صفحه اصلی / عمومی / الکسیس سانچز:‌ به اینتر آمدم تا جام برده و از فوتبال بازی کردن لذت ببرم

الکسیس سانچز:‌ به اینتر آمدم تا جام برده و از فوتبال بازی کردن لذت ببرم

ad banner

الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی سابق منچستر یونایتد با قراردادی قرضی به سن سیرو آمده و این فصل را در تیم اینتر میلان سپری خواهد کرد.

الکسیس سانچز در مصاحبه جدید خود عنوان کرده که به اینتر آمده تا جام ببرد. مهاجم شیلیایی امیدوار است تا علی رغم سپری کردن دوران فاجعه بار در ترکیب منچستر یونایتد بتواند روحیه و اشتیاق فوتبال بازی کردن را بار دیگر به دست بیاورد. سانچز معتقد است که می تواند در ایتالیا یک بار دیگر به روزهای اوج خودش بازگردد.

صحبت های الکسیس سانچز در مورد پیوستن به اینتر میلان

الکسیس سانچز

ابتدا می خواهم از هم تیمی های جدیدم تشکر کنم. اینجا یک مجموعه بزرگ است و آن ها از همان اولین جلسه تمرینی با من گرم گرفته و به من خوشامد گفتند. اینجا هستم تا به تیم برای فتح جام های قهرمانی کمک کنم زیرا خواهان جنگیدن هستم. سرمربی تیم نیز خواهان پیروزی است و این دلیلی است که در اینجا حضور دارم. خواسته ام فوتبال بازی کردن و پیروزی در آن است. فوتبال بازی کردن را دوست دارم و این کار خوشحالم می کند. حالا اینجا هستم و به باشگاهی بزرگ که دارای بازیکنانی بزرگ است آمده ام. اینجا هستم تا برای رسیدن به اهدافم بجنگم. چه چیزی از تجربه های گذشته ام به دست آورده ام؟ در لیگ برتر انگلیس، فیزیک، سرعت، قدرت و شدت زیادی وجود دارد و فکر می کنم فوتبال در انگلیس به شکل متفاوتی با لیگ ایتالیا و اسپانیا انجام می شود.

الکسیس سانچز پیش از پیوستن به تیم های بزرگ اروپایی سابقه بازی در سری آ در تیم اودینزه را داشته است. نمایش های درخشان سانچز در اودینزه بود که باعث شد سران بارسلونا به دنبال جذب او باشند. سانچز حالا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

بازی کردن در بارسلونا همیشه برایم افتخار بزرگی محسوب می شود. در آنجا افتخارات زیادی را کسب کردم. دیدار سختی مقابلشان خواهیم داشت اما برای پیروزی در آن بازی نفرات مناسبی را در تیم داریم بنابراین برابرشان خواهیم جنگید. اگر به سختی تلاش کنیم می توانیم به موفقیت برسیم. خودم و بقیه اعضای تیم تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بهترین بازی مان را در هر بازی برای اینتر انجام دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *