صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ فروردین در سایت بتکارت

ad banner
پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ بارسلونا – منچستر یونایتد

منچستر یونایتد که در مرحله گذشته به شکلی معجزه‌وار پاری سن ژرمن را حذف کرد، در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود. بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در ۵ بازی آخر خرج از خانه ۱۶ گل به ثمر رسانده است. در سمت دیگر منچستر یوناتد در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و در ۳ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر منچستر یونایتد و بارسلونا، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ یوونتوس – آژاکس

آژاکس آمستردام پس از حذف رئال مادرید پرافتخارترین تیم مسابقات، در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس خواهد بود. هر دو تیم با کسب نتایجی مشابه در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند، اما در ۵ رویارویی آخر این دو تیم یوونتوس ۴ بار موفق به شکست آژاکس شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است. نکته جالب اینکه آژاکس در ۲۳ سال اخیر موفق به شکست یوونتوس در مسابقات اروپایی نشده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ شانگهای اس‌آی‌پی‌جی – سیدنی

تیم اف سی سیدنی به همراه ستاره ایرانی خود رضا قوچان نژاد در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شانگهای اس‌آی‌پی‌جی خواهد رفت. سیدنی در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و شانگهای اس‌آی‌پی‌جی در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. سیدنی برای جدا شدن از انتهای جدول و امیدواری به صعود، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد.

اسنوکر – قهرمانی جهان‌؛ ژانگ آندا – حسین وفایی

حسین وفایی نفر شماره ۳۶ اسنوکر دنیا، در اولین بازی از دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف ژانگ آندا خواهد رفت که در رتبه ۸۶ رنکینگ اسنوکر قرار دارد. وفایی در ۵ مسابقه آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و ژانگ آندا در ۵ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. این دو اسنوکرباز تاکنون برابر هم قرار نگرفته‌اند.

والیبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ پروجا – زنیت کازان

زنیت کازان روسیه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا‌ میزبان تیم ایتالیایی پروجا خواهد بود. در دیدار رفت زنیت کازان موفق شد با نتیجه ۳-۲ پروجا را شکست دهد و امشب می‌تواند با ۱ پیروزی صعود خود را به فینال قطعی کند. پروجا در ۵ بازی اخیر ۳ بار شکست خورده و ۲ بار به پیروزی رسیده و زنیت کازان در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند اروپایی، زنیت کازان موفق شده پروجا را مغلوب کند.

بسکتبال – یوروکاپ – زنان اروپا؛  نادژدا اورنبورگ – لات مون‌پلیه

در دومین بازی فینال مسابقات بکستبال یوروکاپ زنان اروپا، لات مون‌پلیه که در دیدار اول به پیروزی رسیده، میزبان نادژدا اورنبورگ خواهد بود. لات مون‌پلیه فرانسه در ۵ بازی آخر خود ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده و نادژدا اورنبورگ روسیه در ۵ بازی اخیر تنها ۱ پیروزی داشته و ۴ بار بازنده بوده است. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم، ۲ بار نادژدا اورنبورگ به پیروزی رسیده و ۳ بار لات مون‌پلیه موفق به شکست رقیب شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی هیوستون آمریکا؛ ژرمی شاردی – کریستیان گرین

ژرمی شاردی نفر شماره ۴۲ تنیس جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی هیوستون آمریکا، برابر کریستیان گرین قرار خواهد گرفت که در رتبه ۷۳ تنیس دنیا است. ژرمی شاردی در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و کریستیان گرین در ۵ مسابقه آخر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ژرمی شاردی فرانسوی موفق شده رقیب شیلیایی را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *