروپا تیم دینامو زاگرب هر سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با ۹ امتیاز صدرنشین است و در صورت کسب یک تساوی برابر اسپارتاک هم جواز حضور در مرحله بعد این رقابت‌ها را به دست خواهد آورد.

اسپارتاک ترناوا هم با ۳ امتیاز بعد از فنرباغچه ۴ امتیازی در جایگاه سوم گروه ایستاده است. نماینده فوتبال اسلواکی برای اینکه شانس خود را برای صعود حفظ کند نیاز دارد که در این دیدار نتیجه لازم را بگیرد تا در دو هفته باقی‌مانده از رقابت مستقیم با فنرباغچه جا نماند.

پیش بینی بازی دینامو – اسپارتاک در سایت بتکارت

یاران صادق محرمی، مقتدر در لیگ داخلی و اروپا

در لیگ داخلی کرواسی دینامو با ۳۳ امتیاز از ۱۳ بازی صدرنشین جدول ۱۰ تیمی این کشور است و تنها تیم بدون باخت این رقابت‌ها است، آن‌ها با ۸ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ هم هستند.

ینامو زاگرب در دو بازی قبلی خود ابتدا در چارچوب لیگ یک کرواسی میزبانش تیم اوسی‌یک را با دو گل شکست داده است و در دیدار با تیم زلینا در جام حذفی هم در زمین این تیم با ۴ گل به پیروزی رسیده است.

در سمت دیگر تیم اسپارتاک ترناوا در سوپر لیگ ۱۲ تیمی اسلواکی با ۱۸ امتیاز از ۱۴ بازی در رده ۶ جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم به همراه دو تیم دیگر با ۱۳ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در سوپر لیگ داشته است. آن‌ها در دو بازی قبلی خود در زمین تیم وی‌آن زلاته مراوتسه به نتیجه تساوی یک‌بریک دست پیدا کردند و سپس در زمین خودی توانستند تیم پودبرزوا را با دو گل شکست دهند.

شاگردان نناد بلیکا در تیم دینامو زاگرب می‌توانند با یک بازی حساب‌شده خیال خودشان را بابت صعود از این گروه راحت کنند درحالی‌که در سمت مقابل شاگردان رادسلاو لاتال در تیم اسپارتاک ترناوا با توجه به عملکرد نه‌چندان مناسب در لیگ داخلی باید تمام توانشان را برای موفقیت در رقابت‌های اروپایی صرف کنند.

پیش بینی بازی دینامو – اسپارتاک در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *