صفحه اصلی / عمومی / جنارو گتوزو: قصد استعفا دادن از هدایت تیم میلان را ندارم

جنارو گتوزو: قصد استعفا دادن از هدایت تیم میلان را ندارم

ad banner

جنارو گتوزو سرمربی تیم میلان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش در هفته سی و پنجم رقابت های سری آ مقابل تیم بولونیا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست پاسخ داد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

اتحاد در تیم تحت هدایت جنارو گتوزو

باید در مواقع سختی، مسئولیت هایمان را قبول کنیم. چهار روز در میلان در کنار هم بودیم و حالا همه احساس صمیمیت بیشتری داریم. تولد ماتیا کالداراست و به او تبریک می گوییم. با آغوش باز منتظر بازگشتش به ترکیب هستیم. در مورد آینده نظری ندارم و  در حال حاضر فقط می خواهم به لیگ قهرمانان اروپا برویم و اولویت قراردادم نیست. فعلا هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.

تنبیه بازیکنان؟

تصمیم سختی بود اما قوانینی داریم که باید پیروی کنیم. ارزش هایی داریم که به آن آگاهی داریم و باید برای آن ارزش ها بازی کنیم. بولونیا در فرم خوبی قرار دارد. آمدن سینیشا میهایلوویچ به این تیم کاملا عملکرد آنها را دگرگون کرده است. او خون تازه ای به تیمش تزریق کرده، سبک بازی‌شان را تغییر داده‌اند و سرعت خوبی دارند. وظیفه داریم فردا سبک بازی خودمان را دیکته کنیم و نمایش شجاعانه ای داشته باشیم.

جنارو گتوزو تیم میلان
جنارو گتوزو سرمربی تیم میلان

مشکلات با باکایوکو؟

مشکلمان حل شد. او از همه اعضای تیم عذرخواهی کرد و بعد از این دیگر مشکلی وجود ندارد. رومانیولی هم روز پس از بازی، به دفتر من آمد و بابت اخراج عذرخواهی کرد. السیو از کل تیم عذرخواهی کرد. بچه ها همیشه در زمین بهترین تلاششان را نشان داده اند. همیشه می دانیم چگونه واکنش نشان دهیم و برگردیم. فردا انتظار دارم به فرم خوبمان برگردیم. سیستم جدید ممکن است داشته باشیم اما هنگام بازی خواهیم دید. کونتی دیروز در تمرینات حضور داشت و سعی خواهد کرد امروز هم در تمرینات باشد. در بازی های آتی سعی خواهیم کرد ارزشمان را نشان دهیم و بگوییم که زنده هستیم و تلاش می کنیم.

آیا جنارو گتوزو در پایان فصل از تیم میلان خواهد رفت؟

هیچ کسی به من چنین چیزی نگفته است. فقط شما خبرنگاران هستید که این شایعات را می نویسید. رابطه من با پائولو مالدینی و لئوناردو بر پایه احترام متقابل است. هنوز با تیم قرارداد دارم و قصد هم ندارم استعفا بدهم زیرا می خواهم میلان را به لیگ قهرمانان اروپا ببرم. این هدف اصلی من است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *