صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛نکات آماری بازی لیورپول و شفیلد یونایتد در هفته بیست و یکم

راهنمای شرط‌بندی؛نکات آماری بازی لیورپول و شفیلد یونایتد در هفته بیست و یکم

ad banner

تیم‌های فوتبال لیورپول و شفیلد یونایتد فردا شب ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۰ به نفع لیورپول پیش‌بینی کرده‌اند

فردا شب دو تیم لیورپول و شفیلد یونایتد در هفته بیست و یکم لیگ جزیره در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول از نوزده بازی برگزار شده و با دو بازی کمتر با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها تیم بدون باخت لیگ می‌باشد. بعد از لیورپول لسترسیتی با ۴۵ امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.  شفیلد یونایتد نیز با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است.
لیورپول از این تعداد بازی ۱۸ پیروزی، ۱ تساوی بدست آورده و شفیلد یونایتد ۷ پیروزی، ۸ تساوی و ۵ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.
همانطور که می‌بینید لیورپول قاطعانه صدرنشین لیگ برتر است. آنها اخیرا مقابل وولورهمپتون نیز پیروز شده و با ۵۵ امتیاز و اختلافی ۱۳ امتیازی نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ برتر هستند. کلوپ نمی‌خواهد در روزهای باکسینگ دی امتیاز از دست دهد و می‌داند با عبور از این مرحله سخت، به قهرمانی نزدیک‌تر خواهد شد. با تایید کلوپ، هیچ کدام از مصدومان لیورپول بازنگشته‌اند. مینامینو نیز به تازگی تمرینات خود را شروع کرده و به این مسابقه نمی‌رسد.

لیورپول و شفیلد یونایتد
انتظار می‌رود که کلوپ با ترکیب اصلی خود وارد این مسابقه شود. در سوی دیگر میدان شفیلدیونایتد قرار گرفته که می‌داند کاری سخت برابر قرمزها پیش رو دارد. شفیلدیونایتد با ۲۹ امتیاز جایگاه هشتم لیگ برتر را به خود اختصاص داده و کریس وایلدر نشان داده به خوبی کارش را در فصل اول حضورش در لیگ برتر انجام داده است. این تیم در بازی رفت نیز به سختی مغلوب لیورپول شد. بنابراین انتظار می‌رود آنها همچنان با دفاع فشرده و استفاده از ضد حملات سریع به دروازه لیورپول حمله کنند تا بتوانند خود را در جدول ره بندی تا حدودی بالا بکشند.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم لیورپول و شفیلد یونایتد

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول آنفیلد به قضاوت پل تیرنی برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

لیورپول: الکس اوکسلاد چمبرلین، ناتاییل کلاین، ژوئل ماتیپ، فابینیو، دژان لوورن، جردان شقیری مصدومان قطعی این تیم و ریان بروستر مصدومیت جزیی دارد و مشخص نشده که آیا در بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.
شفیلد یونایتد: سایمون مور و جان لاندسترام مصدومیت جزیی دارند و مشخص نشده که آیا در بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

وضعیت بازیکنان و مصدومان؟

فعلا همان نفرات قبلی مصدوم هستند و کسی بهبود پیدا نکرده که شرایط بازی کردن را داشته باشد. چمبرلین، ماتیپ، فابینیو، شکیری و لوورن خوب هستند ولی هنوز آماده بازی نیستند و باید منتظر ماند تا آمادگی لازم را پیدا کنند. باقی بازیکنان نیز شرایط خوبی دارند. خوشحالم که آدام در فرم خوب قرار دارد. آدام در حال حاضر بازیکنی مهم برای لیورپول بوده و در آینده خواهیم دید چه پیش خواهد آمد. مهم‌ترین مسئله این است که او ۱۰۰ درصد آماده باشد. در حال حاضر آدام در شرایط خیلی خوبی است. تغییرات خاصی در ترکیب نخواهیم دید ولی در حال محک زدن بازیکنان هستیم.

decwe
تاکومی مینامینو؟

در حال حاضر شرایط او بسیار خوب است و به خوبی با بازیکنان اخت گرفته است. او می‌داند که در چه تیمی بازی می‌کند و ما می‌دانیم که چه هدفی از خرید او داشته‌ایم. تاکومی روز گذشته در تمرینات حضور داشت و با انجام تمرینی معمولی، لذت زیادی برد. بازیکنان برخوردی عالی با او داشتند و این جالب بود. بازیکنان با آغوشی باز به او خوش آمد گفتند. تاکومی می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. پس از آخرین کنفرانس خبری، دوستانم در دیلی میل سوال پرسیدند که من از تاکومی خوشم می‌آید ولی ایده‌ای نداشتند که از او در چه پستی استفاده خواهم کرد. اگر منظور مرا متوجه نشده‌اید، باید بگویم این خیلی آسان است. او بازیکن خوبی است ولی هنوز باید بررسی‌‌هایی در خصوص او صورت گیرد. او البته می‌تواند در جام حذفی برابر اورتون بازی کند. ما تاکومی را به خدمت گرفتیم که برابر ما با سالزبورگ واقعا خوب ظاهر شد. پس مانند همان اجراها را انتظار داریم. بنابراین ۱۵ هفته طول نمی‌کشد تا از او استفاده کنیم. باید از بازیکنان استفاده کنیم تا شرایط هرکدام را به خوبی بررسی نماییم.

بازی با شفیلد یونایتد را چطور می‌بینید؟

آنها تیم خوبی هستند و سرمربی با کیفیتی دارند. کریس وایلدر فصل گذشته مربی سال شناخته شد. فکر می‌کردم گواردیولا بابت ۴ قهرمانی انتخاب می‌شود ولی حالا می‌دانم چرا وایلدر انتخاب شده است. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و باید پیروز این مسابقه باشیم تا رکورد خود را نیز حفظ کنیم و بازیکنان نیز از این موضوع آگاهی دارند. ضمن اینکه این بازی خانگی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در خانه خود پیروز باشیم تا فاصله در صدر جدول با رقبا حفظ کنیم.

در خصوص آمار دو تیم لیورپول و شفیلد یونایتد بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم لیورپول یورگن کلوپ شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم شفیلد یونایتد کریس وایلدر شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۳.۵.۲.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم لیورپول در لیگ جزیره سادیو مانه با ۱۰ گل می‌باشد.برترین گلزن شفیلد یونایتد در لیگ جزیره لیس موسه با ۵ گل زده می‌باشد.
  • لیورپول تاکنون با ۴۷ گل زده و ۱۴ گل خورده تفاضل +۳۳ را به نام خود ثبت کرده است و برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.
  • شفیلد یونایتد تاکنون با ۲۳ گل زده و ۱۹ گل خورده تفاضل +۴ را به نام خود ثبت کرده است.

  • لیورپول در بازی قبلی خود در لیگ جزیره با ولوور همپتون به برتری ۱-۰ دست پیدا کرده است.
  • شفیلد یونایتد در بازی قبلی خود در لیگ جزیره مقابل منچسترسیتی با نتیجه ۲-۰ شکست خورده است.
  • لیورپول در ۱۷ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است.
  • لیورپول در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • لیورپول در ۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.
  • در ۷ بازی از ۸ بازی قبلی خارج از خانه شفیلد یونایتد در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • پنج بازی اخیر لیورپول در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی، یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر شفیلد یونایتد در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های لیورپول و شفیلد یونایتد که فردا شب ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم آنفیلد برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *